کابل برق صنعتی

کابل برق صنعتی

کابل برق صنعتی چیست

فرصتی به دست آمده ما را تا با شما هموطنان گرامی سخن گوئیم از کابل برق صنعتی و اینکه این نمونه کابل دارای چه ویژگی هایی ست. مسلما دانستن این موضوع که کابل برق صنعتی چیست از اهمیتی خاص برخوردار خواهد بود. تیم کارشناسی الکتریک شاهین در خدمت شما گرامیان هستند تا هر آنچه نیاز دارید در مورد کابل برق صنعتی را در اختیار تان قرار دهند. به صورت کلی با توجه به کاربرد های متعدد کابل برق صنعتی در صنایع گوناگون می توان این نتیجه را گرفت که انواع کابل برق صنعتی خواهند توانست نقشی مهم ایفا کنند در زندگی انسان. ما برآنیم تا بیان کنیم کابل برق صنعتی چیست در اولین گام و پس از آن نیز در رابطه با موضوعاتی چون فروش کابل برق صنعتی و برند کابل برق صنعتی و ابعاد کابل برق صنعتی و سایز کابل برق صنعتی سخن به میان آوریم. نوایی که به گوش می رسد از آن حنجره ای ست که دیگر در میان نیست و رخ شاهان را به یاد می آورد. عریضه ای در میان است که بایستی به درستی به منصه ظهور رسد و ما را آشناتر کند با هر آنچه خواهد توانست در بر گیرد این تن را. این انسان درصدد است تا خویشتن را از میانه تاریخ بیرون کشد و توانش را به کار گیرد تا بیان کند ناگفته هایی چند را. وظایف این تن نباید فراموش شوند زیرا این ها هستند که هویت بخشیده اند ما را. بر این صفحه سپیدتن نگاشتن را می آغازیم با دلهره ای دورآشنا و دیرآشنا که شاید روزی همه چیز به پایان رسد از برای این تن. نوبت رسیده به ما که ابریشم به آتش کشیده شود ولیکن به هر شکل موظفیم از کابل برق صنعتی سخن ساز کنیم و بیان کنیم کابل برق صنعتی چیست و به چه کار می آید. ضمنا ذکر این نکته می تواند اهمیت داشته باشد که سایت تخصصی الکتریک شاهین هم اینک به مانند بزرگترین خرید مرکز کابل برق صنعتی در ایران و اصلی ترین مرکز پخش کابل برق صنعتی شناخته می شود. تخصص ما ست که عرضه مستقیم کابل برق صنعتی را به شما نوید دهیم. چنانچه قصد خرید اینترنتی کابل برق صنعتی دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این متن همراه ما باشید. در ابتدا باید اشاره کنیم به این نکته که کابل برق امروزه یکی از مهم ترین تجهیزات برقی ست و بدون وجود آن جریان الکتریکی برقرار نخواهد گردید و غالبا فعالیت های روزانه ما متوقف خواهد گردید. انواع کابل برق صنعتی در تمامی صنایع کاربرد دارند. زیرا برق در حال حاضر به مهم ترین انرژی در زندگی افراد تبدیل شده. انواع کابل برق صنعتی کاربردهای وسیعی دارند به همین جهت نیز در انواع مختلفی به بازار عرضه خواهند شد. نوعی از کابل های برق که در صنایع بیشترین استفاده را دارند، کابل های برق صنعتی هستند. این کابل ها ویژگی های خاصی دارند. به عنوان مثال جنس و خلوص هادی آن از استاندارد های خاصی پیروی می کند. همچنین جنس عایق و روکش نیز می بایست نوع خاصی باشد.

کابل برق صنعتی چیست را به نحوی دیگر عنوان می کنیم. بایستی بدانید کابل برق صنعتی نوعی کابل برق با ویژگی هایی منحصربفرد می باشد که نظیر ندارد در هیچ چیز. توجه داشته باشید که انواع کابل برق صنعتی توانایی انتقال برق فشار قوی را دارند به همین جهت از آن ها غالبا در صنعت همچون حمل و نقل، کارخانه های مختلف، کارگاه های صنعتی، نیروگاه ها و دیگر مکان ها به صورت گسترده ای بهره گیری می گردد. بهترین کابل برق صنعتی و انواع کابل برق صنعتی استاندارد ها و ویژگی های متفاوتی با کابل های معمولی که در منازل مسکونی از آن ها استفاده می شود دارا هستند. معرفی کابل برق صنعتی می تواند شما را آشنا تر کند با ویژگی ها و مشخصات کابل برق صنعتی. می توان اینگونه بحث را آغاز کرد که کابل برق صنعتیدر واقع نوعی کابل است که قادر خواهد بود برق فشار قوی را از خود عبور دهد. انواع کابل برق صنعتی سه فاز و یا کابل برق صنعتی افشان و ... از دو یا چند رشته سیم تشکیل شده. هادی کابل برق صنعتی از مس یا آلومینیوم تشکیل گردیده. همچنین بایستی اضافه کنیم این نکته کاربردی را که نوعی عایق و روکش پلاستیکی از جنس PVC نیز در ساختار این کابل ها به کار رفته. لایه پی وی سی اول برای عایق شدن برق و لایه دوم آن که دو سیم را در بر می گیرد و از کابل در برابر عوامل فیزیکی و محیطی حفاظت خواهد کرد. یکی از نکته های خاص این است که در بسیاری از صنایع کابل فرمان را نیز نوعی کابل برق صنعتی در نظر می گیرند. کابل برق صنعتی اغلب سطح مقطع بیشتری دارد و عموما دو رشته می باشد. در صورتی که کابل فرمان سطح مقطع کمتر ولیکن بیشتر از دو رشته هادی دارد. توضیح تکمیلی این است که منظور از سطح مقطع نیز ضخامت سیم می باشد. سطح مقطع ضخیم تر سبب بالا رفتن قدرت و میزان جریان عبوری از سیم خواهد شد. باید بدانید که کابل های تخصصی که در صنعت به کار گرفته می شوند نیز نوعی از انواع کابل برق صنعتی محسوب می گردند. به عنوان مثال کابل های سولار و خورشیدی، کابل های ردیابی، کابل های سیستم امنیتی و هشدار از جمله کابل های صنعتی برق خواهند بود.

برای دریافتن این موضوع که کابل برق صنعتی چیست و به چه کار می آید بایستی حتما نکاتی را در مورد ویژگی های کابل برق صنعتی بدانید. در این رابطه نیز توضیحاتی را ارائه می کنیم. در ابتدا بیان کردیم این نکته را که انواع کابل برق صنعتی در واقع هادی های مسی یا آلومینومی دارند. عایق و روکش آن ها از جنس های پی وی سی، پلی اتیلن، XLPE و دیگر موارد می باشد. برخی از نمونه های خاص کابل برق صنعتی نیز به نوعی شیلد مجهز شده اند. به عنوان مثال در شرایطی که از لحاظ فیزیکی نامناسب است، می توان از کابل های شیلد دار و آرموردار صنعتی استفاده کرد. کابل های آرموردار در برابر فشار، ضربه، کشیدگی، جویدگی موش و از این قبیل موارد از خود مقاومت نشان خواهند داد. در این رابطه بیشتر سخن می گوئیم. به هر صورت باید بدانید که کابل برق صنعتی از نظر سایز مقطع و تعداد رشته در اندازه های متنوعی به بازار عرضه می شوند. به عنوان مثال سایز ۱۵+۷۰*۳ یک سایز پرکاربرد برای کابل برق صنعتی می باشد. بسیاری از کارخانه های تولید کننده سیم و کابل، انواع کابل برق صنعتی و بهترین کابل برق صنعتی را مطابق با خواست و نیاز مشتری تولید می کنند. تعداد رشته، سطح مقطع، میزان ولتاژ قابل تحمل و دیگر ویژگی های این کابل ها سفارشی خواهد بود.

قیمت انواع کابل برق صنعتی با توجه به بسیاری فاکتور ها مشخص خواهد شد. بدانید که به صورت ویژه در این نوشتار بررسی خواهیم کرد موضوع قیمت کابل برق صنعتی را ولیکن در این ثانیه نیم‌نگاهی خواهیم داشت به این موضوع. حال که دانستیم کابل برق صنعتی چیست به بررسی قیمت کابل برق صنعتی می پردازیم. قیمت کابل برق به خصوص کابل برق صنعتی بر اساس خلوص آلیاژ هادی و هسته آن ها سنجیده می شود. به عنوان مثال کابل های مسی صنعتی گران تر از کابل های آلومینیومی هستند. همچنین عملکرد آن ها نیز بهتر می باشد. نکته اصلی این است که تعداد رشته، سطح مقطع، نوع عایق و جنس روکش نیز می تواند تعیین کننده قیمت سیم و کابل صنعتی باشد. یکی دیگر از موارد تأثیرگذار بر قیمت کابل برق صنعتی بی شک برند سازنده و کمپانی تولید کننده کابل برق خواهد بود. برندهای معروف غالبا قیمت های بسیار بیشتری برای جنس یکسان از برندهای بی نام دارند. از برندهای معروف کابل برق صنعتی می توان به خراسان افشارنژاد، رسانا، سیمیا، کمان، سیم و کابل افق البرز، ابهر و دیگر موارد اشاره نمود. برای دریافت لیست قیمت کابل برق صنعتی می توانید به سایت الکتریک شاهین مراجعه داشته باشید. به شما یادآوری می کنیم که کابل برق صنعتی به قیمت درب کارخانه را می توانید تنها با یک تماس تلفنی با تیم پشتیبانی سایت الکتریک شاهین بیابید.

در حال حاضر به دلیل پیشرفت تکنولوژی، به صورت تقریبی همه چیز با برق کار می کند. نتیجه این است که ما به یک منبع تغذیه بدون وقفه و روان نیاز داریم که از طریق انواع مختلف کابل ها و سیم ها به دست می آید. در بخش برق، سیم ‌ها و کابل‌ های برق نقش کلیدی در انتقال و توزیع الکتریسته به صنایع، منازل، ادارات و ... دارند. به طور کلی، کابل ها و سیم های برق یکسان در نظر گرفته می شوند ولیکن تا حدودی متفاوت هستند. یک سیم با یک هادی الکتریکی طراحی شده، در حالی که یک کابل الکتریکی با چندین سیم در یک پوشش مشترک ساخته شده ولیکن هر دوی آن ها برای حمل جریان الکتریکی استفاده خواهند شد. سیم ضخیم یا مجموعه ای از سیم ها در پوشش پلاستیکی یا لاستیکی که برای انتقال و توزیع برق به منازل، صنایع و غیره استفاده می شود به کابل یا کابل برق معروف می باشد. در مدارهای الکتریکی و الکترونیکی، کابل های برق با استفاده از کانکتورهایی که به اسمبل کابل معروف هستند به یکدیگر اتصال پیدا خواهند کرد. برچسب گذاری کابل برق را در راستای معرفی و توضیح در مورد اینکه کابل برق صنعتی چیست باید تشریح کنیم. برچسب گذاری کابل های برق بسیار مهم می باشد به این دلیل که اطلاعاتی در مورد نوع عایق مورد استفاده، تعداد کابل ها و اندازه کابل ها ارائه می دهد. توضیح تکمیلی این است که مهمترین برچسب کابل، پوشش پلاستیکی یا عایق اطراف سیم های رسانا ست. برخی از برچسب های رایج نوشته شده روی کابل ها عبارتند از THHN، THWN، THW و XHHN. در هر نوع برچسب، معنی هر حرف در ادامه آورده شده. T عایق ترموپلاستیک یک ماده مقاوم در برابر آتش می باشد. H مقاوم در برابر حرارت قادر است تا دمای صد و شصت و هفت درجه فارنهایت را تحمل کند. HH بسیار مقاوم در برابر حرارت می تواند تا دمای صد و نود و چهار درجه فارنهایت را تحمل نماید به سادگی. W مرطوب، این سیم برای مکان های خشک نیز مناسب است. X عایق ساخته شده از پلیمر مصنوعی یعنی ضد شعله است. N روکش نایلونی، محافظت در برابر بنزین و روغن می باشد.

کاربرد کابل برق صنعتی بسیار زیاد است و باید به این نکته اشاره کنیم تا بدانید کابل برق صنعتی چیست و به چه شکل می تواند مورد استفاده قرار گیرد. همانگونه که از نام این کابل بر می آید، در بیشتر مواقع از آن در صنعت استفاده می‌ شود. این محصولات خواهند توانست جریان برق را از نیروگاه ها و مراکز توزیع برق انتقال دهند. همچنین در کارخانه ها و مراکز صنعتی بزرگ همچون پالایشگاه ها و تولیدی ها این محصولات اتصال بین تجهیزات را برقرار می کنند و جریان الکتریکی مورد نیاز برای دستگاه ها را فراهم خواهند کرد. انواع کابل برق صنعتی در تأمین روشنایی مجموعه های بزرگ همچون شهرک ها نیز کاربرد دارند. کابل های برق صنعتی باید مطابق با نوع کاربری مورد استفاده قرار بگیرند تا بتوانند نیازهای مجموعه را فراهم آورند. در پاسخ به پرسش کابل برق صنعتی از کجا تهیه کنیم می توان بیان کرد که چنانچه در پی خرید کابل برق صنعتی ارزان و یا بهترین مارک و برند کابل برق صنعتی هستید می توانید به سایت الکتریک شاهین مراجعه نمائید.

کابل های برق به طور گسترده ای برای تأمین سیم کشی در ساختمان ها، صنایع و ... استفاده خواهند شد. این سری محصولات برای انتقال انرژی الکتریکی از مکانی به مکان دیگر استفاده می گردد. این ها به طور گسترده ای در دستگاه های الکترونیکی مورد بهره گیری قرار می گیرند. سیم کشی کانال به دلیل چندین مزیت از جمله عمر طولانی، ضد آب، ظاهر خوب، قابلیت اطمینان، امکان تناوب، پشتیبانی از احتراق، دوام و ... بیشتر در مصارف خانگی استفاده خواهد شد. کد های ده رقمی را بر روی کابل برق صنعتی مشاهده کرده اید. توضیح می دهیم که کد های ده رقمی کالا عموما برای واردات کالا از خارج از اتحادیه اروپا استفاده می شود و برای اظهار واردات تاریک مورد نیاز است. اندازه کابل برق را می توان بر اساس سه عامل اساسی تنظیم ولتاژ، ظرفیت حمل جریان و رتبه اتصال کوتاه تعیین نمود. کابل های Mims یک راه حل کابل برق بی عمر، نسوز و مادام العمر ارائه خواهند داد. این کابل ها برای محافظت از مدارهای حیاتی ضروری در تونل ها، ساختمان های بلند، مراکز خرید، فرودگاه ها، برج ها، بیمارستان ها، هتل ها و ... استفاده خواهند گردید به صورت گسترده. کابل برق صنعتی چیست را با ذکر این نکته ادامه می دهیم که کابل های برق با کدهایی با استفاده از اعداد یا حروف برای نشان دادن ولتاژ کابل، مواد عایق مورد استفاده، غلاف، عنصر ساختاری، نوع هادی تخصیص داده خواهند شد. روکش کابل شامل لایه های مختلف مواد عایق و ضد آب و هوا می باشد. بنابراین، روکش کابل با کاهش امکان تماس مستقیم با کابل برق، از کارگران و عابران محافظت خواهد کرد.

کار کابل های برق به صورت کلی را باید بدانید تا دریابید کابل برق صنعتی چیست. کارکرد این نمونه کابل های برق را می توان با ایجاد یک خط با مقاومت کمتر انجام داد تا جریان از آن عبور کند. لایه های موجود در کابل به هسته فلزی اجازه می دهد تا جریان الکتریکی را در محلی که در آن نصب گردیده، هدایت نماید. بدانید این نکته تکمیلی را که میزان جریان مؤثر در کابل را می توان با عوامل مختلفی مانند مواد عایق، محیط، تکنیک نصب، مقاومت ماده، سطح مقطع هادی تعیین نمود. مواد عایق ممکن است به دلیل گرمای بیش از حد آسیب ببینند که قادر خواهد بود موجبات اتصال کوتاه، آتش سوزی یا شوک الکتریکی را فراهم آورد.
_ مزایای انواع کابل را می توان به صورت کلی بیان رکد تا در رسید به بررسی موضوع کابل برق صنعتی چیست و به چه کار می آید. مزایای کابل برق شامل مواردی ست که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. کابل جفت پیچ خورده محافظ دارای ظرفیت بالا، نصب ساده. کابل ‌های کواکسیال در مقایسه با کابل ‌های FOC یا فیبر نوری، پهنای باند بالاتر و ارزان ‌تری دارند. کابل های برق زیرزمینی می توانند تأثیر بصری را کاهش دهند. کابل فیبر نوری سرعت و پهنای باند بسیار بالایی دارد. قابلیت اطمینان منبع تغذیه را افزایش می دهد. کابل UTP در مقایسه با فیبر نوری و کابل کواکسیال هزینه کمتری دارد. کمتر تحت تأثیر شرایط مختلف آب و هوایی قرار می گیرد. تلفات انتقال کمتر.
_ معایب انواع کابل ها را نیز می توان برشمرد تا موضوع کابل برق صنعتی چیست را به درستی ادامه داد. معایب کابل برق شامل مواردی ست که داری اهمیت خواهد بود. کابل UTP دارای تضعیف سیگنال است، بنابراین برای فواصل کوتاه تر قابل استفاده می باشد. کابل های برق زیرزمینی در مقایسه با سایرین گران هستند. انواع کابل های فیبر نوری ناامن هستند. نگهداری کابل های زیرزمینی مشکل خواهد بود. تعداد اتصالات گره در کابل کواکسیال محدود است. کابل‌ های جفت تابیده محافظ قطر زیادی دارند و در مقایسه با کابل ‌های کواکسیال یا UTP گران ‌تر خواهند بود. یافتن آسیب و عیب دشوار به نظر می رسد.

ساختار کابل برق صنعتی را می توان از نکات بسیار مهم و کاربردی برشمرد. موضوع کابل برق صنعتی چیست را باید ادامه دهیم با ذکر این نکته کلی که ساخت کابل های برق را می توان با استفاده از مواد مسی انجام داد زیرا مس گران نیست. به طور کلی، یک کابل شامل سه جزء ضروری مانند هادی، عایق و غلاف می باشد.
_ هادی یا رسانا: مواد رسانا اجازه عبور جریان الکتریسیته را می دهد و هادی های مورد استفاده در کابل، مسی و آلومینیومی هستند.
_ عایق: از مواد عایق برای حفظ فاصله هادی ها از یکدیگر بهره گیری خواهد گردید تا از برخورد ناخواسته برای جریان ممانعت گردد، سیم ها از طریق مواد عایق مانند پلیمرهای مصنوعی مختلف محافظت خواهد شد.
_ غلاف: غلاف یک لایه اضافی به شمار می آید که از سیم های کابل در برابر جو و واکنش های شیمیایی محافظت می کند. یک ماده معمولی مانند پلی وینیل کلراید برای غلاف استفاده می شود.

پیشنهاد می کنیم برگزینید بزرگترین فروشگاه کابل برق صنعتی در ایران را. متذکر می شویم که هم اینک اصلی ترین مرکز خرید کابل برق صنعتی در ایران همانا سایت الکتریک شاهین می باشد و شما گرامیان در سراسر کشور می توانید به سادگی در دستور کار خویش قرار دهید خرید کابل برق صنعتی را از این سایت. با اطمینان می توان به این پرسش پاسخ داد که کابل برق صنعتی از کجا بخریم. سایت تخصصی الکتریک شاهین می تواند به صورت شبانه روزی در زمینه فروش کابل برق صنعتی بهترین خدمات را ارائه کند به شما هموطنان گرامی. موضوع کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد را در ادامه این نوشتار مورد بررسی دقیق قرار خواهیم داد.

کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد

پس از چندی، بازگشتیم تا با نوایی نو آغاز کنیم نوشتن در مورد کابل برق صنعتی را. در راستای معرفی و بیان اینکه کابل برق صنعتی چیست بایستی در رابطه با کاربردهای این نمونه محصولات سخن به میان آوریم. آنچه مسلم است شما خواسته اید بدانید کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد و در کجاها می تواند مورد استفاده قرار گیرد. به شما خواهیم گفت کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد در ادامه این نوشتار. پیاپی برقرار گردید تماس هایی که منجر شد به دور شدن ما از بازگو کردن نکاتی در این رابطه که کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد. مجددا همان داستان برقرار بود و نگردید ازاد فرصتی که در دستور کار خویش قرار دهیم گفتن از کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد را. هر آنچه در ذهن داریم را به کار خواهیم گرفت تا به پایان رسانیم این موضوع را. به زبانی دیگر به گوش ما می رساند این آوا را تا ترک کنیم خویشتن را و رها گردیم در فضایی بی مانند. بایستی ذهن را به دیاری دیگر رسانیم تا از این مسیر توان یابد زیستی نو را بیاغازد از برای آنچه دیده گردد در انتهای تاریخ انسان. این انسان است که می تواند بازگو کند همه چیز را از برای گذشتن از همه چیز. آنچه مسام است نگارنده درصدد است تا به صدر رساند موضوع کابل برق صنعتی را و در این مسیر بایستی عنوان کنیم کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد و البته بشناسانیم به شما بزرگترین فروشگاه کابل برق صنعتی و اصلی ترین مرکز پخش کابل برق صنعتی در ایران مان را. سخن از مام وطن به میان می آید و به یاد می آوریم دیروز که سالیان پیش به باد رفت وطن مان در میانه پیشرفتی شگرف. تمامی اطلاعات را در زمینه ابعاد کابل برق صنعتی و تمامی موارد در رابطه با سایز کابل برق صنعتی را در ادامه این نوشتار به شما انتقال خواهیم داد. در سایت الکتریک شاهین می توانید تمامی انواع برند کابل برق صنعتی را مشاهده و در صورت تمایل کابل برق صنعتی به قیمت درب کارخانه خریداری نمائید. پاسخ خواهیم داد به این پرسش که کابل برق صنعتی از کجا تهیه کنیم. به هر شکل ممکن بایستی ادامه دهیم بررسی موضوع کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد را. بدانید این نکته را که انواع سیم و کابل برق که در صنعت به کار می ‌رود دارای خصوصیات خاص به خود خواند بود. کاربرد کابل برق صنعتی در ساخت منزل مسکونی و همین طور صنعت قابل مشاهده خواهد بود. کابل برق صنعتی به مانند دیگر کابل ‌های برق که تولید می گردند از چندین سیم تشکیل شده که جنس شان همگی از مس و آلومینیوم است. توضیح خواهیم داد که کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد. البته کابل در دو دسته بندی تعریف شده که با نام قدرت و فرمان خواهند بود. یکی از دلایل نامگذاری کابل با نام قدرت، به دلیل این که دارای پهنای مقطع یا همان محل قطع، زیادی ست و این که دو رشته سیم نیز در آن به کار رفته. برای این که تعریف بهتری از سطح مقطع برای کابل قدرت داشته باشیم می بایست اینگونه عنوان کرد که سطح مقطع همان ضخامت سیم است. در اصل، ضخیم بودن سیم منجر به افزایش توانمندی و قدرت بسیار زیاد برای کابل خواهد گردید. ضمنا باید تذکر دهیم ک جریان عبور برق از سیم را نیز تسهیل خواهد کرد. البته هزینه ‌ای که برای خرید کابل برق صنعتی از یک مرکز عرضه مستقیم کابل برق صنعتی خواهد شد در واقع بستگی خواهد داشت به مواردی گوناگون که یکی از آن‌ ها می ‌تواند نسبت به خالص بودن میزان آلیاژی باشد که در آن به کار رفته. از جمله کاربرد کابل برق صنعتی در ساخت منازل مسکونی می‌ توان به پریز برق، کلید، قطع کننده، پایه کنتور، مدار الکتریکی اشاره نمود ایران یکی از کشور‌هایی ست که امروزه با توجه به زیرساخت ‌هایی که برای توسعه ساخت و ساز اندیشیده، توانسته از انواع کابل برق صنعتی بیشترین میزان استفاده را در داخل داشته باشد. می توانیم این وطن را باری دیگر وطن کنیم با تلاش های شبانه روزی در راستای آبادانی و سرفرازی و احیاء تاریخ از دست رفته. جدید ترین قیمت انواع کابل برق صنعتی را از ما بخواهید. فروش کابل برق صنعتی از تخصصی ترین اموری ست که در دستور کار سایت الکتریک شاهین قرار گرفته است.

ساختار و لایه های کابل برق می تواند کمک کنند باشد در راستای درک بهتر موضوع کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد. هر هادی که قابلیت عبور جریان برق را از خود داشته باشد و سطح خارجی آن توسط مواد عایق الکتریکی از محیط اطراف خود عایق شده باشد و این فرآیند به گونه ای صورت خواهد پذیرفت که ولتاژ روی عایق نسبت به زمین صفر یا با زمین ولتاژ یکسانی داشته باشد و البته ولتاژ روی هادی نیز در مقایسه با ولتاژ زمین، از ولتاژ فازی برخوردار باشد، را کابل می نامند. کابل برق برای انتقال انرژی الکتریکی از یک نقطه به نقطه دیگر به کار می رود و بسته به کاربرد نهایی که کابل دارد می توان مشخصات و انواع مختلفی را برای کابل برق در نظر گرفت و همچنین می بایست به این نکته اشاره کرد که برای طراحی این کابل های برق می بایست قوانین بین المللی و ملی را بررسی و به کار گرفت. توجه شود زمانی که کابل در زمین قرار گرفته و در تماس با هادی های دیگر و اطراف خود می باشد، می بایست برای جلوگیری از اتصال کوتاه یا اتصال هادی به زمین و محل های تماس و یا اتکاء، پیرامون یا سطح خارجی هادی ایزوله گردد. کابل برق صنعتی از کجا بخریم یکی از اصلی ترین پرسش هایی ست که در ذهن دارید. برای پاسخ به این پرسش باید عنوان کرد که می توانید به سایت الکتریک شاهین مراجعه فرمائید. برای دریافت لیست قیمت کابل برق صنعتی می توانید با تیم پشتیبانی سایت ما تماس برقرار کنید. کابل برق در واقعیت از چینش دو یا چند سیم هادی در کنار هم یا از پیچیده شدن این دو یا چند رشته سیم و بافته شدن آن ها به یکدیگر مونتاژ می شود و می بایست توجه داشته باشید که مونتاژ کابل ترکیبی از یک یا چند کابل برق و اتصالات الکتریکی به شمار می رود. در برخی مواقع استفاده از مونتاژ کابل برای برقراری ارتباط مستقیم بین دو دستگاه مناسب نیست در این راستا می تواند به صورت بخشی از دستگاه به کار رود. مونتاژ کابل ها همچنین می توانند به شکل کابل درختی و یا کابل مهار، تهیه و تولید شوند که قادرند به پایانه های زیادی اتصال پیدا خواهند کرد. با توجه به این موضوع، سرمایه گذاری در بخش تولید و فروش کابل برق صنعتی در حال رشد فزاینده ‌ای ست. البته ناگفته نماند که رشد تقاضا برای کابل برق صنعتی در داخل کشور را نمی بایست به هیچ وجه نادیده انگاشت. برای خرید انواع کابل برق صنعتی ارزان و یا خرید بهترین کابل برق صنعتی می توانید با تیم پپشتیبانی سایت الکتریک شاهین شوید. بایستی بدانید موضوع کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد می تواند ما را به این نقطه رساند که درخواست ‌های فراوان و متعددی برای استفاده از کابل برق صنعتی در مناطق روستایی و سطح شهر‌ها به کار رفته که روند مثبتی را برای تولید کابل برق صنعتی در کشور را افزایش خواهد داد. هم اینک تعداد زیادی کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی را می توانید در سراسر کشئور مشاهده نمائید. باید این نکته را اضافه کنیم که کابل برق صنعتی در واقع بخش عظیمی از صنعت برق را نیز به خود اختصاص داده. ایجاد کارخانه‌ تولیدکننده کابل برق صنعتی در کشور، نوید بخش توسعه این محصول در داخل خواهد بود. انواع کابل برق صنعتی برای صنایع طاقت فرسا و همین طور با کارایی دشوار بسیار مطلوب است. یکی از کارکرد ‌های مؤثری که برای کابل برق صنعتی وجود دارد در رابطه با مقاومت آن در برابر حرارت می ‌باشد. در حال حاضر انواع کابل برق صنعتی برای اماکنی که درجه حرارت بالایی را به خود اختصاص داده اند کارکرد ایده آل تری را از خود نشان خواهند داد. هنگامی که آتش و حرارت زیاد در محیط به وجود آید بهترین کابل برق صنعتی علاوه بر این که از شرایط دمایی مطلوبی برخوردار است، خواهد توانست در برابر فرسایشی که در تماس با کابل برق صنعتی و حرارت صورت می ‌گیرد از خود مراقبت نماید و در اصل دوام بیاورد. کاربرد‌های دیگر برای کابل صنعتی شامل تولید گاز طبیعی، جرثقیل دریایی، رباتیک صنعتی، تولید پتروشیمی، و نهایتا ایجاد نیرو خواهد بود. در رابطه تعریف بهتر برای جرثقیل دریایی می توان اینگونه بیان کرد که این نوع از جرثقیل همانگونه که از نام آن نیز مشخص است در کنار دریا و در بندر کاربرد دارد. یکی از ویژگی ‌های خاص و فوق العاده ای که برای کابل صنعتی به کار رفته است در مورد توان بالای آن در برابر تحمل بار و همین طور ولتاژ برق می باشد. سازندگان بهترین کابل برق صنعتی ابتدا با توجه به نیازمندی افراد از کابل و درخواست آنان، نسبت به ساخت انواع کابل برق صنعتی اقدام خواهند کرد. روکش استاندارد و مناسبی که برای کابل صنعتی به کار رفته از جنس پلاستیک خواهد بود. روکش کابل صنعتی، دوام خوبی را برای محیط ‌هایی که دارای شرایط آب و هوایی بسیار دشواری هستند را به وجود می آورد. موضوع کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد را با ذکر این نکته ادامه می دهیم که عایق مناسب و مستحکم برای کابل برق صنعتی بسیار اهمیت خواهد داشت. عایق نقش مهمی را برای بهترین برند کابل برق صنعتی ایفا کرده و حفاظت از جان افرادی که در معرض کابل برق صنعتی سه فاز و کابل برق صنعتی  افشان و هر نوع سیم و کابل دیگری قرار دارند را فراهم خواهد آورد. البته به کار بردن مواد نارسانا و استاندارد برای ساخت انواع کابل برق صنعتی مناسب خواهد بود. خطر برق گرفتگی، یکی از خطرات و صدمات ناخواسته‌ ای که افراد در رابطه با استفاده از کابل برق صنعتی با آن درگیر می گردند. نتیجه این است که عایق برای هر نوع کابل برق صنعتی دارای درجه اهمیت بالایی ست. البته نوع و جنس عایق برای هر نوع از انواع کابل برق صنعتی نیز می ‌تواند دارای تفاوت‌ های زیادی برای استحکام آن باشد. بیشترین نوع عایقی که برای کابل از جنس پلاستیک است و این عایق درصد برق گرفتگی را کاهش چشمگیری خواهد داد. برای این که از عایق استاندارد بهره مند گردید در اولین گام می بایست از ضخامتی که برای عایق ایجاد شده، را در نظر داشت. ضخامت عایق نقش مهمی را در عملکرد بهتر و ایده آل تر برای کابل برق صنعتی و هر نوع کابل دیگر را ایفا کرده و از این جهت که برای حفظ جان و سلامتی افرادی که با کابل سر و کار دارند بسیار ضروری و دارای اهمیت بالایی ست.

در این میان برای اینکه به خوبی متوجه شوید کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد می بایست نگاهی گذرا داشته باشیم به کابل برق. پس عنوان می کنیم که سیم ضخیم یا مجموعه ‌ای از سیم‌ ها در پوشش پلاستیکی یا لاستیکی که برای انتقال و توزیع برق به منازل و صنایع  استفاده می ‌شود به کابل یا کابل برق خواهند گفت. انواع کابل ‌های برق در سیستم توزیع و انتقال انرژی الکتریکی نقش مهمی را ایفا کرده و برق را وارد تابلو های برق و از آن به دستگاه ‌ها و جریانات مختلف وارد خواهند کرد. انواع کابل‌ های برق برای مصارف و کاربرد های مختلفی تولید و عرضه می‌ گردند و به همین جهت دارای ساختار های متفاوت هستند. نکته دیگر این است که از انواع کابل مانند کابل برق صنعتی برای انتقال داده و مخابرات استفاده می‎خواهد شد که برای انتقال داده از قسمت پست مخابرات به مکان مورد نیاز کشیده می ‌شوند. کابل های برق در تأسیسات الکتریکی به گونه ‌ای اهمیت و ارزش دارد که انواع کارخانه تولیدکننده کابل برق صنعتی هر روز نوع جدیدی از آن‌ ها را برای اهداف مختلف به بازار ها عرضه خواهند کرد. انواع کابل برق را برای شما عنوان می کنیم تا در این رابطه بیشتر بدانید و به درستی دریابید کابل برق صنعتی چیست و کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد. کابل برق شامل هزاران نوع بوده که هر یک از این انواع می ‌تواند کاربرد ها و عملکرد های مختلفی داشته باشند. برای داشتن شناخت از انواع کابل برق و کاربرد این محصولات لازم است که دسته ‌بندی‌ های گوناگونی صورت پذیرد. از جمله فاکتور هایی که می توان انواع کابل برق را بر اساس آن ها طبقه ‌بندی کرد می ‌توان به سطح ولتاژ، نوع هادی و ساختار کابل، نوع عایق و روکش، نوع حفاظت الکتریکی، نوع حفاظت مکانیکی، تعداد رشته ‌ها، نوع کاربرد و نوع استاندارد اشاره نمود که هر یک از این موارد را مورد بررسی قرار خواهند داد کارشناسان و متخصصان سایت الکتریک شاهین.

انواع کابل برق و کاربرد آن از نظر مکان استفاده

1) از نظر عملکرد و استفاده می ‌توان به صورت کلی کابل ‌ها را به سه دسته اصلی تقسیم بندی نمود.
_ کابل‌ های هوایی: از این کابل ‌ها با مهار فولادی در اماکنی استفاده می ‌شود که کابل بر روی تیرهای برق آویزان هستند. در انواع کابل هادی هوایی از یک سیم رشته ‌ای از جنس فولاد گالوانیزه به موازات و از یک غلاف از جنس مواد پلی اتیلن بر روی آن‌ ها استفاده خواهد شد.
_ کابل های زمینی: این نوع کابل‌ ها برای انتقال برق از داخل خاک استفاده خواهد شد. کابل‌ زمینی عموما دارای هادی مسی و عایق و غلاف P.E.T بوده و در صورت لزوم به سیم با نوار فولادی مسلح خواهد گردید.
_ کابل ساختمانی: این نوع کابل که در همه جا یافت شده و در واقع کابل ‌هایی از جنس هادی مسی و غلاف ‌های PVC هستند. عموما انواع کابل ساختمانی را با سیم اشتباه می گیرند.

2) انواع کابل برق و کاربرد آن از نظر فشار یا سطح ولتاژ می تواند بررسی شود. خرید اینترنتی کابل برق صنعتی یکی از انواع خدماتی ست که می توانید با ورود به سایت الکتریک شاهین دریافت کنید. از نظر فشار و سطح ولتاژ نیز می ‌توان انواع کابل برق را به گروه‌ های مختلفی تقسیم بندی کرد که هر یک کاربردهای متنوعی دارند و خاص ترین شان را برخواهیم شمرد.
_ کابل فشار قوی: انواع کابل فشار قوی را با نام کابل قدرت می‌ شناسند. این نوع از کابل ‌ها با هادی مس یا آلومینیوم و با عایق XLPE ساخته شده و قادر خواهند بود ولتاژهای بالاتر سی و شش هزار وات را تحمل کنند. عایق XLPE (پلی اتیلن متقابل) بر روی هادی مسی یا آلومینیومی کابل برق تزریق خواهد گردید. این کار با استفاده از خط CCV که توسط کامپیوتر کنترل می شود انجام خواهد گرفت. این عایق می بایست کاملا یکدست و یکنواخت باشد و از هرگونه ناخالصی و خلل و فرجی عاری باشد. عایق XLPE از نظر شیمیایی و فیزیکی تمایل بسیار زیادی برای تشکیل زنجیره با مولکول‌ های آب دارد و به همین دلیل چنانچه آب یا بخار آن در لایه عایق وجود داشته باشد، سبب کاهش میزان مقاومت الکتریکی عایق خواهد گردید. انواع کابل فوق فشار قوی و کابل برق صنعتی توان تحمل جریان برق تا چهارصد هزار ولت را دارند. این کابل ‌ها با علامت EHV شناخته می ‌شوند.
_ کابل فشار متوسط: این کابل ‌ها نیز مانند انواع کابل برق فشار قوی و یا کابل برق صنعتی، کابل ‌های با عایق XLPE و هادی مس یا آلومینیوم هستند با این تفاوت که تحمل ولتاژ شان کمتر از سی و شش هزار وات است. بیشترین کاربرد این نوع کابل ‌ها در مناطق شهری و صنعتی خواهد بود.
_ کابل فشار ضعیف: کابل فشار ضعیف به دسته ‌ای از کابل ‌های برق گفته شده که سطح ولتاژ ششصد تا هزار ولت را تحمل کرده و شامل انواع کابل‌ های مسی و آلومینیومی خواهند بود که با پلیمرهای مختلف عایق گردیده اند. این نمونه های کابل برق کاربرد های مختلفی در انتقال انرژی برق از جمله ایجاد روشنایی و انتقال نیروی متحرکه به الکتروموتور ها دارند. انواع کابل فشار ضعیف بر اساس نوع استفاده ‌ای دارند خواهند توانست به انواع مختلفی تقسیم شوند که شامل کابل‌ های ضد آتش (برای محیط‌ های حساس که اطفاء حریق بسیار مهم است)، کابل‌ های مقاوم در برابر شعله (برای محیط های با احتمال آتش سوزی بالا)، کابل ‌های با غلاف سربی، کابل‌ های مسلح یا همان کابل زره دار (ایجاد حفاظت الکتریکی)، کابل‌ های بدون هالوژن و تعدادی دیگر از کابل ها هستند. ادامه خواهیم داد این نوشتار را با بررسی انواع کابل برق صنعتی.

انواع کابل برق صنعتی

در راستای پرداختن به موضوع کابل برق صنعتی نمی توان در نظر نگرفت برخی از موارد را زیرا بسیار اهمیت خواهند داشت. یکی از این مباحث که می تواند بسیار تعیین کننده باشد بی شک دانستن این است که انواع کابل برق صنعتی شامل کدامین مورارد خواهد شد. البته در ابتدای بحث می توان به این نکته اشاره کرد که در اغلب موارد هنگامی که سخن از انواع کابل برق صنعتی به میان می آید، بیشتر افراد در نظر می گیرند که این دسته بندی بر اساس مارک و برند کابل برق صنعتی به سرانجام خواهد رسید. این موضوع چندان نیز در از ذهن و نادرست نیست زیرا در بازار داخلی عموما انواع کابل برق صنعتی را با توجه به برند کابل برق صنعتی طبقه بندی می کنند. به هر شکل ممکن کارشناسان سایت الکتریک شاهین درصدد هستند تا در رابطه با انواع کابل برق صنعتی تحقیقی ویژه داشته باشند و تمامی اطلاعات را در اختیار تان قرار دهند. همهمراهی کنید ما را تا رد یان رابطه با نکاتی کاربردی دست یابید. در هنگامی که سخن از این میان آوردیم که کابل برق صنعتی چیست نیز گریزی زده شده به انواع کابل برق صنعتی ولیکن در این زمان بایستی به صورت دقیق تر بررسی ها را در دستور کار قرار دهیم. مهم است بدانید کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد و به چه شکل می توان استفاده کرد از انواع کابل برق صنعتی در صنایع گوناگون. انسان تنها به هنگامه ای که به فکر فرو می رود به راستی دنیایی را به جود خواهد آورد که نظیر ندارد در هیچ چیز. ثانیه ها یک به یک پشت سر گذاشته می شوند و ما می توانیم خویشتن را رها کنیم از هر آنچه در بر خواهد گرفت این ذهن نامراد را. روز سرد پائیزی را به زبان جاری می کند این آوا و نوایی که بار ها به گوش ررسیده، از نو مکررا تکرار می گردد. بزرگترین فروشگاه کابل برق صنعتی در ایران همانا سایت الکتریک شاهین است و می توانید برای خرید اینترنتی کابل برق صنعتی مراجعه داشته باشید به این مرکز فروش کابل برق صنعتی در دنیای وب. چنانچه در پی یافتن پاسخ هستید به پرسش کابل برق صنعتی از کجا بخریم به شما پیشنهاد می کنیم همراهی کنید تیم کارشناسی و تحقیقاتی ما را تا علاوه بر این موضوع دریابید بهترین برند کابل برق صنعتی کدام است و برای اینکه بتوانید مطمئن ترین خرید را داشته باشید به کدامین یک موارد بایستی استناد نمائید. مسلما کابل برق صنعتی به قیمت درب کارخانه می تواند برای شما مناسب به نظر آید. الکتریک شاهین می تواند این مورد را جامه عمل پوشانَد و عرضه مستقیم کابل برق صنعتی را در دستور کار قرار دهد و نیاز تان را برآورده سازد. به هر شکل ممکن بایستی ادامه داده بحث اصلی مان را و در مورد انواع کابل برق صنعتی سخن ساز کنیم. کابل برق در نگاه کلی مجموعه ‌ای از یک یا چند هادی عایق ‌بندی شده که معمولا برای اهداف انتقال و توزیع برق استفاده خواهد گردید. از کابل ممکن است در سیم ‌کشی ساختمان، تجهیزات برقی، ابزار های الکترونیکی و هر نوع کاربردی که در آن برق عامل اصلی قدرت و انتقال انرژی ست بهره برد. تعریف کابل برق را ارائه می کنیم به زبانی دیگر تا موضوع انواع کابل برق صنعتی را به درستی ادامه داده باشیم. وسیله ‌ای که برای انتقال و توزیع انرژی الکتریکی استفاده می‌ شود، کابل برق نام دارد. کابل برق شامل دو یا چند هادی ‌الکتریکی است که با یک روکش عایق با یکدیگر پیوند دارند. کابل برق عموما از سه جزء اصلی یعنی هادی، دی ‌الکتریک و غلاف تشکیل شده. بدانید این موضوع را که هادی موجود در کابل مسیر هدایت جریان برق را فراهم خواهد آورد به سادگی. عایق در برابر ولتاژ سرویس مقاومت دارد. غلاف اجازه ورود رطوبت را نخواهد داد و از کابل در برابر تمامی اثرات خارجی مانند حمله شیمیایی یا الکتروشیمیایی، آتش ‌سوزی و ... ممانعت خواهد نمود. بایستی به این نکته اشاره شود که سیم و کابل برق صنعتی را برای کمک به شما در جلوگیری از تعمیرات معمول و خرابی برنامه ریزی نشده ارائه خواهیم داد. وقت شما با ارزش است و ما محصول با ماندگاری بیشتر ارائه می کنیم که نظیر ندارد. تولیدکنندگانی که ما از آن ها پشتیبانی می کنیم به اندازه محصولات تولید شده متنوع هستند ولیکن برند هایی به نام در تمامی آن ها مشترک می باشد که سبب اعتماد به محصولات می شود. کابل کشی برق صنعتی می تواند تخصصی باشد. کابل های برق نظیر کابل برق صنعتی افشان، به دلیل توانایی مقاومت در برابر خرد شدن، ضربه و سایش، که عموما در محیط های سخت صنعتی وجود دارد شناخته شده اند. کابل های کنترل به دلیل قطر کم و ماندگاری طولانی مدت محبوبیت خاصی دارند. طیف گسترده ای از انواع کابل برق صنعتی که جهت کابل کشی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله کابل های تخصصی را برای استفاده با پی وی خورشیدی، گرمایشی ردیابی، و سیستم های امنیتی و هشدار ارائه می شود. بدانید که تیم تخصصی الکتریک شاهین با تولید کنندگان برجسته ای همکاری دارد تا اطمینان پیدا کند که کابل مناسب برای هر برنامه ای را دارد و توان آن را پیدا خواهد کرد تا بهترین کابل برق صنعتی را تقدیم حضور تان نماید. کابل برق چیست را عنوان می کنیم تا ادامه داده باشیم موضوع انواع کابل برق صنعتی را. انواع کابل برق صنعتی جهت کابل کشی برق صنعتی و برای انتقال نیروی الکتریکی استفاده می شوند و شامل سه جز اصلی خواهند بود که شامل یک یا چند هادی مسی یا آلومینیومی رشته ای یا جامد، عایق و غلاف خارجی که همه چیز را در کنار یکدیگر نگاه می دارد. آن ها در اشکال، اندازه ها، و مواد مختلفی در دسترس هستند که بسته به نصب مورد نیاز شان متفاوت خواهد بود.

بسیاری از شما عزیزان پیش از اینکه بدانید انواع کابل برق صنعتی چیست بنا دارید دریابید که در تنظیمات صنعتی از چه نوع کابل استفاده خواهد شد. پاسخ خواهیم داد به این پرسش اساسی. در تنظیمات صنعتی برای شبکه سازی، انتقال نیرو و ارتباطات از انواع کابل ها مانند کابل برق صنعتی استفاده خواهد شد. توضیح تکمیلی این است که کابل های کواکسیال، داده و ابزار دقیق از متداول ترین طرح هایی هستند که پیدا خواهید کرد. این کابل های ولتاژ پایین عموما برای توزیع نیرو دو هزار ولت یا کمتر درجه بندی خواهندد گردید ولیکن در صورت داشتن مسئولیت استفاده از تأسیسات از طرح های ولتاژ متوسط تا سی و پنج هزار ولت می توان استفاده نمود. کابل های کم ولتاژ عموما با هادی های مس یا آلومینیوم به صورت رشته های تک یا چند رسانا (بسته یا نوارهای گره ای) ساخته می شوند. بدانید که همچنین آن ها در ساختارهای مسطح، از مواد قالب گیری شده موجود هستند. ساخت شان عمدتا دارای محافظ، ژاکت سخت، عایق و مواد پرکننده است تا در برابر بارهای مکانیکی، سرعت و شتاب زیاد و همچنین محیط های سخت داخل و خارج از خانه مقاومت نماید به خوبی. این کابل ها برق DC یا AC موقت را به ژنراتورها و موتورهای موجود در ماشین آلات مانند نوار نقاله، ابزارآلات، رباتیک و سایر ماشین آلات بزرگ خواهند رساند به سادگی. راهنمای سیم کشی و کابل کشی برق صنعتی از مواردی ست که بسیار مورد پرسش قرار گرفته از سوی شما هموطنان گرامی. تمامی برق کار ها و متخصصان در موارد کابل کشی برق صنعتی از سیم ها و کابل ها و آماده سازی برای سیم کشی کنترل، تجهیزات الکتریکی از طیف گسترده ای از انواع سیم و کابل بهره خواهند گرفت و این ما هستیم که خواهیم توانست سیم های مشخص شده را به درستی شناسایی و استفاده کنیم. بدانید که برگزیدن اشتباه سیم سبب مشکلات عملیاتی می شود و قادر خواهد بود که واحد را ناامن نماید. چنین عواملی عبارتند از مواد عایق، اندازه هادی، از چه چیزی ساخته شده است (چه جامد باشد و چه رشته ای و انعطاف پذیر). اینها همه ملاحظاتی ست که طراح بایستی با توجه به کاربرد نهایی تجهیزات در نظر بگیرد تا بهترین نتایج را حاصل آورد.

اجزای اصلی کابل برق را باید بررسی کنیم. اجزای اصلی کابل برق می تواند موجب شود تا با انواع کابل برق صنعتی بیشتر آشنا شوید. کابل برق صنعتی از کجا تهیه کنیم را پاسخی درخور خواهیم داد. البته بایستی جدیدترین قیمت انواع کابل برق صنعتی را بدانید تا توان آن را بیابید که بهترین انتخاب را از میان انواع کابل برق صنعتی با برند های گوناگون داشته باشید.
_ هادی
انواع نمونه های هادی مسی و آلومینیومی به دلیل رسانایی الکتریکی بالا به عنوان ماده رسانا در انواع کابل برق صنعتی استفاده خواهند شد. هادی این توان را دارد که تک رشته یا چند رشته باشد. برای یک هادی که بیش از سه رشته دارد، رشته ‌های دیگر در اطراف یک رشته مرکزی قرار خواهند گرفت به نحوی که در اولین لایه شش رشته، در دومین لایه دوازده، و نهایتا در سومین لایه هجده رشته وجود دارد. هادی با 7/A، 19/B، 37/C و غیره نشان داده می ‌شود که در آن اعداد نشان دهنده تعداد رشته‌ها و حروف نماینده قطر سیم بر حسب سانتیمتر یا میلیمتر می باشند.
_ عایق
کابل برق صنعتی مورد استفاده در زیر خاک ‌های مرطوب می بایست حتما از انواع عایق های مصنوعی مانند پلی وینیل کلراید، پلی اتیلن و ... استفاده کنند. این مواد دارای وزن سبک، استحکام خوب، تلفات جریانی پایین و مقاومت حرارتی کمی هستند. رایج‌ ترین عایق های مورد استفاده در انواع کابل برق صنعتی شامل کاغذ آغشته لاستیک بوتیل، کابل پلی وینیل کلراید و پلی اتیلن می باشند. انواع کابل برق صنعتی عایق کاغذی محبوبیت بیشتری دارند به این دلیل که دارای ظرفیت حمل بالا، ایمنی و طول عمر زیادی هستند. ترکیب عایق مورد استفاده برای کابل باید دارای خواصی باشد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. بایستی مقاومت حرارتی پایینی داشته باشد. بایستی به طور حتم استحکام بالایی داشته باشد تا جریان نشتی از آن عبور نکند. می بایست قابلیت کار در دمای بالا را داشته باشد. باید به طور حتم ضریب توان پایینی داشته باشد. می بایست حتما مقاومت عایق بالایی داشته باشد. و نهایتا باید حتما از استحکام مکانیکی خوبی برخوردار باشد.
_ غلاف داخلی
غلاف داخلی برای محافظت از انواع کابل برق صنعتی در برابر رطوبت که بر عایق تأثیر می ‌گذارد، استفاده خواهد شد. بدانید که غلاف داخلی از آلیاژ سرب ساخته شده تا در برابر فشارهای داخلی مقاومت بالایی از خود نشان دهد. مواد مورد استفاده برای غلاف داخلی می بایست حتما مواد غیرمغناطیسی باشند. غلاف آلومینیومی همچنین در کابل برق استفاده می گردد به این دلیل روشن که ارزان‌ تر بوده و البته وزن کمتر و استحکام مکانیکی بالایی نسبت به غلاف سربی دارد. در برخی از انواع کابل برق صنعتی از غلاف آلومینیومی بدون درز موجدار استفاده شده به این جهت که دارای خواص خمشی بهتر، ضخامت کمتر و وزن کمتری ست.
_ پوشش محافظ
انواع نمونه کابل غلاف سربی هنگامی که به صورت کاملا مستقیم روی زمین قرار می ‌گیرند در اثر خوردگی و الکترولیت آسیب می ‌بینند. برای محافظت از کابل‌ ها در برابر خوردگی لایه‌ های فیبر مانند کاغذ، هسین یا پلی وینیل کلراید استفاده خواهد گردید. نباید این نکته کاربردی را فراموش کرد که لایه ‌هایی از مواد فیبری با ترکیب ضد آب در قسمت بیرونی کابل برق تعبیه شوند.
_ غلاف رویی
غلاف رویی آخرین لایه از انواع کابل برق صنعتی محسوب می گردد که جهت افزایش استحکام مکانیکی استفاده خواهد شد. این غلاف در واقع کابل برق صنعتی را از آسیب ‌های کلی مانند رطوبت، خوردگی، خاک، گرد و غبار و ... محافظت خواهد کرد. مواد ترموست یا ترموپلاستیک برای ساخت غلاف رویی استفاده خواهند گردید.

مواد عایق کابل کشی برق صنعتی در انواع کابل برق صنعتی مورد توجه قرار گرفته است. سیم ها و کابل ها در واقع توسط مواد مختلف عایق بندی و محافظت می گردند که هر یک از آن ها دارای خصوصیات خاص خود هستند. نوع متریال مورد استفاده توسط طراح تعیین خواهد شد و محیطی را که انتظار می رود یک صفحه کنترل یا تأسیسات در آن کار کند و همچنین استفاده از انواع سیم جداگانه در صفحه، در نظر خواهد گرفت. به عنوان بخشی از عملکرد عایق ممکن است یک ماده بدون مقاومت در برابر شان مقاومت نماید (شدت جریان یا دما، یک محیط خورنده یا کاملا خشن، و البته ولتاژ بالاتر از بقیه مدار). به دلیل این خصوصیات و کاربردهای مختلف، ضروری به نظر می رسد مشخصات سیم کشی را برای نوع صحیح استفاده بررسی نمائید. اصلی ترین مرکز پخش کابل برق صنعتی در ایران از سوی کاربران و خریداران این محصول، سایت الکتریک شاهین شناخته شده و ایشان برای خرید کابل برق صنعتی مراجعه دارند به این مرکز خرید. در این سایت می توانید انواع سایز کابل برق صنعتی را مشاهده کرده و با توجه به نیاز، بودجه، ابعاد کابل برق صنعتی، و ... خرید خود را نهایی کنید. نحوه انتخاب کابل ایده آل را بررسی باید کرد.  هنگام انتخاب کابل برق صنعتی برای استفاده در کابل کشی برق صنعتی دو عامل اصلی وجود دارد که می بایست حتما در نظر گرفته شود. ظرفیت فعلی که این با توجه به سطح مقطع هسته روی کابل تعیین می شود و محیط کار، این ماده غلاف خارجی و عایق را تعیین می کند و بایستی به شرایط استفاده از کابل توجه ویژه گردد. مواد رسانای کابل کشی برق صنعتی می تواند ما را یاری رساند تا انواع کابل برق صنعتی را تشریح کنیم. توضیح اصلی این است که رسانا ماده ای می باشد که به شما امکان را خواهد داد جریان الکتریکی به راحتی جریان یابد. در مورد اتصال سیم می بایست حتما یک هادی بسیار خوب باشد. انواع هادی ایده آل و مطلوب بیشتر فلزات را شامل خواهند شد. متداول ترین رسانایی که در سیم استفاده می شود مس می باشد. اگرچه ممکن است با موارد دیگری مانند آلومینیوم روبرو شوید. از طرف دیگر عایق ماده ای محسوب می شود که اجازه نمی دهد جریان الکتریکی جریان یابد. لاستیک و بیشتر پلاستیک ها عایق می باشند. در رابطه با انواع کابل برق صنعتی سخن خواهیم گفت. بایستی بدانید کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد تا این موضوع را بهتر درک کنید. کابل های برق و داده های صنعتی اغلب باید در فضاهای تنگ کار کنند و حتی ممکن است به طور منظم خم شوند و حرکت داشته باشند. برای جلوگیری از ساییدگی ناشی از این شرایط شدید می بایست حتما شعاع خمشی از پنج تا پانزده برابر قطر كابل كامل باشد. برای جلوگیری از ترک خوردگی بایستی حتما از مواد روکش انعطاف پذیر مانند TPE ، PCV و CPE استفاده شود. کابل های تخت برای خم شدن و طراحی های تنگ مطلوب هستند و عموما نیز سرعت سرکوب EMI / RFI بالایی دارند. کابل های حرکتی صنعتی می بایست حتما انعطاف پذیر و منعطف باشند. از انواع کابل برق صنعتی می توان به روش های مختلفی (از تاسیسات در هوای آزاد گرفته تا دفن مستقیم) در کابل ها و کانال ها و موارد دیگر بهره گیری نمود. سرانجام اطمینان حاصل کنید که تمامی کابل های برنامه شما دارای تأییدیه های مناسب برای محل ساخت آن هستند. در این رابطه می توانید از تیم کارشناسی سایت الکتریک شاهین کمک بگیرید.

سیم و کابل برق صنعتی از محصولاتی خاص است که بسیار مورد توجه قرار گرفته. الکتریک شاهیم هم اینک به عنوان اصلی ترین مرکز خرید کابل برق صنعتی در ایران شناخته می شود و می تواند بهترین کابل برق صنعتی را تقدیم حضور تان کند. بدانید این نکته مهم را که در بخش صنعت، تجهیزات مانند کابل ها و انواع کابل برق صنعتی به دلیل استفاده در محیط های عملیاتی سخت یا طاقت فرسا عموما در معرض فشار زیادی قرار خواهند گرفت. استرس می تواند از منابع مختلفی مانند دمای بالا، ولتاژ بالا، ضربه و سایش ناشی شود که همگی می توانند بر عملکرد یا عمر مفید یک قطعه تأثیر منفی گذارند. به سبب معمول بودن این شرایط در کاربردهای صنعتی، انواع کابل برق صنعتی (و سایر تجهیزات حیاتی) می بایست برای دوام و قابلیت اطمینان طراحی گردند. خصوصیات اصلی مکانیکی و شیمیایی برای انواع کابل برق صنعتی را تشریح می کنیم تا بدانید بهترین کابل برق صنعتی چیست. بدانید که می توانید انواع مارک و برند کابل برق صنعتی را در سایت ما مشاهده نمائید. درجه حرارت می تواند مهم باشد و تأثیرگذار. شرایط عملیاتی نوع و میزان عایق لازم در کابل صنعتی را مشخص خواهد کرد. بسته به الزامات و محدودیت های برنامه می توان کابل هایی تهیه کرد که در دمای منفی شصت و پنج درجه سانتیگراد دویست و پنجاه درجه سانتیگراد مقاومت نماید. انعطاف پذیری به نوبه خود بسیار مهم است. در حالی که برخی از برنامه ها نیاز به استفاده از کابل های سفت و سخت دارند ولیکن برنامه های دیگر نیاز به کابل کشی انعطاف پذیرتری خواهند داشت. با بهره گیری مستمر از انواع نمونه های هادی جامد برای کابل های سفت و سخت و بسیاری از رشته های با اندازه کوچک برای انعطاف پذیری بیشتر، تمامی سطح انعطاف پذیری را می توان بدست آورد. قرار گرفتن در معرض عناصر را در این میان نباید از یاد برد. انواع کابل برق صنعتی که برای استفاده در فضای باز در نظر گرفته شده اند مجموعه جداگانه ای از نگرانی ها را تولید خواهند کرد. در حالی که یک کابل داخلی عموما به محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش یا رطوبت نیاز ندارد، کابل در معرض آفتاب یا عناصر برای جلوگیری از تخریب زودرس به شگرد خاصی نیاز دارد. استانداردها و مقررات بسیاری از کاربردهای صنعتی به کابل ها و سیم هایی نیاز دارند که مطابق با استانداردها و مقررات دقیق باشند. کابل برق صنعتی ارزان می تواند بسیار عالی به نظر رسد. به شما هموطنان گرامی این نوید را می دهیم که خواهید توانست به سادگی با ورود به سایت تخصصی الکتریک شاهین با بررسی دقیق لیست قیمت کابل برق صنعتی، یک خرید مطمئن را تجربه فرمائید. چالش های انتخاب بهترین کابل برق صنعتی از میان انواع کابل برق صنعتی برای بخش صنعتی همواره مورد توجه بوده است. پیش از این نیز و در بخش کابل برق صنعتی چیست اشاره کردیم به این موضوع که انواع کابل برق صنعتی می بایست حتما به نحوی خاص طراحی گردند که در برابر طیف وسیعی از شرایط محیطی مقاومت مناسبی از خود نشان دهند. این کابل ها در معرض گرمای زیاد، الکتریسیته، مواد شیمیایی خورنده و یا عناصر خرد کننده و ساینده بایستی به طور حتم عملکرد قابل اطمینان و سازگار داشته باشند. به آن دلیل که شرایط ممکن است از محل کار به محل کار دیگر متفاوت باشد، پس نتیجتا تأمین کنندگان کابل و سیم انتخاب گسترده ای از کابل ها را با توجه به کاربردهای مختلف ارائه می دهند. علاوه بر اطمینان از مناسب بودن کابل انتخاب شده برای یک برنامه برای محیط کار، متخصصان صنعت می بایست حتما چندین فاکتور دیگر را نیز از جمله (الزامات و استاندارد های زیست محیطی و نمایندگی، سیاست ها و مقررات بین المللی، کشور و محلی، و نهایتا پیشرفت های فنی و هزینه) را در نظر بگیرند. باید این نکته را بیافزائیم که تیم تخصصی الکتریک شاهین مدت ‌ها زمان صرف ساخت کابل های سفارشی، انواع کابل برق صنعتی، انواع سیم ها و لوازم جانبی با کیفیت بالا و متناسب با نیازهای صنعت کرده. این مجموعه، دانش و مهارت لازم برای ارائه راه حل هایی مناسب را به همه مشتریان خود دارد. همراه شوید با ما تا نکاتی کاربردی را در رابطه با انواع کابل برق صنعتی سه فاز بازگو کنیم.

کابل برق صنعتی سه فاز

یکی از انواع کابل برق صنعتی که در حال حاضر در بسیاری از صنایع به وفور مورد استفاده قرار می گیرد کابل برق صنعتی سه فاز نام دارد. برای اینکه اطلاعاتی دقیق و البته کاربردی در رابطه با کابل برق صنعتی سه فاز به دست آورید پیشنهاد می کنیم همراهی کنید تیم تخصصی الکتریک شاهین را. در راستای معرفی کابل برق صنعتی در خدمت تان هستیم تا این بخش از نوشتار را نیز آغاز و پس از مدتی به پایان رسانیم. تا به حال بیان کردیم کابل برق صنعتی چیست و کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد تا آغاز کرده باشیم بیان نکاتی دقیق در رابطه با موضوعی که بسیار اهمیت داشته برای شما هموطنان گرامی. در آن روز ها که این آوا به گوش می رسید و تصاویری را به شهود نشستن آن انسان نمی دانست در این شب زمستانی بایستی از همسفر جدا کند خویشتن را و در مورد انواع کابل برق صنعتی سخن ساز کند و بیشتر نیز بپردازد به بررسی موضوع کابل برق صنعتی سه فاز تا در ادامه شاید در رسد به موضوع کابل برق صنعتی افشان و مشخصات کابل برق صنعتی. آری، در آن شب بهاری بود که به عمق جان احساس گردید دنیایی دیگر به مانند دوران کودکی و دستمال نوظهور که بی شک ابتدایی ترین بارقه های نابودی به چشم آمد در اوان ناآگاهی. چنانچه منطق در میان بود دوری می کرد این تن از آن تن و خویشتن را رها می کرد در راستای رسیدن به هیچ بی آنکه همسفری در میان باشد وی را. تجره ای در میان نبود وی را که توان یابد به دامی گرفتار نگردد که بازگشتی را امیدی نداشته باشد. در این شب زمیتانی ست که بیان باید کرد نکاتی چند در مورد بزرگترین و معتبرترین فروشگاه کابل برق صنعتی تا شما را راهتنمایی کرده باشیم تا چنانچه در پی کابل برق صنعتی ارزان هستید و یا آنکه درصدد هستید عرضه مستقیم کابل برق صنعتی را از کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی تجربه کنید به کدامین فروشگاه اینترنتی مراجعه نمائید. آری، در این میان نباید از یاد برد این نکته اساسی را که در اختیار گرفتن به روز ترین لیست قیمت کابل برق صنعتی اهمیت وافر دارد و با آشنا شدن با انواع برند کابل برق صنعتی به هنگام مراجعه به اصلی ترین مرکز پخش کابل برق صنعتی در ایران این توان به دست خواهد آمد که خریدی موفق را تجربه نمود. کابل برق صنعتی به قیمت درب کارخانه را باید از سایت الکتریک شاهین بخواهید زیرا تنها این پایگاه اینترنتی ست که می تواند به صورت حرفه ای در زمینه فروش کابل برق صنعتی وارد عمل شود.

مشخصات کابل برق صنعتی سه فاز می تواند مهم باشد. به صورت کلی میزان جستجو برای دانشتن مشخصات کابل برق صنعتی بسیار زیاد بوده از سوی شما هموطنان گرامی. پیش از این نیز عنوان کرده بودیم که از لحاظ مسائل اقتصادی، قیمت کابل برق صنعتی سه فاز بسیار مناسب بوده و به دلیل پایین بودن قیمت کابل برق صنعتی سه فاز، خرید این کابل راحت تر کابل های دیگر است ولیکن برای بررسی مشخصات کابل برق صنعتی سه فاز بایستی توضیحات بیشتری به شما ارائه شود مسلما. این نمونه از انواع کابل برق صنعتی همانند تمامی کابل های دیگر از هادی به همراه روکش و عایق تشکیل شده است. به همین دلیل می توانید هر مدل کابلی که این سه مشخصه داشته باشد را کابل برق سه فاز نام گذارید (البته این در صورتی ست که کابل مورد نظر بتواند از جریان سیصد و هشتاد ولت پشتیبانی نماید). ساختار برخی از کابل های برق سه فاز، دو نوع رشته دیگر به نام های نول و یا ارت علاوه بر فاز وجود دارد. توضیح این است که هر چه تعداد رشته های سیم بیشتر شود کیفیت کابل نیز متعاقبا بیشتر خواهد شد. البته افزایش سیم سبب افزایش قیمت کابل برق صنعتی سه فاز نیز خواهد شد ولیکن بالا رفتن قیمت کابل برق صنعتی سه فاز در مقابل افزایش کیفیت، اهمیت چندانی نخواهد داشت بی گمان. نحوه اتصال این کابل ها با توجه به نوع کارکردشان یکی از دو روش ستاره ای و مثلثی ست. باید بررسی مشخصات کابل برق صنعتی  سه فاز را با ذکر این نکته ادامه دهیم که دریابید کابل برق صنعتی سه فاز دارای چند سیم است. بیان کرده بودیم که انواع کابل برق صنعتی سه فاز از چهار رشته سیم تشکیل می شوند. این سیم ها شامل فاز یک، فاز دو، فاز سه، سیم ارت و نول هستند. سیم های فازی که در کابل برق سه فاز به کار برده اند، از جریانی سیصد و هشتاد ولتی برخوردار هستند. برای اتصال صحیح این فاز ها می بایست حتما هرکدام از آن ها رنگی متفاوت با دیگری داشته باشند. شما قادر خواهید بود سیم نول را از کابل خارج نمایید و یا سیم های دیگری به آن اضافه کنید ولیکن این کار موجب تغییر قیمت کابل برق صنعتی سه فاز خواهد شد. قیمت کابل برق صنعتی سه فاز می تواند از جمله مواردی خاص باشد که به روند خرید کابل برق صنعتی سه فاز تسریع خواهد بخشید. توضیح تکمیلی این است که قیمت کابل برق صنعتی سه فاز یکی از مواردی خواهد بود که هنگام خرید کابل ها می بایست به آن توجه ویژه داشته باشید. برق سه فاز برای تمامی صنایع مانند اکسیژن برای ادامه زندگی انسان است. به همین جهت است که قیمت کابل برق صنعتی سه فاز اهمیت فراوانی دارد. در این نوع کابل ها از سه سیم با ولتاژهای برابر استفاده می کنند و بین هر دو سیم از این کابل نیز یکصد و بیست درجه اختلاف فاز وجود دارد. این سیم ها سبب خواهند شد تا جریان الکتریکی برقرار گردد. با توجه به اینکه کابل برق صنعتی سه فاز یکی از مهمترین ادوات انتقال جریان برق به شمار می آید نتیجا می بایست حتما از نوع مرغوب آن استفاده کنید تا از آسیب های احتمالی جلوگیری به عمل آورید. انواع کابل برق صنعتی سه فاز دارای انواع مختلفی هستند که ما قصد داریم در مورد آن ها و قیمت کابل برق صنعتی سه فاز اطلاعاتی را خدمت تان ارائه نمائیم. چنانچه نیاز دارید در این مورد اطلاعات بیشتری داشته باشید تا انتهای این نوشتار، ما را همراهی نمائید.

می بایست عنوان کنیم کابل برق صنعتی سه فاز چیست تا بدانید به طور مثال این نمونه کابل با انواع کابل برق صنعتی افشان چه تفاوت هایی دارد. همانطور که می دانید به صورت کلی جریان الکتریکی به دو روش متناوب و مستقیم تولید خواهد شد. برقی که در ساختمان های مسکونی استفاده می شود از نوع برق متناوب می باشد. در جریان مستقیم، الکترون ها به شکلی پیوسته، جریان های الکتریکی را وصل کرده و سبب خواهند شد تا انواع وسایل الکتریکی شروع به کار کنند (به طور مثال راه اندازی آداپتور ها و باتری ماشین ها بدین شکل خواهد بود). به دلیل اینکه امکان استفاده از برق جریان مستقیم برای دستگاه های الکترونیکی صنعتی یا خانگی وجود ندارد نتیجتا قادر خواهیم بود جریان برق متناوب را جایگزین آن نمائیم. جریان متناوب به شکل رفت و برگشتی بوده و مدام قطع و وصل خواهد گردید. مطلع باشید که کلمه فاز به صورت کلی در صنعت برق به منظور توزیع بار جریان می باشد. برق سه فاز از نوع جریان برق متناوب بوده و در تولید، توزیع و انتقال برق کاربردهای فراوانی دارد. با وجود اینکه برق سه فاز جریان زیادی را از خود عبور می دهد می بایست بیان کنیم که قیمت کابل برق صنعتی سه فاز بسیار ارزان است. انواع کابل برق صنعتی سه فاز یک نوع سیم هستند که برای انتقال جریان برق از آن ها استفاده می شود. بهره گیری از این کابل برق صنعتی برای انتقال برق توسط شبکه ای الکتریکی، به عنوان رایج ترین روش شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد. بهره برداری از کابل برق صنعتی سه فاز در بیشتر صنایع و فروش بالای آن ها، قیمت کابل برق سه فاز را تعیین کرده اند ولیکن با وجود تمامی این ها، قیمت کابل برق صنعتی سه فاز بسیار مناسب بوده و افراد به سادگی قادر خواهند بود آن را خریداری نمایند. به دلیل قدرت بالا و پایین بودن قیمت کابل برق صنعتی سه فاز، از این کابل ها بیشتر در کارخانه های صنتعی و تولیدی استفاده خواهد شد. کابل برق سه فاز برای فراهم آوردن جریان دستگاه هایی که پر مصرف هستند کاربرد دارد (این دستگاه ها شامل ماشین آلات صنعتی، پمپ الکتروموتورها و تمام دستگاه هایی که نیازمند منبع برق سه فاز هستند می شود). باید به این نکته کاربردی نیز اشاره کنیم که قیمت کابل برق صنعتی سه فاز نسبت به کابل تک فاز و یا کابل برق صنعتی افشان متفاوت می باشد. احتمالا در این تضور هستید که قیمت کابل برق صنعتی سه فاز بیشتر از تک فاز است ولیکن بایست عنوان کنیم این نکته را که سخت در اشتباه هستید. توضیح تکمیلی این است که با توجه به پایین بودن قیمت کابل برق صنعتی سه فاز، خرید این کابل برای شما بسیار به صرفه تر خواهد بود. خرید اینترنتی کابل برق صنعتی را باید در دستور کار خویش قرار دهید تا در وقت و هزینه های تان صرفه جویی داشته باشید بی گمان. بسیار اهمیت دارد بدانیم دقیقا کابل برق صنعتی از کجا تهیه کنیم به این دلیل که انتخاب بزرگترین فروشگاه کابل برق صنعتی برابر است با انتخابی دقیق و نتیجه گیری منحصربفرد. بدانید که بهترین و منصفانه ترین قیمت انواع کابل برق صنعتی را تنها در سایت الکتریک شاهین شاهد خواهید بود بی شک.

انواع کابل برق صنعتی سه فاز می تواند مورد بررسی قرار گیرد در این فرصت. کابل برق صنعتی سه فاز براساس ولتاژ، ضخامت، نوع عایق و تعداد رشته ها، انواع گوناگونی دارند. قیمت کابل برق صنعتی سه فاز باتوجه به هرکدام از این ویژگی ها متفاوت است. به همین جهت نیز قیمت کابل برق صنعتی سه فاز در انواع مختلف با یکدیگر تفاوت دارند. کابل ها بر اساس نوع رسانایی که دارند به دسته کابل برق صنعتی افشان، کابل برق صنعتی سه فاز مسی، کابل برق صنعتی سه فاز آلومینیومی، کابل برق صنعتی زره دار، و نهایتا کابل برق صنعتی مفتولی تقسیم بندی خواهند گردید. قیمت کابل برق صنعتی سه فاز در هر یک این تقسیم بندی ها متفاوت خواهد بود. هرچه از سیم های بیشتری در کابل ها استفاده کنیم قیمت کابل برق صنعتی سه فاز افزایش می یابد. یا به عبارت دیگر افزایش در تعداد سیم ها باعث بالتاتر رفتن میزان قیمت کابل برق صنعتی سه فاز می گردد. همانطور که می دانید باتوجه به رسانایی که به کار برده می شود، قیمت کابل برق صنعتی سه فاز متفاوت خواهد شد. برای مثال قیمت کابل برق صنعتی سه فاز مسی نسبت به قیمت کابل سه فاز بیشتر خواهد بود.
به همین ترتیب نیز کابل برق صنعتی سه فاز براساس تعداد رشته ای که دارند به شکل زیر تقسیم بندی خواهند شد.
_ کابل برق صنعتی سه فاز تک رشته: نکته مهمی را باید مدنظر قرار دهید. این مدل کابل یک رشته فاز با عبور جریان سیصد و هشتاد ولتی دارد.
_ کابل برق صنعتی سه فاز سه رشته: بدانید که در این مدل از کابل ها دارای سه رشته هستند که در داخل عایق قرار می گیرند.
_ کابل برق صنعتی سه فاز و سه و نیم رشته: ذکر این نکته مهم است که دریابید این کابل ها از سه رشته فاز با ولتاژ برابر همراه با یک رشته سیم نول است. این رشته نول تقریبا نصف سطح ولتاژ فازها، یک کابل سه و نیم رشته سه فاز دارد.
_ کابل برق صنعتی سه فاز چهار رشته: در نظر داشته باشید که این کابل از سه رشته فاز و یک رشته نول با سطح ولتاژ یکسان تشکیل شده است.
_ کابل برق صنعتی برق سه فاز پنج رشته: بیان می کنیم این نکته کاربردی را که این مدل شامل سه رشته فاز و یک رشته سیم نول به همراه یک سیم ارت می شود.
انواع سایز کابل برق صنعتی سه فاز را به شما معرفی خواهیم کرد تا بدانید نکاتی مهم را در این رابطه. مسلما این نکته را خواهید دانست که قیمت کابل برق صنعتی سه فاز سه رشته کمتر از قیمت کابل برق صنعتی سه فاز چهار رشته کمتر است. به همین ترتیب قیمت کابل برق صنعتی سه فاز در سایز های بزرگ تر بیشتر از قیمت کابل سه فاز در سایز کوچک تر خود خواهد گردید. سایز کابل برق صنعتی برق سه فاز با توجه به کاربردی که دارند متفاوت است و البته قیمت کابل برق صنعتی سه فاز نیز با توجه به سایزبندی آن ها متفاوت خواهد بود. بطور کلی کابل سه فاز در سایز های زیر تولید خواهد گردید.
_ اندازه کابل سه رشته سه فاز: 1.5*3، 2.5*3، 4*3، 6*3، 10*3، 16*3، 25*3، 35*3، 50*3، 70*3 و 95*3
_ اندازه کابل چهار رشته سه فاز: 1.5*4، 2.5*4، 4*4، 6*4، 10*4، 16*4 و 25*4
_اندازه کابل پنج رشته در سه فاز: 1.5*5، 2.5*5، 4*5، 6*5، 10*5، 16*5 و 25*5
_ اندازه کابل هوایی فشار ضعیف سه فاز: 16+16+25+25*3، 25+25+35+35*3، 50+50+25+25*3، 70+70+25+25*3، 95+95+25+25*3 و 120+120+25+25+*3

تفاوت بین کابل برق صنعتی سه فاز و کابل تک فاز می تواند ما را یاری کند تا این محصول را بهتر بشناسیم. علاوه بر تفاوت قیمت کابل برق صنعتی سه فاز و تک فاز، تفاوت های اساسی و اصولی دیگری نیز بین این دو نوع کابل وجود دارد. البته به همان ترتیب که پیش از این نیز عنوان کردیم اصلی ترین تفاوت این دو کابل در مسائل اقصادی ست. هزینه مصرفی و قیمت کابل برق صنعتی سه فاز برای راه اندازی و آغاز به کار در دستگاه های صنعتی بسیار کمتر و ارزان تر از کابل تک فاز خواهد بود. البته می بایست این نکته را در ذهن داشت که قیمت دستگاه هایی که با برق سه فاز کار می کنند همانند قیمت کابل برق صنعتی سه فاز، نسبت به قیمت دستگاه های برق تک فاز، بسیار کمتر خواهد بود. در این فرصت اصلی ترین تفاوت های کابل برق صنعتی سه فاز و کابل تک فاز را به صورت دقیق بیان می کنیم. با توجه به اینکه رشته سیم های کمتری در برق سه فاز به کار رفته، قیمت کابل برق صنعتی سه فاز کمتر از کابل تک فاز می باشد. این به عنوان یکی دیگر از دلایل کم بودن قیمت کابل برق صنعتی سه فاز محسوب می گردد. پایین بودن قیمت کابل برق صنعتی سه فاز در کنار کارآیی فوق العاده مطلوب، موجب شده این کابل طرفداران بیشتری را نسبت به کابل تک فاز داشته باشند. انواع کابل برق صنعتی سه فاز، چهار رشته سیم دارند. سه تای این سیم ها فاز و یکی از آن ها نول است. البته در خطوط انتقال برق با ولتاژ بالا به سادگی قادر خواهیم بود سیم نول را حذف کرده و از سه سیم فاز استفاده نمائیم ولیکن در کابل برق تک فاز چند رشته سیم وجود دارد. در هنگام استفاده از کابل برق صنعتی سه فاز، دستگاه توان ثابتی را به مصرف کننده خواهد داد. این در حالی ست که در کابل برق تک فاز، به دلیل متناوب بودن جریان الکترون ها، توان به صورت لحظه ای و مداوم تغییر خواهد داشت. برقراری توان ثابت سبب خواهد شد تا میزان سر و صدای دستگاه و نویز آن کاهش پیدا کند ولیکن با این وجود، قیمت کابل برق صنعتی سه فاز کمتر خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی های این دو کابل این است که ولتاژ کابل برق صنعتی سه فاز از کابل تک فاز بیشتر خواهد بود بی گمان. توضیح این است که هر چه در خطوط انتقال، ولتاژ بالاتری داشته باشیم، اتلاف انرژی کمتر خواهد بود. همین موضوع سبب خواهد شد قیمت کابل برق صنعتی سه فاز کمتر از برق تک فاز باشد.

نکات مهمی هنگام خرید کابل برق صنعتی سه فاز وجود دارد که بایستی حتما در دستور کار قرار دهید. بدانید این نکته را که در ابتدا این بودجه شما ست که تعیین خواهد کرد بی شک قدرت خرید کدام یک از کابل ها با توجه به قیمت کابل برق صنعتی سه فاز را دارید. مورد دیگری که در هنگام خرید کابل برق صنعتی سه فاز باید به آن توجه داشته باشید کیفیت و کارایی آن خواهد بود به این دلیل که شما با توجه به این دو ویژگی کار خود را در دستور کار قرار خواهید داد. ضمنا می بایست حتما به اندازه کافی به متریال مارک و برند کابل برق صنعتی و نوع کابل، نوع روکش و فاز به کار رفته در کابل دقت داشته باشید. تمامی این موارد بر روی قیمت کابل برق صنعتی سه فاز اثر مستقیم خواهد گذاشت. به همین جهت نیز بایستی حتما تلاش نمائید انتخاب درستی داشته باشید. به طور کلی قیمت کابل برق صنعتی سه فاز نسبتا ارزان است و نیازی نمی شود در این مورد حساسیت بالایی داشته باشید. کابل برق صنعتی سه فاز به عنوان پرکاربردترین نوع کابل شناخته می شود و کاربرد آن ها زمانی خود را نشان می دهد که با ولتاژ بسیار بالا برق را انتقال می دهد. تولیدکنندگان برای اینکه بتوانند برق سه فاز را وصل کنند، به کابل ها و سیم هایی نیاز دارند که از جریان برق با ولتاژ بالا پشتیبانی کنند. این کابل ها دارای سه فاز مختلف هستند که هر کدام آن ها از غلاف ها و سیم های مختلفی تشکیل شده اند. به همین دلیل می توانید از این سیم ها برای دستگاه مختلف استفاده کنید. به نظر کارشناسان سایت تخصصی الکتریک شاهین دلیل محبوبیت این کابل کارایی بالا همراه با پایین بودن قیمت کابل برق صنعتی سه فاز می باشد. پس از اطمینان پیدا کردن از ابعاد کابل برق صنعتی باید در دستور کار قرار دهید پروسه خرید کابل برق صنعتی را. پیشنهاد می کنیم کاملا آگاه باشید از سایز کابل برق صنعتی مورد نظر تان تا بهترین نتایج را حاصل آورید. در این میان باید بهترین کابل برق صنعتی را برای برق سه فاز مشخص نمود. بیان کرده بودیم که کابل ها و سیم های متفاوتی همچون آلومینیوم، مس، و ... در برق سه فاز استفاده خواهد شد. همچنین به این نکته کاربردی نیز اشاره کردیم که کارآیی و قیمت کابل سه فاز با توجه به نوعی که دارند متفاوت است. پرسشی که در اینجا اهمیت خواهد یافت این است که با وجود این کارآیی و قیمت کابل برق صنعتی سه فاز، کدام یک از انواع کابل برای برق سه فاز مناسب تر خواهد بود؟ در انواع کابل برق صنعتی سه فاز از سیم های طلا و نقره نیز استفاده خواهد گردید. این نوع کابل برق صنعتی قدرت بالاتری برای انتقال الکترون ها دارند ولیکن قیمت کابل برق صنعتی سه فاز طلا و نقره بسیار بالا تر از انواع دیگر این کابل ها خواهد بود. به همین جهت نیز بیشتر تولید کنندگان تلاش داشتند از مس برای تولید کابل ها استفاده کنند. قیمت کابل برق صنعتی سه فاز مسی از قیمت کابل برق صنعتی سه فاز طلا و نقره پایین تر خواهد بود. با بالا رفتن قیمت مس، اکثر نمونه های کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی آلومینیوم را جایگزین این سه ماده رسانا نمودند. انواع مختلفی از کابل ها در برق سه فاز به کار برده می شود. این نوع سیم و کابل شامل طلا، نقره، مس، آلومینیوم، زره دار، مفتولی، و ... می شود. توان و قیمت کابل سه فاز در هرکدام از این مدل ها متفاوت خواهد بود. همراهی کنید تیم کارشناسی الکتریک شاهین را تا دریابیم کابل برق صنعتی از کجا بخریم و چگونه نسبت به خرید کابل برق صنعتی اقدام نمائیم. ادامه خواهیم داد بررسی های خویش را در رابطه با موضوع اصلی این نوشتار. همراهی کنید ما را تا بدانید نکاتی اساسی را در مورد کابل برق صنعتی افشان.

کابل برق صنعتی افشان

بازگو می کنیم به خویشتن نکاتی را که همگی ارتباط دارند با این آوا و آن صدا که به گوش می رسد. زمان اندک است و انتهای این شب بایستی به جایی رسانیم این نوشتار را که در مورد کابل برق صنعتی سخن به میان می آورد. پس از معرفی کابل برق صنعتی سه فاز نوبت به آن رسیده تا به یکی دیگر از انواع کابل برق صنعتی بپردازیم و معرفی کنیم آن را به شما هموطنان گرامی. کابل برق صنعتی افشان را بازگو خواهیم کرد در این فرصت. می توان لبسیار سخن گفت از یاد ها و خاطراتی که به هنگام شنیدن این آوا ها در ذهن تداعی می شوند و همگان درخواهند یافت که هیچ نخواهند دانست از این گفتار و نوشتار. آری، این تن است که قلم را به دست گرفته تا درنوردد خویشتن را با کمک گرفتن از آن کس که از زخم خوان آلود شب سخن می گیود و بنا دارد تا رد گردد از این پل واهی و موهوم. از یاد نباید برد که بایستی بیان گردد کابل برق صنعتی چیست تا وظایف خویشتن را به درستی انجام داده باشیم. مسلما حال که دانستید کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد وقت آن رسیده تا در مورد کابل برق صنعتی افشان با شما سخن به میان آوریم. این نمونه کابل برق صنعتی را به واقع می توان یکی از خاص ترین محصولاتی دانست که در سایت الکتریک شاهین وجود دارد. پاسخ می دهیم به این پرسش که کابل برق صنعتی از کجا بخریم را زیرا به سادگی درخواهید یافت بزرگترین مرکز پخش کابل برق صنعتی و معتبرترین فروشگاه کابل برق صنعتی در کشور هم اینک سایت الکتریک شاهین است و می توانید به سادگی وارد این فروشگاه آنلاین شوید و پس از مدتی اندک به خرید اینترنتی کابل برق صنعتی پایان دهید. پیشنهاد می کنیم پیش از خرید کابل برق صنعتی حتما از نظرات کارشماسان ما بهره مند شوید تا به صورت دقیق و کاملا آگاهانه به پایان رسانید این پروسه را. بهترین کابل برق صنعتی را تقدیم تان خواهیم کرد با توجه به انواع برند کابل برق صنعتی که در بازار داخلی وجود دارد. بسیاری از شما عزیزان با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی درصدد هستید تا اقدام به خرید کابل برق صنعتی ارزان کنید. بدانید که خواهید توانست در این مرکز فروش کابل برق صنعتی بهترین های این محصول را با منصفانه ترین قیمت بیابید. پس از بررسی به روز ترین لیست قیمت کابل برق صنعتی خواهید توانست تصمیمی درست اتخاذ فرمائید.

کابل برق صنعتی افشان بسیار کاربرد دارد در صنایع گوناگون. به جرأت می توان گفت یکی از پرکاربردترین انواع کابل برق صنعتی مورد استفاده در صنعت برق می باشد این محصول. بدانید این نکته را در ابتدای بحث که کابل برق صنعتی افشان از چند رشته سیم برق افشان تشکیل شده. این نوع کابل برق صنعتی برخلاف کابل مفتول، بسیار انعطاف پذیر بوده و به همین جهت نیز به آن کابل نرم نیز می‌ گویند. کابل برق صنعتی افشان که به کابل انعطاف پذیر نیز شناخته می‌ شود، از دو یا چند سیم تک رشته که هادی ‌شان از جنس مس می باشد تشکیل گردیده. به دلیل منعطف بودن کابل برق صنعتی افشان، هادی آن می بایست به طور حتم یک فلز انعطاف پذیر باشد که رسانای مس بهترین فلز منعطف برای این کابل شمرده خواهد شد. در واقع استفاده از مس یک فاکتور مهم در قیمت انواع کابل برق صنعتی افشان بوده به این جهت که قیمت مس در بازار پر از نوسان می باشد. ضمنا باید بدانید که قیمت کابل برق صنعتی افشان تحت تأثیر نوع افشان و روکش آن نیز خواهد بود. باید این نکته را متذکر شویم که تیم تخصصی الکتریک شاهین تلاش دارد تا مشتریان بتوانند بهترین قیمت را در خرید کابل برق صنعتی افشان به همراه کیفیت بالا تجربه نمایند. خرید کابل برق صنعتی افشان در دستور کار تان قرار گرفت در صورتی که اطلاعاتی دقیق در این زمینه داشته باشید. از مهمترین معیار‌های خرید کابل برق صنعتی افشان سایز کابل خواهد بود. این موضوع بسیار اهمیت خواهد داشت. از پرفروش ‌ترین سایز کابل برق صنعتی افشان که مورد استفاده قرار می‌ گیرند، می‌ توان به کابل 3 در 2.5، کابل 3 در 1.5، کابل 2 در 4، کابل 3 در 4، کابل 4 در 16، و ... اشاره نمود. انتخاب سایز کابل برق صنعتی نیازمند انجام محاسبات لازم است تا ضمن رعایت اصول مهندسی، از نظر اقتصادی نیز خرید کابل برق صنعتی مقرون به صرفه باشد. از نمونه های کارخانه تولیدکننده کابل برق صنعتی افشان می‌ توان از کابل برق صنعتی افشان ابهر، افق البرز، خراسان افشار نژاد، البرز الکتریک نور، سیمیا، مسین و ... نام برد. بدانید این نکته مهم و کلیدی را که سایت الکتریک شاهین بستری فراهم کرده تا افزون بر بررسی تخصصی، مقایسه، مشاهده به روز ترین قیمت کابل برق صنعتی افشان با ارتباط با کارشناسان ما از مشاوره در زمینه بررسی قیمت و خرید کابل برق صنعتی افشان بهره‌ مند شوید.

انواع کابل برق افشان

باید عنوان کنیم که کابل ها به دو نوع کابل انعطاف پذیر سبک و کابل قدرت افشان دسته بندی خواهد شد. کابل های انعطاف پذیر سبک کابل هایی با مس آنیل شده و روکش پی وی سی کلاس پنج می باشند. غلاف بیرونی این نمونه های کابل برق صنعتی به طور معمول در دو رنگ مشکی و سفید تولید می گردد. کاربرد کابل های انعطاف پذیر به عنوان کابل برق و کابل اتصال وسایل برقی خانگی و کابل های تجهیزات الکتریکی و ماشین آلات می باشد. همچنین این کابل ها استفاده بسیار گسترده در مصارف ساختمانی دارند. از این رو به کابل های ساختمانی نیز معروف می باشند. سیم های موجود در این کابل ها به عنوان فاز، نول و ارت در نظر گرفته شده و وظیفه برق رسانی به سیستم های مختلف ساختمان را بر عهده خواهند داشت. انواع کابل برق صنعتی افشان قدرت نیز از هادی های مسی آنیل شده و روکش پی وی سی تولید خواهند شد ولیکن این نمونه های خاص کابل برق صنعتی به جز روکش بیرونی دارای روکش میانی از جنس پی وی سی اکسترود شده به صورت نوارهای عرضی می باشند. این نمونه های کابل برق صنعتی به منظور تأمین جریان برق در فضاهای باز به کار می روند. همچنین قابلیت استفاده در زیر خاک و درون آب را نیز دارا هستند. موارد استفاده کابل برق صنعتی افشان قدرت در نیروگاه ها، مراکز توزیع برق، محیط های صنعتی، شبکه های مصرف و ... خواهد بود. انواع کابل برق صنعتی افشان را می‌ توان از لحاظ سطح مقطع به دو گروه کابل برق صنعتی افشان گرد و کابل برق صنعتی افشان تخت تقسیم بندی می‌ شوند. به طور کلی کابل گرد به دلیل نحوه قرار گیری سیم ‌ها در کابل انعطاف کمتری نسبت به کابل افشان تخت دارند. از انواع دیگر این نمونه کابل برق صنعتی می‌ توان به کابل برق صنعتی افشان سبک اشاره کرده که در وسایل الکتریکی، ماشین آلات صنعتی و وسایلی که نیاز به کابل با سطح مقطع کوچکتر دارند، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به نام ترین مارک ها و برند کابل برق صنعتی افشان را به شما معرفی خواهیم کرد. در اینجا به بررسی اینکه کدام برند کابل برق صنعتی افشان دارای کیفیت بالاتر و قیمت مناسبی هستند خواهیم پرداخت، این موضوع به شما کمک می کند ایده آل ترین و بهترین کابل برق صنعتی را در بین کابل ها تهیه کنید. کابل برق صنعتی افشان در برندهای ایرانی و خارجی وجود دارند ولیکن باید بدانید در بین آن ها کابل های با برند بهتر و محبوب تر برندهایی مثل سیمیا، البرز و خراسان می باشند که در زمینه تولید انواع کابل برق صنعتی فعالیت دارند. عرضه مستقیم کابل برق صنعتی را می توانید از ما بخواهید. به راستی دانسته ایم که هم اینک کابل برق صنعتی از کجا تهیه کنیم از آن زمان که سایت الکتریک شاهین ارائه نموده اطلاعاتی دقیق را در رابطه با کابل برق صنعتی افشان.
_ کابل برق صنعتی افشان سبک
کابل برق صنعتی افشان سبک دارای سطح مقطع پنج یا هفتاد و پنج میلیمتر می باشد که انعطاف پذیر و سبک می باشد. استفاده از این کابل برق صنعتی سبک در مکان های خارجی ساختمان و بالاخص اماکنی که ولتاژ بالا ضروری ست توصیه نخواهد شد. این نوع کابل برق صنعتی در دستگاه های مکانیکی کوچک با بار الکتریکی سبک، ابزار الکترونیکی خانگی، به شکل یک رابط ارسال کننده برق در تجهیزات برقی مانند لامپ ها، جاروبرقی، دستگاه ولتاژ منزل و وسایل صوتی و تصویری کاربرد فراوانی خواهد داشت.
_ انواع کابل برق صنعتی NYMHY و NYLHY
این نمونه های کابل برق صنعتی در صنعت برق بسیار پرکاربرد بوده و از غلاف سفید و مشکی در آن ها بهره گیری خواهد شد. این نمونه کابل برق صنعتی در مکان هایی که انعطاف بالا و خواص مکانیکی متوسط لازم است به کار می رود ولیکن از کابل NYMHY در فضای باز نمی بایست به هیچ وجه استفاده کرد. کابل برق صنعتی افشان NYLHY نیز جزء کابل های وزن سبک است و به عنوان رابطی برای نیروهای مکانیکی سبک شناخته می شود.
_ کابل برق صنعتی تک رشته سوپر افشان
رسانای کابل برق صنعتی سوپر افشان با دیگر نمونه های افشان مشابه و از جنس مس می باشد. همچنین باید بدانید روکش آن پی وی سی می باشد. این نوع کابل بیشتر در مکان هایی که برق زیادی احتیاج دارد مانند باتری و دستگاه جوش کاربرد خواهد داشت.
_ کابل برق صنعتی افشان گرد
به این نکته توجه داشته باشید که این کابل برق صنعتی با توجه به ساختار چند رشته آن از مدل های معمولی سنگین تر و دارای قطر بیشتر می باشد. قدرت بالای این کابل برق صنعتی در واقع در انتقال برق، آن را به گزینه مناسبی برای کاربرد در مکان های صنعتی بدل نموده. اگرچه مدل های تخت تا حدی قابل استفاده به جای این کابل ها هستند.
_ کابل برق صنعتی شیلد دار افشان
کابل برق صنعتی شیلد دار از انواع کابل برق صنعتی افشان محسوب به شمار می آید. این کابل دارای نوعی محافظ است که با فویل رشته ای بافته شده ساخته شده. باید این توضیح را ارائه کنیم که در اماکنی که کابل ابزار دقیق مورد استفاده قرار می گیرد، به کار بردن این کابل ضروری به نظر خواهد رسید. از موارد دیگر استفاده از این کابل برق صنعتی می توان به محیط های امنیتی، اداری، اماکن مربوط به پخش تصویر و صدا، پخش رادیو و ... اشاره داشت. از مزایای این نمونه کابل برق صنعتی نسبت به کابل برق صنعتی افشان معمولی این است که از به وجود آمدن تداخلات مغناطیسی و نویز جلوگیری می کند، مانع هدر رفتن سیگنال به بیرون از کابل برق صنعتی می شود و به دلیل مشکلات اتصال میزان احتمال برق گرفتگی را کاهش چشمگیری خواد داد.
_ کابل برق صنعتی قدرت افشان
این نمونه کابل برق صنعتی برخلاف کابل برق صنعتی سبک افشان انتخاب مناسبی برای مکان های بزرگ صنعتی مانند نیروگاه ها به شمار می آید (البته برای مصارف خانگی نیز می توان از آن استفاده کرد). بدانید این نکته را که جنس هادی این کابل برق صنعتی از مس و روکش آن از پی وی سی استاندارد می باشد.
_ کابل برق صنعتی افشان تخت
مختصر و مفید می توان عنوان کرد که کاربرد ابن کابل برق صنعتی در انواع ماشین آلات بالابری مانند آسانسور و جرثقیل می باشد. کابل برق صنعتی تخت افشان در انتقال گرما به خارج از محدوده عملکرد خوبی دارد و ضمنا انعطاف پذیری بیشتری در مقایسه با کابل برق صنعتی گرد خواهد داشت.
_ کابل برق صنعتی افشان لاستیکی 
توضیح این است که لایه ای قطور و لاستیکی اطراف این نمونه کابل برق صنعتی را پوشانده. این نمونه های بهترین کابل برق صنعتی با نام کابل نسوز نیز شناخته می شوند. نتیجه این است که در مکان های خطرناک و مکان های با گرمای بالا به کار برده خواهند گردید. کابل برق صنعتی لاستیکی انواع گوناگونی دارد. نوع سه رشته آن از یک رشته نول، یک رشته فاز و یک رشته ارت ساخته می شود و در صنایع ریل، راه آهن، آسانسور، صنعت سدسازی، آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد. روکش به کار رفته در این نوع کابل برق صنعتی در مقابل سرما، گرما و رطوبت بسیار مقاومت دارد و انعطاف بسیار بالایی بر خلاف ظاهر ضخیم خود دارد. نمونه دیگر این نمونه کابل برق صنعتی در واقع، کابل سه فاز ضد اسید و روغن می باشد که در مقابل سایش، پرتوهای خورشیدی و اسید و روغن مقاومت مناسبی خواهد داشت.
_ کابل برق صنعتی افشان nyy
این محصول خاص و کاربردی در واقع از انواع کابل برق صنعتی قدرت به شمار می آیند و در اشکال تک رشته، دو رشته، سه رشته، چهار و پنج رشته به بازار مصرف ارائه خواهند گردید از سوی تیم تخصصی الکتریک شاهین. این نمونه کابل برق صنعتی در نگاه کلی یکی از پرکاربردترین نوع کابل برق صنعتی افشان در تأسیسات صنعتی و ساختمانی و صنعت برق خواهد بود. از موارد استفاده از این کابل برق صنعتی می توان به انواع لوله برق، سینی کابل و داکت اشاره کرد. از کابل nyy به تنهایی و بدون محافظ در زیر زمین استفاده خواهد گردید.
_ کابل افشان دریایی
همانطور که از نام شان بر می آید این نمونه های کابل برق صنعتی برای انتقال دادن نیرو به سکوهای حفاری، سکوهای دریایی، اتصال جزایر به شبکه های انتقال برق، ایجاد ارتباط بین جزایر، انتقال داده به محیط های روی آب  مورد استفاده قرار می گیرد. از انواع کابل برق صنعتی افشان دریایی به کابل فراساحلی، کابل کف خواب دریا، کابل کشتی، کابل زیر دریایی، کابل فشار متغیر، کابل غواصی و کابل شناور سطح آب می توان اشاره نمود.

مهمترین ویژگی ها و مشخصات کابل برق صنعتی افشان را بیان خواهیم کرد. محدوده دمایی از نکاتی ست که می بایست حتما در رابطه با انواع کابل برق صنعتی افشان در نظر داشته باشید. این کابل‌ها در محدوده دمایی مثبت هفتاد تا منفی سی درجه سانتیگراد کاربرد دارند و در دماهای خارج از این رنج نباید از آنها استفاده شود. بنابراین در دماهای کمتر از منفی سی درجه و بیش از هفتاد درجه سانتیگراد کابل برق صنعتی افشان فروش نخواهد داشت. از خاص ترین مشخصات کابل برق صنعتی افشان می‌ توان به انعطاف پذیر بودن آن اشاره نمود. توضیح تکمیلی این است که بدانید کابل برق صنعتی افشان تنها کابل منعطف در بازار به شمار می آید و بسیاری آن را به همین نام می‌ شناسد. این ویژگی سبب شده تا بتوان از این کابل در اماکنی که نیاز به انعطاف و پیچش زیاد است، به راحتی استفاده نمود. علاوه بر انعطاف بالا، این کابل ‌ها استحکام خوبی در پیچش دارند و آسیبی نخواهند دید. ضمنا همواره در ذهن داشته باشید که میزان مقاومت کابل برق صنعتی افشان در برابر سایش و خوردگی بسیار بالا ست. یکی از ویژگی‌ هایی که در خرید کابل برق صنعتی افشان در نظر گرفته می‌ شود، قیمت کابل برق صنعتی افشان خواهد بود. قیمت این کابل برق صنعتی در مقایسه با قیمت کابل مفتولی و کابل نیمه افشان پایین ‌تر است که موجب شده طرفداران بیشتری پیدا کند. اطلاع از مشخصات کابل برق صنعتی افشان امری مهم می باشد به این دلیل خاص که نوع و مشخصات کابل برق صنعتی بر روی کاربردهای آن اثر فراوانی داشته و می بایست حتما در هنگام خرید کابل برق صنعتی افشان به آن ها توجه ویژه گردد. عایق به کار رفته در این کابل، از جنس پی وی سی می باشد. اصلی ‌ترین ویژگی این نوع کابل برق صنعتی همانا منعطف و نرم بودن آن است که با توجه به این ویژگی کابل کشی را در مسیر های پر پیچ و خم میسر کرده است. همچنین به سبب این ویژگی استقامت بیشتری دارند. مقاومت الکتریکی ویژه کابل نرم، نسبتا بیشتر خواهد بود. نتیجه این است که در فواصل کوتاهتر مورد استفاده قرار می‌ گیرند. از دیگر سو نیز بالا بودن مقاومت ویژه، میدان مغناطیسی تولید شده کمتر خواهد بود. جنس هادی به کار رفته در کابل های افشان، مس آنیل شده است. منظور از مس آنیل شده، مس انعطاف‌پذیر با شکنندگی پایین می باشد. با توجه به سایز کابل برق صنعتی و البته میزان قیمت انواع کابل برق صنعتی می توان تصمیم گیری کرد که کدامین نمونه از انواع کابل برق صنعتی افشان را تهیه نمود. برای خرید کابل برق صنعتی به قیمت درب کارخانه تنها کافی ست با تیم کارشناسی سایت الکتریک شاهین تماس حاصل فرمائید. بررسی های لازم را در راستای شناخت ابعاد کابل برق صنعتی در دستور کار قرار دهید و پس از آن درصدد انتخاب کابل برق صنعتی افشان باشید.

موارد استفاده از کابل برق صنعتی افشان را می توان بررسی نمود. عموما موضوع کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد مهم خواهد بود برای کاربران. در موارد مربوط به صنعت خودروسازی و اتصالات داخلی خورد استفاده خواهند گردید. از این کابل برق صنعتی برای ایجاد اتصال در لوازم برقی استفاده می شود. کابل برق صنعتی افشان در شبکه های توزیع و انتقال جریان الکتریکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. موارد مربوط به ساختمان، سیستم های روشنایی و ... . در صنعت هواپیمایی و حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرد این کابل برق صنعتی. کاربرد این نمونه کابل برق صنعتی در زمینه مهندسی صدا  سیگنال های صوتی. در رابطه با میزان قیمت کابل برق صنعتی سخن به میان خواهیم آورد. بدانید که کابل برق صنعتی افشان در انواع مختلفی تولید می‌ شود. هر کدام از این نمونه محصولات کاربردی و خاص دارای مشخصه ها و کاربردهای مختلفی بوده و برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این ویژگی‌ ها و کاربرد کابل در قیمت آن بسیار اثر خواهد داشت. برای مثال همانگونه که پیش از این نیز عنوان کردیم کابل برق صنعتی افشان قدرت از توان و قدرت بالایی در انتقال انرژی برخوردار است و در مراکز توزیع برق مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این ویژگی سبب گردیده تا قیمت کابل برق صنعتی افشان قدرت با کابل دیگری مانند کابل سبک متفاوت باشد. مشخصات کابل برق صنعتی بسیار زیاد است و در این رابطه نیز با شما سخن خواهیم گفت در زمان مقتضی. همراهی کنید ما را تا در ادامه به بررسی مشخصات کابل برق صنعتی اقدام کنیم.

مشخصات کابل برق صنعتی

به پایان رسیده است این شب و می بایست به هر سریق ممکن تلاش شود تا در رابط با مشخصات کابل برق صنعتی با شما سخن ساز کنیم زیرا این موسیقی مقامی که به گوش می رسد باید ما را یاری رساند. در مورد اینکه کابل برق صنعتی چیست و انواع کابل برق صنعتی سخن گفتیم با شما. حال بر آنیم تا به موضوع مشخص و البته مهم مشخصات کابل برق صنعتی نگاهی اجمالی داشته باشیم. این آوا بیان می کند که آن موجود موهوم نیز اشق گردیده و تباهی را در بر کشیده با انتخاب این موجود بی صفت. رازآمیزترین نزدیکی ها را بیان می کنند تا عیان گردد شاید رد روزهای دیگر. به هر شکل ممکت توضیحاتی را در رابطه با کابل برق صنعتی سه فاز و کابل برق صنعتی افشان نیز عنوان کردیم زیرا میزان جستجوی این واژگان به قدری بود که ما را بر آن داشت تا علاوه بر نگاه کردن به موضوع نحوه فروش کابل برق صنعتی و برند کابل برق صنعتی و عرضه مستقیم کابل برق صنعتی و کابل برق صنعتی از کجا بخریم، به این مبحث نیز پردازیم به صورت تخصصی و البته کاربردی. امید داریم تا در کمترین زمان ممکن به صدر رسد این نوشتار و ورودی های بیشمار را به سایت الکتریک شاهین عرضه دارد و ما نیز وظایف پرشمار خویشتن را به درستی به منصه ظهور رسانیده باشیم. مرد نیک بیان کرده که بایستی به این مهم بپردازیم و ما نیز تلاشی مستمر داریم تا بگوئیم از انواع کابل برق صنعتی و اینکه کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد. معونت گویا از آن آن موجود موهوم است. حضوری بی غش را می توان شاهد بود در این شبِ بی پایان. چیدمان حسرت را پیش چشم خواهیم دید تا روزی که به انتها رسد این انتظار. به جای نخواهد ماند هیچ چیز در آن روز موعود. به هر شکل ممکن بایستی بیان کنیم که خرید اینترنتی کابل برق صنعتی از سایت الکتریک شاهین به چه شکل در دستور کار می تواند قرار گیرد. دیگر نکته این است که دریابید به هنگام خرید کابل برق صنعتی به صورت آنلاین در رابطه با سایز کابل برق صنعتی و ابعاد کابل برق صنعتی آگاهی کامل داشته باشید. به اطلاع تان خواهیم رساند به روز ترین لیست قیمت کابل برق صنعتی به چه صورت در دسترس تان قرار خواهد گرفت تا بتوانید بهترین تجربه خرید کابل برق صنعتی از میان بهترین کابل برق صنعتی را داشته باشید. روزی دیگر که آغاز گشت ادامه خواهیم داد این موضوع را در کمترین زمان ممکن. بازگتش داریم در روزی دیگر تا ادامه دهیم آنچه را به دست گرفته ایم از روزی پیش.

کابل‌ ها یکی از اجزاء اصلی شبکه‌ های انتقال جریان الکتریسیته هستند. چنانچه سری به مغازه ‌های فروش لوازم الکتریکی بزنید، انواع مختلفی از آن را می ‌بینید. هر یک از این کابل ‌ها برای کاربردهای مشخصی ساخته شده ‌اند و در نتیجه، خصوصیات خاص خود را دارند. تولیدکنندگان کابل و سیم در سرتاسر دنیا، برای نشان دادن مشخصات کابل برق صنعتی از استانداردهای متفاوت و گاهی یکسان پیروی می‌ کنند. برای هر مشخصات کابل برق صنعتی در واقع حروف اختصاصی تعریف شده که با آرایش و ترتیب روی غلاف بیرونی آن چاپ می‌ گردند. در کشورمان، این مشخصات بر اساس استاندارد VDE روی آن نوشته می ‌شوند. نحوه خوانش مشخصات کابل برق صنعتی را برای شما توضیح خواهیم داد از منظری دیگر. معنای علائم اختصاری کابل برق صنعتی می تواند کمک کننده باشد. از نظر قدرت تحمل ولتاژ و جریان عبوری، کابل ‌ها در دسته‌ های کابل فشار ضعیف، کابل فشار متوسط، کابل فشار قوی، کابل فشار بسیار قوی، و نهایتا نیز کابل ابزار دقیق قرار خواهند گرفت. کابل ‌ها را براساس هادی شان نیز به سه دسته کلی تک مفتولی (جامد یا Solid)، نیمه افشان (Stranded)، و افشان (نرم یا Felxible) طبقه بندی کرده اند. توضیح تکمیلی این است که هادی کابل ‌های مفتولی، تک رشته ‌ای و از جنس مفتول ‌های سیمی یا آلومینیومی ضخیم می باشد. در کابل ‌های نیمه افشان، چند رشته مفتول در هم تنیده شده ‌اند و هسته هادی کابل برق صنعتی را می ‌سازند. کابل برق صنعتی افشان، از چندین رشته سیم تشکیل شده که هسته رسانای شان، از چندین تار نازک هادی تشکیل شده است. در ادامه شما را با علائم و مشخصات کابل برق صنعتی بیشتر آشنا خواهیم نمود.

کابل‌ ها اساسی ‌ترین تجهیزات در دنیای بزرگ برق به شمار می آیند. تمامی آنچه به ‌عنوان نیروی الکتریسیته می ‌شناسیم و برای کار با آن انواع تجهیزات و ماشین‌آلات را طراحی نموده ایم به واقع از طریق کابل های متنوع توزیع خواهد شد. هر کابلی مخصوص کار با فضا های مختلف توزیع برق در شرایط متفاوت ولتاژ و جریان طراحی ‌شده. برای شناسایی انواع کابل از نوشته هایی به ‌عنوان کد استفاده خواهد گردید. این نوشته‌ها طبق استاندارد جهانی تهیه و تنظیم گردیده اند. به این جهت بسیار اهمیت دارد که در کار با تجهیزات الکترونیکی و بالاخص برق صنعتی از نحوه خواندن مشخصات کابل برق صنعتی اطلاع داشته باشید. موضوع مشخصات کابل برق صنعتی بسیار حائز اهمیت می باشد. مفهوم نشانه ها روی کابل برق صنعتی در بیانی خلاصه به شکل کد شده تمامی اطلاعات فنی مورد نیاز را ارائه خواهد نمود. این اطلاعات بیانگر نوع عایق، تعداد هادی، سطح مقطع سیم‌ ها، شکل هادی‌ ها، تعداد رشته سیم ‌ها و مهمترین نکته مقدار تحمل ولتاژ کابل برق صنعتی می باشد. اطلاع دقیق از نشانه ها روی کابل برق صنعتی اهمیت زیادی دارد. معنی نوشته های روی کابل برق صنعتی در واقع سمت و سوی کار، و نحوه استفاده از آن ها در عموم فضاهای صنعتی و خانگی را مشخص خواهد نمود. می توانید به سادگی وارد بزرگترین فروشگاه کابل برق صنعتی شوید و خرید خود را به پایان رسانید. برای اینکه بتوانید کابل برق صنعتی به قیمت درب کارخانه را خریداری کنید پیشنهاد می کنیم با تیم پشتیبانی سایت الکتریک شاهین تماس برقرار نمائید.

اجزاء تشکیل دهنده کابل برق صنعتی
یک کابل بسته به کاربردی که از آن انتظار می ‌رود، از اجزاء مختلفی تشکیل شده است. این اجزاء را معرفی خواهیم کرد تا آشنا تر شوید با موضوع مشخصات کابل برق صنعتی. _ هادی: مفتولی، نیمه ‌افشان یا افشان که عموما از جنس مس یا آلومینیوم می ‌باشند.
_ حفاظ هادی: این جزء در کابل ‌های فشار متوسط، فشار قوی و فشار بسیار قوی استفاده می ‌شود. حفاظ هادی، یک نوع نوار نیمه‌ رسانا ست که موجب به وجود آمدن یک میدان مغناطیسی یکنواخت می ‌شود و تنش ‌های الکترواستاتیکی در کابل را به طرز چشمگیری کاهش خواهد داد.
_ عایق: این جزء مانع از عبور جریان الکتریکی به محیط خارج کابل می‌ شود. جنس عایق عموما از موادی مانند پی ‌وی ‌سی یا مشابه آن است.
_ حفاظ عایق: این بخش از کابل برق صنعتی یک نوار نیمه رسانا بوده که همچون محافظ، دور عایق را می‌ گیرد و مانع از ایجاد تنش ‌های الکترواستاتیک می ‌شود.
_ شیلد: شیلد از مس ساخته‌ شده و از یک طرف به زمین وصل می ‌شود. کار اصلی شیلد کابل برق صنعتی همانا جلوگیری از انتشار امواج الکترومغناطیسی خواهد بود.
_ زره: محافظت از بخش ‌های داخلی ‌تر کابل برق صنعتی در برابر آسیب‌ های مکانیکی بر عهده این بخش می‌ باشد.
_ روکش (ژاکت یا غلاف): بخش خارجی کابل برق صنعتی است که همانند غلافی تمام اجزاء داخلی را در بر می ‌گیرد. مشخصات کابل برق صنعتی روی روکش چاپ می ‌شود.

خواندن مشخصات کابل برق صنعتی
نحوه خواندن مشخصات کابل برق صنعتی را تشریح می کنیم برای شما گرامیان. اگرچه تمامی مفهوم انتقال برق حول فاکتورهای ولتاژ، جریان و مقاومت شکل ‌گرفته ولیکن اینگونه نیست که بتوانیم از هر نوع هادی برای هر نوع انتقال بار الکتریکی بهره گیریم. کابل برق به صورت کلی و کابل برق صنعتی به صورت دقیق تر، ساختار ساده‌ ای ست که از کنار یکدیگر قرار گرفتن چند هادی عایق شده برای انتقال بار الکتریکی ساخته شده ولیکن مقدار ولتاژ تا مقدار جریان و حتی سیستم توزیع برق تک ‌فاز و سه‌ فاز بودن با چندین فاکتور دیگر در این طراحی مورد توجه هستند. اطلاعات این متغیرها به شکل نمادهای استاندارد شده در کنار یکدیگر بر روی بدنه کابل نوشته خواهد شد. هنگامی با نحوه خواندن مشخصات کابل برق صنعتی آشنا هستید، به ‌سرعت خواهید توانست تمامی متغیرهای کابل برق صنعتی را شناسایی نمائید. برای درک بهتر موضوع مشخصات کابل برق صنعتی همراه ما باشید. مفهوم نشانه ها روی کابل برق صنعتی بیانگر اطلاعات جامع کد شده برای نمایش این فاکتورها می باشند. متغیر های نشانه‌گذاری شده در نشانه ها روی کابل برق صنعتی به قرار زیر خواهند بود.
_ حداکثر ولتاژ قابل تحمل عایق کابل برق صنعتی: این متغیر با عدد نمایش داده شده و مسلما از مهمترین نشانه های روی کابل و از دسته مهمترین مشخصات کابل برق صنعتی شمرده خواهد شد. پاره ای اوقات خواهیم توانست از کابل‌ ها با اشکال هندسی مختلف و یا با عایق بندی متفاوت به جای یکدیگر استفاده کنیم ولیکن به هیچ وجه قادر نخواهیم بود از کابل در کاربردهایی فراتر از تحمل ولتاژ طراحی ‌شده بر روی آن استفاده نمائیم.
_ سطح مقطع هادی ‌های کابل برق صنعتی: سطح مقطع از اطلاعات عددی در مفهوم نشانه های کابل برق صنعتی می باشد. سطح مقطع به واحد میلیمتر مربع معرفی شده و بیانگر توان جریان کشی هر رشته سیم در داخل کابل برق صنعتی خواهد بود. لزوما تمامی رشته سیم‌ های یک کابل برق صنعتی سطح مقطع یکسان ندارند. در این ‌صورت با استفاده از دو عدد و درج یک ضربدر در میان آن ها به سطح مقطع رشته ‌های متفاوت کابل برق صنعتی اشاره خواهند کرد. در خدمت شما هستیم تا در مورد مشخصات کابل برق صنعتی بیشتر سخن بگوئیم.
_ تعداد هادی ‌های کابل برق صنعتی: این متغیر به شکل عدد معرفی خواهد گردید و بیانگر تعداد رشته ‌های مجزای داخل هر کابل است. نمونه‌ های دو رشته برق خانگی از کابل‌ های آشنا هستند ولیکن در فضاهای صنعتی از کابل برق صنعتی چهار و پره ای اوقات پنج رشته نیز استفاده خواهد شد. البته در حال حاضر مدل‌ های متنوع دیگری نیز طراحی شده اند.
_ شکل هندسی هادی‌ های کابل برق صنعتی: مقاطع گرد نوع کابل ‌های آشنایی می باشند ولیکن برخی کابل ها سطح مقطع با اشکال متنوع مانند مثلثی ‌شکل دارند. این نشانه به شکل حروف در نحوه خواندن مشخصات کابل برق صنعتی معرفی گردیده.
_ چند رشته بودن کابل برق صنعتی: پاره ای اوقات مفهوم چند رشته بودن کابل با تعداد هادی ‌ها اشتباه گرفته شده. این عدد به تعداد رشته سیم‌ ها در هر هادی کابل برق صنعتی که مجزا عایق‌ بندی شده، اشاره دارد. از آنجا که شمردن تعداد رشته سیم‌ ها در داخل هر هادی غیرمنطقی ست، برای بیان این مفهوم از حروف استفاده‌ گردیده تا به‌ این ‌ترتیب نوع مفتول بودن و یا چند رشته بودن هر هادی در کابل بیان گردد.
_ نوع عایق به ‌کار رفته در کابل برق صنعتی: این مورد با حروف نشان داده شده و معرف نوع متریال عایق کابل برق صنعتی خواهد بود. این بخش با چند حرف معرفی خواهد شد. هر حرف نشان ‌دهنده یک طبقه عایق در طراحی کابل برق صنعتی خواهد بود. به ‌عنوان مثال مفهوم نوشته ای مانند NAYY در ابتدای کد شناسایی هر کابل برق صنعتی نشان ‌دهنده هادی آلومینیومی با عایق پی وی سی و روکش پس وی سی می باشد. تعداد نشانه های این بخش بسیار زیاد است که برای اطلاع از آن ها جداول استانداردسازی شده‌ای تدوین گردیده. موضوع مشخصات کابل برق صنعتی را پی خواهیم گرفت.

چگونگی خواندن مشخصات کابل برق صنعتی را می توان به سادگی بررسی کرد و نتیجه گرفت این کار را به چه شکل انجام داد. مشخصات یک کابل اعم از کابل مفتولی یا کابل برق صنعتی و یا مشخصات کابل برق صنعتی از داخلی ‌ترین قسمت کابل یعنی هسته آن شروع می‌ شود و به ‌ترتیب از چپ به راست، حاوی اطلاعات استاندارد کابل، جنس هادی، جنس عایق (اسکرین)، حفاظ عایق، زره، غلاف، هادی حفاظتی در صورت وجود، تعداد رشته ‌های هادی، سطح مقطع رشته‌ ها، شکل هادی، و نهایتا نیز ولتاژ اسمی کابل خواهد بود. حال که با نحوه خواندن مشخصات کابل برق صنعتی آشنا شدیم، کدهای VDE مربوط به هر یک از بخش ‌های آن را معرفی خواهیم نمود.

چگونگی کد گذاری کابل برق صنعتی
هر استاندارد حاوی کدهای زیادی است که حفظ کردن آنها را مشکل می ‌کند. البته برخی کدها به ‌علت استفاده زیاد در ذهن می ‌مانند، ولی همراه داشتن جدول، کار ما را آسان ‌تر می ‌کند. در شکل زیر، جدول کدهای اختصاری VDE و کد استاندارد سیم و کابل برای شما ارائه شده ‌اند. برای راحتی کار شما، کدهای اختصاری پرکاربرد برای هر قسمت را در زیر معرفی کرده ‌ایم.
_ استاندارد: برای استاندارد VDE و استانداردهای مشابه از حرف N استفاده می ‌شود.
_ نوع هادی: حرف N خالی به معنی این می ‌باشد که هادی استفاده ‌شده در کابل، مس بوده است. اگر کنار N، حرف A آورده شود، یعنی هادی کابل از جنس آلومینیوم می ‌باشد.
_ جنس عایق: جنس عایق می ‌تواند از پی ‌وی ‌سی (Y)، پلی ‌اتیلن (2Y)، پلی ‌اتیلن مستحکم (2X) یا کاغذ اشباع‌ شده (بدون کد اختصاری) باشد.
_ اسکرین: از هادی هم ‌مرکز مسی (C)، هادی هم ‌مرکز مسی موجی شکل (CW)، هادی هم مرکز مسی بر روی هسته (CE)، حفاظ حاوی سیم ‌های مسی (S)، حفاظ حاوی سیم ‌های مسی بر روی هسته (SE)، لایه ‌های هادی (H) و حفاظ طولی مقاوم در برابر آب (F) استفاده می ‌شود.
_ زره: نوار فولادی (B)، حاوی سیم‌ های فولادی گالوانیزه تخت (F)، نوارهای فولادی گالوانیزه مارپیچی (G)، حاوی سیم ‌های فولادی گالوانیزه با سطح مقطع گرد (R).
_ غلاف: ‌ پوشش ساخته شده از الیاف کنفی (A)، سربی (K)، نازک آلومینیومی (KL)، پی‌ وی‌ سی (Y)، پلی ‌اتیلن (2Y).
_ هادی حفاظتی: اگر هادی حفاظتی در کابل استفاده شده باشد، از حرف J و اگر نشده باشد، از حرف O استفاده می ‌شود.
_ تعداد رشته‌ ها
_ سطح مقطع هادی: برحسب میلی ‌متر مربع نوشته می ‌شود.
_ شکل هادی: سطح مقطع گرد (r)، مثلثی (s)، بیضی (o)، هادی مفتولی (e)، افشان (m)، هادی با مقطع گرد توخالی (h)، و هادی فشرده (v).
_ ولتاژ نامی: محدوده ولتاژ نامی برحسب کیلو ولت نمایش داده می ‌شود.

در ادامه به شما خواهیم گفت اعداد و حروف در نشانه های اختصاری روی کابل برق صنعتی چگونه است. چنانچه به نوشته های هر کابل برق صنعتی توجه کنید، با یک رشته از حروف و اعداد مواجه خواهید گردید. این رشته عموما طولانی، بخش ‌های مختلف اطلاعات کابل برق صنعتی می باشند. برخی اطلاعات کابل مربوط به داده‌ های مقداری هستند. به طور مثال تعداد رشته‌ ها، سطح مقطع کابل برق صنعتی، و یا حداکثر ولتاژ مجاز کابل برق صنعتی. تمامی این اطلاعات را با اعداد منتقل خواهیم کرد. رشته اعداد گنجانده شده در نشانه های روی کابل برق صنعتی مربوط به ‌همین اطلاعات می باشد ولیکن برخی دیگر از اطلاعات و مشخصات کابل برق صنعتی را نمی‌ توانیم به عدد بیان نمائیم. به عنوان مثال چگونه با اعداد جنس عایق به ‌کار رفته در کابل و یا شکل هندسی مقاطع کابل را توضیح دهیم. برای بیان این اطلاعات و مشخصات کابل برق صنعتی از حروف استفاده ‌شده. این حروف نشان اختصاری ست که مفهوم و یا متریالی از طراحی کابل برق صنعتی را نشان خواهد داد. اطلاع از مفهوم حروف در نامگذاری هر کابل برق صنعتی اهمیت زیادی دارد. دلیل اصلی این است که تنها با استفاده از این حروف است که قادر خواهیم شد نوع طراحی عایق کابل برق صنعتی و یا نوعی طراحی هادی ‌های کابل برق صنعتی را شناسایی کنیم. این حروف طبق استاندارد جهانی IEEE تدوین شده. هر کارخانه تولیدکننده کابل برق صنعتی در هر جای دنیا که طبق این استاندارد، کابل برق صنعتی را تولید کرده باشد می بایست حتما از همین کدهای حروفی استفاده نماید.

پرسش این است که آیا لازم است تا مفهوم حروف روی کابل را حفظ کنیم یا خیر. به هر شکل ممکن موضوع مشخصات کابل برق صنعتی مهم است و بایستی تمامی جوانب را مورد بررسی قرار داد. در برق صنعتی و حتی کار برق ‌کشی خانگی نیازی نیست تا مانند دوران دانش ‌آموزی مشغول حفظ کردن مفهوم نشانه های روی کابل برق صنعتی باشید. عموما در حین کار و با مواجه شدن دائمی و مستمر با انواع کابل ناخودآگاه بسیاری از این حروف را خواهید شناخت ولیکن بسیاری از این کدها مربوط به کابل ‌های خاص برای استفاده در فضا های خاص هستند. شاید در طول سال ‌ها فعالیت برق صنعتی و خانگی هرگز با این نشانه در مفهوم نشانه های روی کابل برق صنعتی مواجه نشوید. به همین جهت نیز لزوما نیازی نیست تا مفهوم تمامی حروف را حفظ باشید ولیکن پیشنهاد کارشناسان سایت الکتریک شاهین این است که تا جدول استاندارد مربوط به این نشانه ها را تهیه کنید. برای اینکه بدانیم کابل برق صنعتی از کجا تهیه کنیم باید در دستور کار خویش قرار دهیم تحقیقات گسترده ای را. به اطلاع تان خواهیم رسانید به چه شکل خواهید توانست بزرگترین مرکز پخش کابل برق صنعتی را بیابید تا به سادگی به انتها رسانید پروسه خرید کابل برق صنعتی را. ادامه می دهیم موضوعی که بسیار اهمیت دارد را و نام گرفته بررسی مشخصات کابل برق صنعتی. کابل برق صنعتی ارزان را به شما عرضه می کنیم. لازم به ذکر است که این نمونه های کابل برق صنعتی دارای کیفیتی فوق العاده هستند و تیم تخصصی الکتریک شاهین به واسطه توان تولید کابل برق صنعتی توانسته بهترین قیمت انواع کابل برق صنعتی را به شما در سراسر کشور ارائه نماید. می توان این مورد را عنوان کرد که استانداردهای مشخصی برای چاپ مشخصات کابل برق صنعتی وجود دارد. در هر استاندارد، برای ویژگی‌ های هر یک از اجزاء تشکیل ‌دهنده کابل، حروفی در نظر گرفته ‌شده ‌اند. در ابتدا لازم است انواع کابل و اجزاء تشکیل ‌دهنده آن ‌ها را بشناسیم. این نوشتار را ادامه می هیم با بررسی کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی در ایران.

کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی

ادامه می دهیم متن پیش رو تا به اطلاع تان رسانده باشیم تمامی اطلاعات را در زمینه کابل برق صنعتی. عهد کرده ایم با خویشتن تا به صدر آوریم در کمترین زمان ممکن آنچه را که می توان در رابطه با کابل برق صنعتی عنوان نمود. در این فرصت قار بر این است که بگوئیم کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی دارای چه ویژگی هایی ست. البته با بررسی مراحل تولید کابل برق صنعتی در یک کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی می توان این موضوع را به خوبی بررسی کرد. در رابطه با این موضوع در قسمت کابل برق صنعتی چیست نیز سخن گفته ایم. پس از آن نیز عنوان کردیم کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد. البته معرفی انواع کابل برق صنعتی در این میان از اهمیتی خاص برخوردار بود و در ادامه نیز به صورت دقیق تر بررسی کردیم کابل برق صنعتی سه فاز و کابل برق صنعتی افشان را برای شما کاربران سایت الکتریک شاهین. پس از دانستن اطلاعاتی در مورد مشخصات کابل برق صنعتی، حال نوبت به آن رسیده تا معرفی مراحل تولید کابل برق صنعتی در کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی را در دستور کار خویش قرار دهیم. نگارنده در این ثانیه آوایی را در گوش می شنود که از گذشته های نه چندان دور سخن به میان می آورد. گذشته هایی که مملو بودند از ناآگاهی و سرشار گردیده بود از بی خویشی. شاید در آن روزگاران می بایست انسانی یافت می شد تا راهنما باشد و این تن را از منجلابی ناخودآگاه نجات دهد. در میان نبود هیچ کس و تنها پای نهادیم در این بیراه ههای بیشمار. حال اما توان یافته ایم از هر چه در ذهن هست و نیست سخن ساز کنیم و رازآلو سخن گوئیم از زاری های بی پایانی که هیچ گاه بر گونه جاری نگستند. آری، هم اینک می توان بیان کرد این مرد شنی از چه سخن می گوید و به چه نحو باید ارتباط بیابد با موضوع بررسی کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی. این است راهی که در پیش گرفته ایم بی آنکه برنامه ای در ذهن باشد از ابتدای ساکن. بدانید که خواهید توانست با یک تماس تلفنی جدیدترین لیست قیمت کابل برق صنعتی را از کارشناسان سایت الکتریک شاهین دریافت نمائید. از یاد نبرید که بهترین برند کابل برق صنعتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت در این مرکز فروش کابل برق صنعتی که به صورت اینترنتی فعالیت می کند. برخی از شما عزیزان قصد دارید تا بدانید عرضه مستقیم کابل برق صنعتی به چه شکل انجام می گیرد و کابل برق صنعتی از کجا تهیه کنیم. چنانچه همراهی کنید ما را در این رابطه ها نیز سخن خواهیم گفت. البته در این میان نیاز است دریابید ابعاد کابل برق صنعتی و سایز کابل برق صنعتی چه نقشی ایفا می کنند در انتخاب یک محصول که یک کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی ارائه خواهد کرد. تمهیداتی اندیشیده شده از سوی مدیریت سایت الکتریک شاهین تا بتوانید در کمترین زمان ممکن کابل برق صنعتی به قیمت درب کارخانه را تحویل گیرید.

بیان کردیم این نکته را که برای معرفی کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی در نظر داریم تا مراحل تولید در کارخانه کابل برق صنعتی را بررسی کنیم. همراهی کنید ما را تا ضمن آگاهی از این موضوع بسیاری دیگر از مسائل را به سادگی دریابید. روند تولید انواع کابل برق صنعتی در تمامی نمونه های کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی عموما یکسان است. البته این فرآیند بسته به نوع سیم یا کابل برق صنعتی تفاوت هایی دارند. توضیح ابتدایی این است که الکتریک شاهین همواره در تلاش بوده که بهترین کابل برق صنعتی با کاربردهای مختلف و متناسب با نیاز مشتریان خود را به ایشان ارائه نماید. هدف صنایع اصلی این سایت همانا تبدیل شدن به برندی برای خرید کابل برق صنعتی با کیفیت و استانداردهای لازم و رقابت با محصولات خارجی می باشد.

1) نازک کاری در کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی
این عملیات توسط یک دستگاه نازک کن راد و دستگاه نازک کن فاین در دو مرحله صورت خواهد گرفت. در مرحله اول مفتول مس هشت میلیمتر توسط دستگاه راد به مفتول مس 1.38 میلیمتر تبدیل شده و این مفتول ها به عنوان ورودی مرحله دوم نازک کاری توسط دستگاه فاین به مفتول های مناسب با سفارش مشتری، تبدیل خواهد گردید. دستگاه های تولید کابل برق صنعتی مانند دستگاه کشش راد، وظیفه انجام فرآیند کشش و نازک کاری مفتول به سیم با سایزهای کوچکتر را بر عهده خواهند داشت. با کمک این دستگاه، مفتول آلومینیوم با قطر نه و نیم وارد دستگاه شده و با عبور از سری قالب های الماسی در دستگاه به قطر مورد نظر می رسد. توضیح تکمیی این است که فرآیند و پروسه کشش در داخل روغن به منظور روانکاری، خنک کاری و شستشو در دستور کار قرار خواهد گرفت. سیم نازک شده بر روی قرقره ها جمع شده تا در مرحله استرندر مورد استفاده قرار گیرد.

2) آنیل کاری در خط تولید کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی
بدانید که تمامی مفتول های نازک شده در دستگاه فاین در محلی مشخص در کناره کوره آنیل کاری، با توجه به تابلو مربوط جمع آوری گردیده و پس از رسیدن به حداقل تعداد مورد نیاز جهت آنیل کاری، آماده قرارگیری در کوره و آنیل شدن خواهد گردید.

3) تاباندن رشته های مس یا همان بانچ در کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی
این عملیات توسط دستگاه بانچر صورت خواهد گرفت به سادگی. مواد اولیه این مرحله مفتول های آنیل شده روی قرقره می باشد و در صورتی که تعداد قرقره ها و قطر شان مطابق سفارش مشتری و استاندارد مربوط باشد. نگارنده در تفکری ست که نمی توان سخن گفت از آن. به همین دلیل عنوان می کنیم این نکته را که برای تولید کابل برق صنعتی چند رشته مثل خودنگهدار و قدرت لازم است رشته های مختلف کابل برق صنعتی با ساختار منظمی به یکدیگر تابیده شود که این عمل توسط دستگاه تابنده صورت خواهد گرفت. در کابل های خودنگهدار رشته مغزی که وظیفه تحمل وزن کابل برق صنعتی را دارد در مغزی قرار گرفته و سایر رشته ها با طول تاب معین و جهت چرخش مشخصی به دور آن پیچیده خواهند گردید. بافت هادی های آلومینیومی با دستگاه استرندر را تشریح خواهیم کرد تا ادامه داده باشیم موضوع کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی را به درستی. باید این نکته را در ابتدای کار عنوان کرد که مفتول های کشیده شده با سایز معین روی قرقره های ششصد و سی جمع شده و آماده بارگیری روی دستگاه استرندر می شود، استرندرها وظیفه بافت هادی های آلومینیومی را تا شصت و یک رشته به عهده خواهند داشت. عملکرد آن ها به این صورت است که یک رشته مفتول به عنوان مغزی در مرکز قرار گرفته و به ترتیب شش، دوازده، هجده، و نهایتا بیست و چهار رشته مفتول به صورت راستگرد یا چپگرد، با چرخش استرندر و طول تاب مشخصی که توسط جعبه دنده قابل تنظیم می باشد به دور مغزی می تابد رشته تابیده شده از یک قالب رد می شود که این فرآیند شکل دادن هادی های خروجی اعم از کمپکت و یا سکتور کردن هادی را عهده دار خواهد شد. عملیات کامپکت موجب از بین بردن فضای خالی و حفره های بین رشته های تابیده شده می گردد که در نتیجه کاهش سطح مقطع هادی را به همراه خواهد داشت. هادی تولیدی پس از خروج از روی کپستن وارد تیک آپ (جمع کن) شده و به صورت مرتب روی قرقره پیچیده خواهد شد.

4) مرحله عایق کاری در خط تولید کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی
در مرحله پیش رو، رشته های پانچ شده به عنوان مواد اولیه اصلی و گرانول عایق به عنوان دیگر ماده اصلی جهت تولید سیم یا زیره کابلی به کار خواهد رفت. فرآورده تولید شده توسط دستگاه اکسترودر، چنانچه محصول نهایی سیم باشد جهت بسته بندی به واحد مربوط ارسال می گردند و چنانچه زیره کابل برق صنعتی باشند روی قرقره های مخصوص جمع شده تا در مرحله تاب زیره به کار گرفته شود. عایق کاری در دستگاه های اکسترودر انجام می گیرد. اکسترودر ها جهت تزریق یکپارچه مواد HDPE, XLPE, PVC و نیمه هادی به عنوان لایه های میانی، عایق و یا روکش استفاده خواهند گردید. نوایی دیکر از آواهای دور به گوش می رسد که معین می کند کدامین حنجره باید در دستور کار خوش قرار دهد راهنمایی را در این بیراهه ها. مواد به صورت تدریجی در داخل ماردون پس از عبوراز المنت های حرارتی به تدریج ذوب به صورت خمیری از کلگی دستگاه خارج شده در خروجی دستگاه اکسترودر قالب هایی تعبیه شده که این قالب ها متناسب با سایز کابل برق صنعتی بوده و ضخامت مورد نیاز را برای انواع محصولات فراهم خواهند آورد. کابل عایق شده پس از خروج از کلگی وارد کانال آب خنک شده تا در طول وان به دمای محیط رسیده و در نهایت توسط جریان هوا به صورت کامل و دقیق خشک شده در مرحله بعد کابل برق صنعتی از مجاورت دستگاه جت پرینتر عبور می کند، تا مشخصات فنی روی آن چاپ گردد. چاپ کابل برق صنعتی حاوی اطلاعاتی اعم از نام کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی، سایز کابل برق صنعتی، استاندارد کابل برق صنعتی، ولتاژ کاری کابل برق صنعتی، سال ساخت کابل برق صنعتی، ابعاد کابل برق صنعتی، و ... خواهد بود و کابل برق صنعتی پس از مرحله چاپ به دستگاه تیک آپ رفته و روی قرقره جمع خواهد شد. مشخصات کابل برق صنعتی بسیار اهمیت خواهد داشت.

5) روکش زنی در روند تولید کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی
انواع دستگاه اکسترودر خط جهت عملیات روکش زنی استفاده می گردد. مواد اولیه اصلی این مرحله زیره های استرندر شده گرانول روکش و پودر تالک می باشد. در کابل های قدرت لازم است که رشته های تابیده شده در دستگاه اکسترودر توسط لایه ای از مواد پلی اتیلن یا پی وی سی روکش شوند. این لایه نقش محافظت مکانیکی برای کابل برق صنعتی را خواهد داشت. پروسه کراسلینک در پروسه تولید کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی می تواند دارای اهمیت باشد. نگارنده بر خود می بیند که متنی را چاشنی کند تا مراحل به صدر آمدن این نوشتار به ردستی به پایان رسد. بایستی اندکی تأمل کرد تا به درستی پیش بریم این متون بی پایان را. بدانید که مواد XLPE به عنوان عایق در کابل برق صنعتی روکش دار هوایی از ویژگی خاصی نسبت به سایر مواد عایقی را دارد و آن نیز بستگی به خواص کراسلینک آن دارد در عملیات کراسلینک مواد پلی اتیلن از ساختار مولکولی خطی تبدیل به ساختار شبکه ای شده تا ویژگی های خاصی از لحاظ خواص مکانیکی، الکتریکی، تعییر شکل و مقاومت به سایش را فراهم می کند این عملیات در اتاق های بخار انجام خواهد گرفت. رشته کابل ها بر روی قرقره به اتاق بخار منتقل شده و با توجه به ضخامت عایق مدت زمان مشخصی را درون اتاق بخار سپری می کنند تا این پروسه تکمیل گردد به درستی. منصفانه ترین قیمت انواع کابل برق صنعتی را خواهید توانست به سادگی در این مرکز فروش و فروشگاه کابل برق صنعتی بیابید. دریافته اید هم اینک کابل برق صنعتی از کجا بخریم و تنها نیاز است وارد سایت الکتریک شاهین شوید و به تمامی محصولات مورد نظر که بهترین های کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی تولید کرده اند دست پیدا کنید.

6) بسته بندی کابل برق صنعتی در کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی
این مرحله از تولید که آخرین مرحله می باشد محصول نهایی در متراژ و شکل و نوعی که مشتری درخواست کرده بسته بندی خواهد گردید. کابل برق صنعتی تولید شده توسط کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی به دو صورت قرقره ای وکلافی قابل تحویل به مشتری هستند. در بسته بندی کلافی نیز برحسب خواست مشتری نوع نایلکس انجام می شود ولیکن در نوع اتوماتیک، کلاف های سیم وکابل به‌ صورت اتوماتیک توسط دستگاه بسته بندی، وکیوم خواهد گردید. از نوعی دیگر می توان سخن به میان آورد که تنها قصد آن را داشته باشد که متنی افزوده شود به این نوشتار. به هر شکل ممکن باید عنوان کرد که محصولات تولید شده توسط کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی با توجه به نیاز مشتری با متراژ مورد نظر بر روی قرقره های چوبی دوبارپیچ و لفافه پیچی می شود و پس از پلاک زنی و چاپ مشخصات بر روی آن به قسمتی تست نهایی انتقال داده می شود. توضیح تکمیلی این است که این قرقره ها می تواند از جنس فلزی یا چوبی باشند.

7) بازرسی نهایی در پروسه تولید کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی
تمامی قرقره های تولیدی در بهترین کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی پس از بسته بندی در قسمت مرحله تست نهایی، آزمون مقاومت الکتریکی هادی (این آزمون برای اطمینان از یکنواختی قطر، عدم پارگی رشته های هادی و همچنین کیفیت مناسب جنس هادی ها صورت خواهد پذیرفت)، و آزمون ولتاژ بالا (این آزمون برای اطمینان از پوشش کامل هادی از عایق و عدم قطعی جزئی عایق بر روی هادی و کیفیت مواد عایق در دستور کار قرار خواهد گرفت. پس از انجام آزمون های فوق، نشانه گذاری بر روی کابل مورد بازرسی برای مشخص کردن مشخصات کابل برق صنعتی انجام گرفته و سپس اقدامات لازم از لحاظ مناسب بودن بسته بندی و لفافه پیچی و نصب پلاک بر روی قرقره جهت استفاده مشتری تحویل انبار محصول خواهد شد) بر روی آن ها انجام خواهد گرفت. خرید اینترنتی کابل برق صنعتی از جدیدترین خدماتی ست که در سراسر کشور وجود دارد و می توان به جرأت بیان کرد که الکتریک شاهین در این زمینه پیشرو بوده و تمامی محصولات مورد نیاز تان را در این مرکز پخش کابل برق صنعتی آنلاین ارائه خواهد نمود. انواع کابل برق صنعتی ارزان و با کیفیت فوق العاده را ارائه می کنیم به شما گرامیان.

با توجه به این موضوع مهم که پروسه تولید کابل برق صنعتی دارای چرخه بسیار پیچیده و طولانی ای می باشد و در بخش پیشین به اجمال توضیح داده شد در این فرصت چرخه تولید سیم و کابل را به صورت خلاصه تشریح خواهیم کرد. ابتدا به ساکن مفتول هشت میلیمتری مس که در قرقره های بزرگ پیچیده شده به وسیله لیفتراک روی سکوی مخصوص قرار خواهد گرفت و در اولین مرحله وارد دستگاه کشش راد می شود اساس کار دستگاه کشش راد نورد می باشد مفتول هشت میلیمتری پس از عبور از بین قرقره های مضاعف که 1.38 میلیمتر رسیده در قرقره اصطلاحا قالب نامیده می شود نازک گردیده و در نهایت به قطر های بزرگ پیچیده می شود. به دلیل اینکه هنگام نور، گرما و حرارت زیادی تولید می شود تمامی دستگاه های کشش توسط مایع آب و صابون سرد و روغنکاری خواهد گردید. این مایع به‌ صورت یک چرخه به تمامی دستگاه های در حال کار تزریق شده و توسط لوله های ارتباطی به مخزن اصلی برگردانده می شود و این چرخه مرتبا در حال تکرار می باشد. آشفته نمی توان بود در این میان و به زبانی دیگر توان خواهیم یافت بگوئیم از این آوای سحرانگیز. سیم های 1.38 میلیمتری به روی دستگاه های کشش ثانویه یا فاین انتقال یافته و در آنجا به / قرقره های سیم ۰٫۱۸۵ ، ۰٫۲۳۴ ، ۰٫۲۸۵ ، ۰٫۳۷۵ تبدیل خواهد گردید. حال باید این نکته را اضافه کنیم که دلیل تبدیل به قطر های مختلف ساخت و تولید انواع قطر های کابل برق صنعتی افشان موجود در بازار خواهد بود. پس از این مرحله قرقره های سیم داخل مخزن فلزی کوره چیده شده توسط جرثقیل برقی به داخل کوره آنیل هدایت خواهد گردید تا روند تولید در کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی به درستی انجام گیرد. عملیات حرارتی باعث می گردد تا سیم حالت خشکی خود را از دست دهد و نرم شود تا هنگام تاب خوردن و پیچیدن شدن در دستگاه بانچر شکسته نشود. از نو آغاز گردید بیان این آوا در گوش نگارنده تا بتوانیم متنونی را بیافزائیم به درستی به این بخش از نوشتار حاضر. قرقره ها پس از عملیات حرارتی روی سکوئی که پی اف نامیده می شود چیده شده و به سوی دستگاه بانچر هدایت خواهد گردید. دستگاه بانچر وظیفه تاباندن رشته های نازک سیم را به عهده دارد داخل دستگاه بانچر قرقره ای نصب شده تا سیم های پیچیده شده آن پیچیده گردد. مرحله بعدی پوشاندن سیم توسط عایق پلاستیکی می باشد که توسط دستگاه اکسترودر انجام می پذیرد. مواد پلی اتیلنی و رنگ توسط اکسترودر، به‌ صورت مذاب در آمده و روی کابل برق صنعتی افشان به شکل غلافی قرار می گیرند و پس از آن داخل آب عبور کرده تا سرد شوند. سیم ها پس از روکش شدن وارد دستگاه چاپ شده و مشخصات کابل برق صنعتی کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی روی آن چاپ می گردد. جهت تولید سیم های مختلف بایستی تعداد رشته ها و سایر مشخصات آن به صورت دقیق معین شود. معین است که بیان می کند بسیاری نکات را به نگارنده. نباید از یاد برد که با این آوا به یاد می آید آن روزی که او از در به داخل شد و آشفتگی های پرشمار خویش را با گردنبند صورتی پلاستیکی از یاد برد. به انتها نخواهد رسید این خاطرات در هیچ زمان و در این ثانیه نیز مرور می گردد از نو. به هر شکل ممکن بایستی بیان کنیم این نکته اساسی را که سیم ها پس از تولید به دستگاه کلاف کن هدایت می شوند این دستگاه وظیفه دسته بندی سیم ها را در انواع کلاف یکصد متری به عهده دارد. در تمامی مراحل تولید سکوهایی وجود دارد که مانع از گره خوردن سیم می شود این سکوها اصطلاحا پی اف نامیده می شود. از مهمترین مراحل تولید سیم در کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی بی شک مرحله کنترل کیفیت و آزمایشگاه خواهد بود که می بایست حتما در هر کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی وجود داشته باشد. در این مرحله مقاومت الکتریکی سیم هادی بودن و روکش آن، مقاومت در مقابل کشش و سرما و ... آزمایش شده و پس از تأیید روانه بازار مصرف داخلی و یا خارجی خواهد شد. همراه ما باشید تا به نام ترین مارک و برند کابل برق صنعتی را به شما معرفی کنیم.

مارک و برند کابل برق صنعتی

می توان ادامه داد این نوشتار را بی آنکه در نظر گرفته باشیم کدامین راه ها را در پیش گرفته ایم تا در مورد کابل برق صنعتی سخن به میان آوریم. تنها می دانیم که در این فصرت بننا بر این است که در مورد مارک و برند کابل برق صنعتی با شما سخن گوئیم. باید عنوان کرد که موضوع فوق اهمیت دارد زیرا در رابطه با خرید کابل برق صنعتی و خرید تمامی محصولات مورد نظر برند دارای اهمیت می باشد و بسیاری از خریداران به هنگام ورود به یک فروشگاه کابل برق صنعتی درصدد هستند از مارک و برند کابل برق صنعتی مورد نظر اطلاع حاصل کنند. اندکی کُند پیش می رود این متون به ظاهر. بایستی عنوان می کردیم کابل برق صنعتی چه کاربدی دارد و انواع کابل برق صنعتی شامل کدامین موارد خواهد شد. در این رابطه نیز سخن گفتیم که کابل برق صنعتی چیست و کابل برق صنعتی سه فاز به چه کار خواهد آمد. با توجه به ویژگی های خاص کابل برق صنعتی افشان در مورد این محصول نیز سخن گفتیم با شما عزیزان. پس از بیان کردن دلایل اهمیت مشخصات کابل برق صنعتی در رسیدیم به معرفی بهترین کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی. البته با معرفی مراحل تولید کابل برق صنعتی درصدد بودیم تا به بهترین شکل ممکن بیان کنیم یک کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی به چه شکل وارد پروسه تولید کابل برق صنعتی ارزان خواهد شد. نگارنده بر آن است تا در مورد همه چیز سخن گوید تا از این مسیر توان گذر کرد یافته و خویشتن را به دور از این هیاهو ها به باد سپارد تا انتها را به نظاره نشیند در کمال آرامش. بسیار اهمیت دارد ابعاد کابل برق صنعتی را بدانید. به شما توصیه می کنند کارشناسان سایت الکتریک شاهین که آگاهی کامل داشته باشید از برند کابل برق صنعتی و البته سایز کابل برق صنعتی مورد نظر تان. بار ها دیده شده بدون توجه بوده اند خریداران و پس از مدتی با مشکلاتی چند مواجه گردیده اند. بالاخص در هنگام خرید اینترنتی کابل برق صنعتی این مورد را از یاد نبرید که مشاوره های مختلف می تواند مهم باشد و کارساز. در حال حاضر کارشناسان این مرکز فروش کابل برق صنعتی در خدمت تان هستند تا تمامی اطلاعات را در زمینه های گوناگون مانند قیمت انواع کابل برق صنعتی و چگونگی عرضه مستقیم کابل برق صنعتی در اختیار تان قرار دهند.

تلاش داریم تا نمونه هایی از بهترین برند و مارک کابل برق صنعتی را به شما معرفی کنیم. از زمانی که برق به خانه‌ های ما ایرانیان وارد شده زمان زیادی می‌گذرد. این زمان برای به وجود آمدن انواع مارک و برند کابل برق صنعتی در ایران و به کارگیری این نیرو در صنایع مختلف زمان زیادی است. نتیجه این است که هیچ جای تعجبی در میان نخواهد بود که این روزها شرکت ‌ها و کارخانه ‌های زیادی در راستای به کارگیری این نیروی حیاتی فعالیت داشته باشند و بتوان بسیاری از انواع کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی را نیز نام برد. حتی می ‌توان به جرأت بیان کرد این موضوع را که مدیران انواع کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی پا در این عرصه گذاشته‌ اند ولیکن در نهایت تنها آن‌ هایی که هوشمندانه نیز عمل کرده ‌اند، باقی مانده ‌اند. پس کاملا بدیهی ست که انتخاب و خرید با توجه به تولید کننده‌ های متنوع در این حوزه کار سختی باشد. بهترین راه برای این که در این مسیر درست ‌ترین انتخاب را داشته باشید، این است که انواع مارک و برند کابل برق صنعتی را بشناسید. تلاش ما این است که در این راستا بهترین خدمات را ارائه کنیم و به همین دلیل نیز سعی می کنیم تا بهترین های مارک و برند کابل برق صنعتی را به شما معرفی نمائیم. خرید بهترین مارک و برند کابل برق صنعتی را می توانید با ورود به سایت الکتریک شاهین در دستور کار قرار دهید به سادگی. کابل برق صنعتی از کجا بخریم می تواند بسیار ساده پاسخ داده شود. با در اختیار داشتن به روز ترین لیست قیمت کابل برق صنعتی خواهید توانست بهترین تجربه را در زمینه خرید کابل برق صنعتی داشته باشید. برای دریافت اطلاعات لازم در مورد قیمت کابل برق صنعتی به قیمت درب کارخانه با ما تماس بگیرید. با وجود اهمیت و کاربرد زیاد سیم و کابل برق صنعتی کاملا بدیهی ست که تولیدکنندگان زیادی به این صنعت وارد شوند. در حال حاضر در ایران بیش از یکصد و پنجاه کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی وجود دارد که تمامی شان نیز از استانداردها پیروی می ‌کنند.

شناخت بهترین مارک و برند کابل برق صنعتی اهمیت خواهد داشت. دلایل این موضوع را بررسی خواهیم کرد. اندکی می بایست به نحوی دیگر در تفکر فرو رفت و خویشتن را دید از بُعدی دیگر. چنانچه خون در رگ‌ های شما نباشد به طور قطع بدن شما از کار خواهد افتاد. برق نیز همان نیروی حیاتی کارخانه ‌ها می باشد، درست مانند خون در رگ ‌های انسان. سیم ‌ها و کابل برق صنعتی نیز همان رگ‌ های زندگی ‌بخش هستند که نیروی حیاتی کارخانه ‌ها را در دل خود جای داده‌ اند. نتیجه این است که چنانچه بیان کنیم که بدون سیم و کابل برق هیچ رشد و پیشرفتی در انتظار بشر نبود، پر بیراه نگفته ‌ایم. با وجود این تعاریف هیچ تردیدی در اهمیت نوع سیم و کابل برقی که برای کارخانه ‌ها خریداری می ‌کنیم، وجود ندارد. به خصوص که این روزها صحبت از یک یا دو برند نیست. زمانی که صحبت از خرید سیم و کابل می ‌شود، پای برند های مختلف وسط به میان خواهد آمد ولیکن قرار نیست که تمامی این برندها خوب باشند و کیفیت بالایی داشته باشند. نتیجه این است که این شما هستید که می بایست با شناخت درست سراغ یکی از آن ‌ها بروید. انواع مارک و برند کابل برق صنعتی را باید شناخت. باید ادامه داد این موضوع را تا عنوان کنیم این روزها کارگاه‌ های تولیدی زیادی را نیز مشاهده می ‌کنیم که مشغول تولید سیم‌ ها و کابل‌ های غیر استاندارد هستند. بنابراین شناخت برندهای معروف سیم و کابل برق کمک شایان توجهی خواهد نمود که سراغ محصولات غیراستاندارد نروید. ولیکن در واقع موضوع اصلی این است که چگونه در میان انواع مارک و برند کابل برق صنعتی، بهترین شان را برای خرید محصولی خاص یافت. کارشناسان سایت الکتریک شاهین در ادامه به شما پیشنهاد می دهند که برای خرید سیم و کابل فشار ضعیف (سیم و کابل همدان، مغان و افشارنژاد خراسان و نور زنجان)، و سیم و کابل فشار متوسط و قوی (سیم و کابل کرمان، ابهر، یزد، البرز و سیمکو) را برگزینید. البته نکته مهم دیگر این است که خرید کابل برق صنعتی را از فروشگا ه‌های معتبر سیم و کابل تهیه کنید. چنانچه به دنبال خرید سیم ‌های ساختمانی هستید، بی تردید شرکت صنعتی الکتریک خراسان یکی از بهترین انتخاب ‌ها برای شما محسوب خواهد گردید.. البته این بدان معنا نیست که محصولات شرکت‌ های مختلف کیفیت لازم را ندارند. بازار تولید سیم‌ ها و کابل‌ های ساختمانی و یا کابل برق صنعتی بسیار داغ است و شرکت ‌های زیادی در این عرصه فعالیت گسترده ای را دارند. تمامی این شرکت ‌ها نیز با توجه به استانداردها سعی در تولید محصولات باکیفیت دارند ولیکن مسلما در این میان نام برخی از آ‌ن‌ ها بیشتری می‌ درخشد. به آن جهت که تولید سیم و کابل در بخش صنعتی دقت بیشتری می ‌طلبد، گزینه‌ های کمتری در این میان برای شما باقی خواهد ماند. بدون شک انتخاب از میان برند های کمتر برای شما آسان ‌تر خواهد بود ولیکن این امکان وجود دارد کماکان که در خرید این کابل ‌ها دچار تردید شوید. در میان این برندها کارخانه صنعتی الکتریک خراسان افشارنژاد یکی از بهترن تولیدکنندگان به حساب خواهد آمد.

معرفی بهترین مارک و برند کابل برق صنعتی در ایران

با وجود برند های مختلف طبیعی ست که رقابت تنگاتنگی بر سر کیفیت و قیمت سیم ‌ها باشد ولیکن در نهایت تنها نام چند برند است که در میدان رقابت بر سر زبان ‌ها خواهد افتاد. انواع مارک و برند کابل برق صنعتی که تمام انتظارات خریداران و مصرف ‌کنندگان را هدف قرار داده ‌اند. بایستی با بهترین های برند کابل برق صنعتی آشنا شد.

_ مارک و برند کابل برق صنعتی: کابل باختر
یکی از انواع برند کابل برق صنعتی در ایران، کابل باختر است. به آن دلیل که این برند از تخصصی ‌ترین برندهای تولید کننده کابل برق صنعتی محسوب می گردد، بدیهی ست که قیمت آن نیز نسبت به سایر برندها بالاتر باشد. قیمت بالای محصولات این برند تنها به دلیل دانش تخصصی آن نیست. در روند تولید کابل و سیم در این برند کابل برق صنعتی به بازیافت این تجهیزات به صورت طبیعی در چرخ طبیعت بسیار اهمیت داده شده. بیان کردیم که کابل باختر نیازهای بازار داخلی و خارجی را هدف قرار داده و در راستای رفع این نیازها فعالیت گسترده ای را آغاز نموده. به همین جهت نیز یکی از تولید کنندگان تخصصی کابل و سیم ‌های سیلیکونی در ایران به شمار خواهد آمد. این دسته از کابل ‌ها بالاخص در صنایع و مراکز حساس کاربرد زیادی دارند. از این رو طبیعی است که به تولید کننده آن در داخل کشور نیاز داشته باشیم.

_ مارک و برند کابل برق صنعتی: رسانا کابل
از دیگر برند های معروف سیم و کابل برق در ایران به رسانا کابل اشاره می ‌کنیم. در لیست برند های معروف سابقه و دانش است که رتبه‌ بندی برندها را مشخص خواهد کرد. رسانا کابل اگرچه سابقه طولانی در تولید سیم و کابل دارد ولیکن آنچه که این برند کابل برق صنعتی را متمایز کرده بی شک دانش تیم تولیدی آن است. هر فردی که در این حوزه اندکی تجربه داشته باشد با به میان آمدن نام رسانا کابل از توان علمی بالای این تولید کننده می ‌گوید. دلیل اصلی این است که این شرکت به دست جمعی از نخبگان کشور تأسیس گردیده. نهایتا نیز با استفاده از تجهیزات مدرن و نیروی متعهد تولیدات در حد زیادی افزایش یافت. این برند خوشنام ایرانی همچنان در حال سرمایه ‌گذاری به منظور توسعه فعالیت خود می باشد و در راستای ارتقاء خدمات خود از هیچ چیزی دریغ نخواهد کرد بی شک.

_ مارک و برند کابل برق صنعتی: سیم و کابل البرز الکتریک
همگان معتقد هستند که نیروی انسانی هسته هر صنعتی را تشکیل خواهد داد. اگرچه فناوری ‌ها و تجهیزات به روز و مدرن نقش پررنگی در کیفیت محصولات ایفا می ‌کنند ولیکن در نهایت این نیروی کارآمد انسانی است که نتیجه نهایی محصولات را رقم خواهد زد. اویی که اعتقادی به این مبحث نداشت موجب شد تا این تیم به دور یکدیگر جمع شده  به انتها رسانند پروژه ای نیمه تمام را. این درست همان چیزی است که شرکت سیم و کابل الکتریک البرز را در لیست برند های معروف سیم و کابل برق جا داده. در واقع نام این برند در کنار نیروهای فوق متخصص و کارآزموده آن می‌ درخشد. یکی از به نام ترین برند کابل برق صنعتی را هم اینک این شرکت از آن خود کرده. البته نمی بایست دانش فنی به روز و تجهیزات آزمایشگاهی حرفه ‌ای این تولید کننده را نادیده انگاشت. در نهایت تمامی این موارد دست به دست یکدیگر داده و موجب گردیده اند که شرکت سیم و کابل البرز چند گواهینامه اعتباری ایزو را از آن خود کند.

_ مارک و برند کابل برق صنعتی: سیم و کابل سیمکو
اگرچه سیمکو حدود دو دهه در این عرصه فعالیت کرده ولیکن در همین زمان توانسته که خود را در میان تولیدکنندگان قدیمی ‌تر مطرح نماید به خوبی. چنانچه کمی در بازار قدم بزنید، بیش از یکصد نوع سیم و کابل برق صنعتی با نام این برند کابل برق صنعتی خواهید یافت که همگی شان نیز به واقع از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. شاید به همین دلیل است که نام این برند کابل برق صنعتی حتی برای کسانی که به تازگی پا به این عرصه گذاشته ‌اند، نیز آشنا ست و به نام. البته کابل‌ های مخابراتی و کواکسیال‌ های این برند کابل برق صنعتی بیش از سایر محصولات آن شهرت پیدا کرده. دریافت نشان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و ایزو در میزان موفقیت این شرکت نقش بزرگی ایفا می ‌کند. البته این برند کابل برق صنعتی پا را فراتر گذاشته و به استانداردهای اروپا نیز دست یافته.

_ مارک و برند کابل برق صنعتی: سیم و کابل نور زنجان
یکی از انواع برند کابل برق صنعتی در ایران، بی شک سیم و کابل نور زنجان می باشد. شرکت سیم و کابل نور زنجان با استفاده از تکنولوژی و  تجهیزات روز دنیا، در دسته تولیدکنندگان مطرح سیم و کابل در کشورمان قرار خواهد گرفت. شرکت سیم و کابل نور زنجان با توجه به پیشرفت صنعت سیم و کابل ، برای ارتقاء کیفیت تولیدات خود اقدام به تولید سیم دورنگ با عایق مرکزی سفید رنگ به منظور  افزایش مقاوت عایقی و طول عمر مفید، و عایق پوششی رنگی جهت مشخص شدن رنگ آن اقدام به تولید نموده که از جهت کیفیت در مرتبه بالاتری نسبت به سیم های تک رنگ می باشد.

_ مارک و برند کابل برق صنعتی: سیم و برق همدان
این شرکت خصوصی در اوایل دهه شصت شمسی آغاز به کار کرد. در آن زمان نیاز به تجهیزات الکتریکی بیش از پیش وجود داشت و نتیجه این شد که تیم تولید سیم و برق همدان با سرعت زیادی اقدام به تولید سطح بالایی از تجهیزات الکتریکی نمود ولیکن آن چه که این برند را از سایر برندهای معروف سیم و کابل برق متمایز می‌ کند، رقابت تنگاتنگ آن با سایر برند های خارجی ست. بسیاری از محصولات این شرکت با توجه به سطح کیفی بالای آن نشان‌ های استاندارد ملی و بین‌المللی را دریافت کرده ‌اند. همین امر موجب شده که محصولات سیم و برق همدان یکی از رقیبان اصلی برندهای خارجی در ایران به حساب آید. البته شرکت سیم و برق همدان تنها فعالیت خود را به تولید محدود نکرده و با برگزاری کارگاه‌ های آموزشی در بخش‌ های دیگر نیز فعالیت گسترده ای را پی گرفته. مرکز پخش کابل برق صنعتی الکتریک شاهین توانسته به تمامی نیاز های شما عزیزان در سراسر کشور پاسخ دهد. برای اینکه بدانید کابل برق صنعتی از کجا تهیه کنیم همراهی کنید ما را تا انتهای این نوشتار.

_ مارک و برند کابل برق صنعتی: صنعتی الکتریک خراسان (افشارنژاد خراسان)
شرکت صنعتی الکتریک خراسان یکی از برند های معروف سیم و کابل برق در ایران است که البته همه در بازار آن را با نام افشارنژاد خراسان می ‌شناسند. افشارنژاد در سال چهل و پنج شمسی فعالیت خود را آغاز کرده و به همین دلیل نیز یکی از قدیمی ‌ترین تولیدکننده ‌های کابل برق صنعتی در ایران محسوب می گردد. باید این نکته نیز عنوان کنیم که در آن سال ‌ها خط تولید ایتالیایی این کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی بود که آن را به شهرت رساند. شرکت سیم و کابل افشارنژاد خراسان ابتدا با خط تولیدی ایتالیایی همکاری کرد ولیکن به مرور توانست به دانش تولید کابل برق در ایران دست پیدا کند. جالب است بدانید که سیم‌ های تابیده این شرکت نیز برگرفته از رویکرد یک شرکت ژاپنی بوده ولیکن آن چه که سبب شد این شرکت تا امروز دوام داشته باشد، تنوع محصولات و کیفیت بالای آن‌ ها ست. تیم تولیدی افشارنژاد رعایت استانداردهای ایرانی و جهانی را هدف قرار داد و با رعایت آن‌ ها به یکی از بهترین‌ مارک و برند کابل برق صنعتی در ایران تبدیل گردیده.

_ مارک و برند کابل برق صنعتی: سیم و کابل کرمان
سیم و کابل کرمان یکی دیگر از تولیدکنندگان مطرح در ایران محسوب می گردد. بدانید این نکته خاص را که کابل ‌های آنتن این برند کابل برق صنعتی در بازار بسیار شناخته شده هستند به نحوی که چنانچه در پی بهترین دریافت فرکانس روی آنتن باشید، این برند را به شما پیشنهاد خواهند کرد تمامی فروشندگان. این برند در همکاری با سازمان ‌های دولتی و خصوصی توانسته تجربیات زیادی در این زمینه کسب نماید. نتیجه این تجربیات چیزی نیست جز تسلط کامل بر نیاز مشتریان که در نهایت به تولید کابل ‌های باکیفیت منجر گردیده.

_ مارک و برند کابل برق صنعتی: سیم و کابل یزد
یکی از برند های معروف در زمینه تولید کابل برق صنعتی افشان و فشار ضعیف سیم و کابل یزد می باشد بی شک. شرکت سیم و کابل یزد نیز با استفاده از فناوری ‌ها و دانش به روز محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه می ‌کند. هیچ چیزی بیشتر از کیفیت برای خریداران اهمیت ندارد. نتیجه این است که کاملا منطقی ست که نام سیم و کابل یزد به یکی از برنده ای مطرح در ایران تبدیل شود.

_ مارک و برند کابل برق صنعتی: سیم و کابل مغان
این شرکت با سی سال سابقه یکی از پیشگامان عرصه تولید کابل و سیم برق در ایران محسوب خواهد شد. بخش عظیمی از تولیدات کارخانه سیم و کابل مغان به تأسیسات برقی ساختمان اختصاص دارد. همچنین این کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی طراحی روکش ‌های عایق و تخصصی را نیز به نام برند خود ثبت کرده، به نحوی که در خرید روکش ‌های عایق اولین نامی که به ذهن مصرف کنندگان می‌ رسد، سیم و کابل مغان است.

_ مارک و برند کابل برق صنعتی: کابل‌ سازی ابهر
این کارخانه عنوان اولین تولید کننده کابل ‌های فشار قوی را در ایران از آن خود کرده. کارخانه ابهر برای اولین بار در سال هشتاد و پنج شمسی در شهرک صنعتی هیدج در شهرستان ابهر شروع به فعالیت نمود. سپس در زمان کمی توانست جایگاه خوبی در میان مصرف‌کنندگان به دست آورد (به نحوی که در تولید کابل‌ های فشار قوی رضایت نود درصدی خریداران را به دست آورد). نام شرکت کابل ‌سازی ابهر با نشان اختصاری AC روی تمام کابل ‌های فشار قوی این برند می ‌درخشد. احتمالا شما نیز این نشان اختصاری را دیده باشید. به واقع یکی از به نام ترین های برند کابل برق صنعتی در ایران است این شرکت. شناخت بهترین کابل برق صنعتی بسیار اهمیت دارد و به همین جهت است که بخش بعدی این نوشتار اختصاص پیدا کرده به بررسی این مبحث.

بهترین کابل برق صنعتی

سرعت در دستور کار قرار گرفته تا توان یابیم وظایف خویش در برابر دستورات مرد نیک را به درستی پشت سر گذاشته و در مورد کابل برق صنعتی به هر زبان سخن به میان آوریم با شما هموطنان گرامی. بنا داریم تا بگوئیم بهترین کابل برق صنعتی دارای چه خصوصیاتی ست و به چه شکل می تواند در رسید به انتخاب بهترین کابل برق صنعتی از میان انواع مارک و برند کابل برق صنعتی که در حال حاضر در بازار داخلی موجود است. به شما خواهیم گفت کابل برق صنعتی چیست تا به درستی توان یابید بهترین کابل برق صنعتی را برگزینید. نگارنده به درستی دریافته فرصتی چندان در دست ندارد و بایستی پیش از به پایان رسیدن این هفت روز سر و سامان دهد به این موضوع که کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد و کابل برق صنعتی سه فاز و کابل برق صنعتی افشان به چه کار می آید. در صنایع گوناگون می توان شاهد استفاده از این نمونه محصولات خاص بود و نتوان متصور شد روزی را که از انواع کابل برق صنعتی بهره گیری نشود. بی شک تمامی صنیاع نیاز دارند به استفاده کردن از تولیدات یک یا چند کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی که در حال فعالیت هستند. پیش از اقدام به انتخاب و یا خرید اینترنتی کابل برق صنعتی حتما تلاش کنید مشخصات کابل برق صنعتی از قبیل ابعاد کابل برق صنعتی و سایز کابل برق صنعتی را بدانید. در بخش پیشین این نوشتار بیان کردیم از میان انواع مارک و برند کابل برق صنعتی می توان بنا به نوع کاری که پیش روی داریم برگزینیم بهترین کابل برق صنعتی را. آوایی از زبان مادری به گوش می رسد که بی آنکه ترجمه ای در میان باشد می توانیم دریابیم از چه سخن به میان می آورد وی. آری، در این میان بایستی به شما متذکر شویم این نکته خاص را که بزرگترین مرکز پخش کابل برق صنعتی در ایران خواهد توانست عرضه مستقیم کابل برق صنعتی را در دستور کار خویش قرار دهد و به این ترتیب دقیق ترین لیست قیمت کابل برق صنعتی را نیز به شما عرضه نماید. می توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این رابطه که کابل برق صنعتی از کجا بخریم با تیم پشتیبانی سایت الکتریم شاهین تماس برقرار فرمائید. پیشنهاد می کنیم از میان برند کابل برق صنعتی درصدد باشید تا کاربردی ترین نمونه محصول را با بهترین قیمت انواع کابل برق صنعتی برگزینید. هم اینک بایستی خویشتن را آماده کنیم تا در قالبی دیگر فرو شویم و به آن دنیا ورود داشته باشیم که از آن ما نبوده و نخواهد شد. به هر شکل ممکن این نیز ورطه ای ست هول انگیز از این زیستی که پیش روی ما قرار گرفته. بهترین کابل برق صنعتی در ایران را به شما هموطنان گرامی معرفی می کنیم تا بدانید از میان انواع تولیدات کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی برگزینید بهترین کابل برق صنعتی را. بی اغراق می توان بیان کرد این موضوع را که سیم و کابل شریان حیات بخش و جزو جدا ناپذیر دنیای تکنولوژی و الکتریسیته می باشد و امکان انتقال جریان الکتریکی وابسته به وجود آن خواهد بود بی گمان. نتیجه این است که برای انجام هر فعالیتی در صنعت برق نیازمند تهیه سیم و یا کابل برق صنعتی خواهیم بود. کیفیت سیم و کابل تهیه شده و مارک و برند کابل برق صنعتی تضمین کننده امنیت ساختمان و جان افراد خواهد بود ضمن اینکه با انتخابی درست و شایسته در میزان مصرف برق و هزینه های ناشی از آن نیز می ‌توان به خوبی صرفه جویی نمود. نتیجه می توان گرفت که شناخت بهترین کابل برق صنعتی ایران می تواند اهمیت زیادی داشته باشد. در حال حاضر کارخانه‌ های زیادی اقدام به تولید سیم برق ساختمان با کیفیت‌ های متفاوت کرده اند ولیکن نکته مهم در خرید سیم برق ساختمان این است که بهترین برند کابل برق صنعتی چه از لحاظ کیفیت مواد اولیه به کار رفته ‌شده در تولید آن و چه از لحاظ قیمت و کاربرد آن برای خرید انتخاب شود به این دلیل روش که انتخاب نادرست محصول می ‌تواند موجب خسارات جبران ناپذیری به اماکن و افراد شود.

عوامل مهم در انتخاب و خرید بهترین کابل برق صنعتی را می توان عنوان کرد. با بررسی عواملی که در ادامه نام برده ایم می ‌توان بهترین انتخاب را در خرید سیم و کابل مورد نیاز انجام داد. مکان و شرایط به کارگیری سیم برق ساختمان و یا کابل برق صنعتی را نباید از یاد برد. سیم یا کابلی که قرار است جریان برق را از خود عبور دهد بنا بر نیاز در اماکن مختلفی مانند زیرزمین و یا بر روی دیوار، نصب م ی‌شود. دمای محیطی که سیم و کابل در آن قرار خواهند گرفت نیز بر انتخاب اثرگذار خواهد بود به صورت مستقیم. نتیجه این است که با توجه به شرایط محیط و شرایط نصب باید به خرید کابل برق صنعتی اقدام گردد. ابعاد ظاهری سیم برق ساختمان و کابل برق صنعتی بایستی در دستور کار قرار داد. یکی از عوامل مهم و اثرگذار بر کیفیت برند انتخاب شده سیم و کابل، وضعیت ظاهری آن خواهد بود. توضیح تکمیلی این است که وضعیت ظاهری شامل قطر و سطح سیم و کابل و یا سایز کابل برق صنعتی خواهد بود. قطر سیم انتخابی به مقدار جریانی که از آن عبور می ‌کند، بستگی مستقیم خواهد داشت و هر اندازه قطر و سطح مقطع سیم بیشتر باشد جریانی که از آن عبور می ‌کند نیز بیشتر خواهد شد ولیکن بالا رفتن جریان موجب کاهش سطح مقاومت سیم شده و این موضوع ممکن است نقصان‌ ها و خساراتی مانند آتش سوزی را در پی داشته باشد. نتیجه اینکه بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود که در هنگام خرید بهترین کابل برق صنعتی موجود در بازار را شناسایی کنید.
بطور کلی عوامل اثرگذار در انتخاب یک برند به عنوان بهترین کابل برق صنعتی شامل موارد خاصی می شود از جمله میزان تولید سالانه، میزان تقاضا و سطح خرید محصولات در بازار، حضور در بازار های بین ‌المللی، خدمات پس از فروش، تجربه، میزان رضایت مشتریان، و نهایتا وجود نمایندگی‌ های متعدد. دانستن برخی نکات کاربردی که شما را از دام تولیدات تقلبی و کم کیفیت برهاند، بسیار ضروری خواهد بود. به همین جهت نیز در ادامه چند فاکتور مهم که ممکن است در زمان خرید بهترین کابل برق صنعتی مفید واقع شود، ارائه می گردد از سوی کارشناسان سایت تخصصی شاهین الکتریک.
_ بررسی ظاهری بهترین کابل برق صنعتی
در زمان خرید کابل برق صنعتی می بایست حتما به ظاهر آن توجه کنید. بهتر است کابل و سیم را در دست گرفته تا از سلامت و کیفیت لایه رویی آن اطمینان حاصل کنید به این دلیل که مشخصات ظاهری نیز قادر خواهند بود تا حدی بیانگر کیفیت سیم و کابل باشد. سطح سیم و کابل برق صنعتی می بایست صاف و عاری از دون زدگی و فاقد فرو رفتگی و برآمدگی باشد.
_ بررسی روکش بهترین کابل برق صنعتی
بدانید که عموما جنس روکش کابل‌های استاندارد، پی وی سی خواهد بود. این ماده از قدرت انعطاف‌ پذیری بالایی برخوردار بوده و طول عمر بالایی دارد به همین دلیل استفاده از آن در تولید انواع سیم و کابل برق متداول می باشد ولیکن بدانید این نکته را که مرغوبیت پی وی سی بستگی به مواد اولیه به کار رفته در آن و همچنین بررسی نتایج آزمایشات انجام شده (مانند تست شعله، آزمون کشش، و ...) دارد.
_ بررسی نوع بسته ‌بندی بهترین کابل برق صنعتی
به‌ طور کلی بسته ‌بندی محصول می بایست شامل نام برند و آدرس شرکت تولید کننده و نوشته ‌های درج شده روی محصول کاملا قابل خواندن بوده و مشخصات کابل برق صنعتی به خوبی ارائه شده باشد (بارکد محصول، نشان استاندارد و شماره سامانه استعلام استاندارد محصول، اطلاعات محصول شامل نام، سایز و متراژ به طور کاملا خوانا، و نام برند و شرکت تولیدی به همراه لوگو را مورد توجه قرار دهید). پاسخ می بایست داد به این پرسش اساسی که به راستی به چه شکل باید دریافت کابل برق صنعتی از کجا تهیه کنیم. به این پرسش داده ایم پاسخی درخور در این نوشتار.
_ بررسی طول بهترین کابل برق صنعتی
عموما طول سیم و کابل‌ در شرکت ‌های سازنده مختلف، متفاوت خواهد بود. به آن جهت که طول کابل مطابق با مواد تولیدی به کار رفته در آن و نوع رشته ‌ها تعیین می گردد پس خرید فله ‌ای آن ها کار چندان عاقلانه ‌ای به نظر نخواهد رسید. علاوه‌ بر آن پیش از این نیز عنوان کردیم که نمی ‌توان به محصولی که فاقد هیچ‌گونه مشخصات فنی و نام برند تولید کننده باشد اطمینان کرد. درج متراژ بر روی روکش می ‌تواند به بررسی طول آن کمک فراوانی نماید.
_ بررسی هادی بهترین کابل برق صنعتی
یکی دیگر از روش ‌های تشخیص کیفیت برند سیم و کابل برق صنعتی همانا بررسی هادی محصول مورد نظر می باشد. البته با توجه به مدل کابل، نوع هادی نیز متغیر می باشد. نتیجه اینکه پیش از اقدام، ابتدا می بایست حتما نوع سیم یا کابل خود را مشخص کرده و سپس هادی آن را مورد بررسی قرار دهید. برای مثال، قابلیت انعطاف‌ پذیری، درخشندگی رشته‌ ها و درصد بالای خلوص مس از جمله ویژگی ‌های یک هادی با کیفیت محسوب خواهند شد.

شناخت بهترین کابل برق صنعتی می تواند بسیار اهمیت داشته باشد. د رابطه با این موضوع سخن خواهیم گفت با شما هموطنان گرامی. همانگونه که پیش از این نیز اشاره داشتیم انواع سیم و کابل برق صنعتی از عناصر حیاتی در ساختمان و صنعت محسوب می گردند به این جهت که یک اشتباه کوچک یا عدم رعایت استاندارد ممکن است مشکلات زیادی را رقم بزند و خطرآفرین باشد. به همین جهت نیز انتخاب یک سیم و کابل استاندارد و باکیفیت که بتوانند علاوه بر فراهم کردن روشنایی و برق ساختمان، امنیت ساکنین را نیز تضمین کند، اهمیت زیادی دارد. به عنوان مثال کارخانه ‌های تولیدی، بدون سیم و کابل برق نخواهند توانست به فعالیت خود ادامه دهند. حال تصور کنید که استفاده از کابل ‌ها و سیم ‌های ارزان قیمت و نامرغوب چه بلایی ممکن است بر سر تجهیزات و ماشین ‌آلات مختلف بیاورد. بنابراین شناخت برندهای برتر و معیارهای انتخاب بهترین کابل برق صنعتی از مباحث مهمی ست که می بایست مورد توجه قرار دهیم.

خرید و فروش بهترین کابل برق صنعتی به سادگی صورت خواهد گرفت در سراسر کشور. بهترین مارک سیم برق ساختمان و بهترین کابل برق صنعتی به صورت دقیق تر می بایست از لحاظ نحوه خرید و دسترسی در راحت ترین حالت ممکن صورت پذیرد. تیم تخصصی الکتریک شاهین به سبب دسترسی سریع و آسان مشتریان به محصولات تولیدی چندین شعبه اصلی در شهرهای تهران، مشهد و نیشابور داشته و همچنین دارای نمایندگی‌ های فعال در اکثر شهرهای دیگر می‌ باشد. برای خرید مارک خوب سیم برق و بهترین کابل برق صنعتی بایستی حتما به این نکته توجه ویژه کرد که گاهی شرکت ‌های تازه وارد از نام ‌های جعلی و یا مشابه با برندهای معتبر استفاده کرده که مشتری می بایست کاملا آگاه و هوشیار به این موضوع باشد و با دقت اقدام به خرید کابل برق صنعتی نماید. همچنین چنانچه برندی در چند سال اخیر محصولاتش دارای کیفیت مناسب بوده دلیلی بر این موضوع نیست که هم اینک نیز برندش، بهترین برند کابل برق صنعتی  به حساب آید مگر اینکه عیوب و ایرادات به طور مداوم مورد پایش قرار گرفته و برطرف گردد.  قیمت سیم برق ساختمان و یا قیمت کابل برق صنعتی می توانداهمیت داشته باشد زیرا با توجه به این موارد می توانیم بهترین کابل برق صنعتی را خریداری کنیم. بدیهی ست که نوسانات قیمتی چه در داخل کشور و چه در خارج، موجب تغییر در نرخ فلزات گردد. نتیجه اینکه قیمت سیم و کابل و قیمت کابل برق صنعتی نیز در بازار دچار نوسان می گردد. اگرچه می بایست کیفیت محصول را به نسبت قیمت آن ارجح دانست ولیکن در حال حاضر قیمت سیم برق ساختمان و یا قیمت کابل برق صنعتی از فاکتورهای مهمی به شمار می آید که برای مشتریان حائز اهمیت بوده و پاره ای واقع نیز کیفیت سیم و کابل را فدای قیمت آن خواهند کرد. بهترین سیم برق ساختمان و یا بهترین کابل برق صنعتی در ایران با توجه برند و مارک آن نیز قابل تشخیص خواهد بود. منظور از بهترین برند سیم و کابل و بهترین برند کابل برق صنعتی این است که سیم برق دارای خصوصیاتی مانند کیفیت بالا، استاندارد های لازم، قیمت مناسب و متعارف، استفاده از مواد اولیه مرغوب و به کارگیری ابزارآلات به روز در تولید باشد، حفظ این خصوصیات در تمامی تولیدات و در سال ‌های پیاپی موجب تمایز برندها از یکدیگر خواهد شد. می توان به سادگی عنوان کرد کدام کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی توان آن را دارد که کابل برق صنعتی ارزان را به شما ارائه نماید. در این میان به یاد داشته باشید که تیم تخصصی الکتریکک شاهین خود را به عنوان معتبرترین فروشگاه کابل برق صنعتی در ایران به کاربران خود شناسانده و می توانید به سادگی کابل برق صنعتی به قیمت درب کارخانه را از این مرکز فروش کابل برق صنعتی در ایران طلب کنید. مشخصات بهترین کابل برق صنعتی را بیان می کنیم در ادامه این متن. سیم برقی که به عنوان بهترین برند سیم و یا بهترین کابل برق صنعتی خریداری می ‌شود لازم است که حتما موارد زیر در آن‌ رعایت شده باشد. سطح سیم و کابل براق و یکدست و عاری از هر گونه دون زدگی باشد. برای عایق و روکش سیم و کابل از بهترین متریال استفاده شده باشد تا در هنگام اتش سوزی موجب پیشرانی شعله نگردد. مقاومت الکتریکی سیم و کابل برق صنعتی در حد استاندارد مشخص شده، باشد. در ساختار سیم و کابل برق صنعتی مس خالص استفاده شده باشد، البته ناگفته نماند در برخی موارد می ‌توان از آلومینیوم نیز استفاده کرد تا در هزینه ‌ها صرفه جویی فراوانی گردد. در صورت قرار گرفتن سیم‌ ها در معرض گرما نمی بایست به سرعت دچار تیرگی شوند. در رابطه با میزان قیمت کابل برق صنعتی با شما سخن می گوئیم در بخش بعدی این نوشتار.

قیمت کابل برق صنعتی

موضوعی اسساسی در مورد تمامی محصولات در تمامی اصناف وجود دارد و نمی توان به هیچ وجه نادیده انگاشت آن را. بحث بر سر میزان قیمت کابل برق صنعتی خواهد بود در این بخش از نوشتاری که تا به حال به  رشته تحریر درآورده ایم. باید بدانید میزان قیمت کابل برق صنعتی با توجه به کدامین عوامل تعیین خواهد شد. در ابتدای این نوشتار بیان کردیم کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد و انواع کابل برق صنعتی را معرفی نمودیم تا مباحث را به درستی پیش برده باشیم. در رابطه یا اینکه کابل برق صنعتی چیست و به چه شکل می توان از انواع کابل برق صنعتی سه فاز استفاده کرد نیز سخن به میان آوریم. پیش از آنکه در مورد مشخصات کابل برق صنعتی سخن ساز کنیم بیان کردیم کابل برق صنعتی افشان به چه شکل قابل استفاده خواهد بود. پس از آن بود که درصدد بودیم ویژگی های کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی را برشمریم. این موضوع ما را به آنجا رساند که انواع مارک و برند کابل برق صنعتی را به شما معرفی نمائیم. هر چند در مورد بهترین کابل برق صنعتی نیز به صورت اجمالی سخن به میان آوردیم ولیکن تا انتهای این متن مجددا عنوان خواهیم کرد ویژگی ها و مشخصات بهترین کابل برق صنعتی را. به هر شکل ممکن برای خرید کابل برق صنعتی باید برخی نکات را مانند برند کابل برق صنعتی و سایز کابل برق صنعتی و نحوه فروش کابل برق صنعتی و ابعاد کابل برق صنعتی در نظر داشت. به اطلاع تان خواهیم رساند بزرگترین مرکز پخش کابل برق صنعتی در ایران کجا ست و به چه شکل دریافت کابل برق صنعتی از کجا تهیه کنیم. هر چند اطلاع داشتن از میزان قیمت انواع کابل برق صنعتی اهمیتی فراوان دارد ولیکن می توانید در سایت الکتریک شاهین بهترین های کابل برق صنعتی ارزان و رغوب و با کیفیت را مشاهده و در صورت تمایل به صورت اینترنتی خریداری فرمائید. نخواهد دانست نگارنده به کجا خواهد رسید انتهای این ماجرا زیرا سایه مرگ بر هر رگ وی سایه ای وسیع انداخته که مانند ندارد در هیچ چیز. بایستی ادامه داد این مسیر را تا آن هنگام که رو شود همه چیز و به انتها رسد این افسانه ناسور. تا ابد کنار هم بوده اند و نمی توان جدا کرد ذهن را از خاطراتن و اشک های فروخورده. بایستی ادامه دهیم این مبحث را که خرید اینترنتی کابل برق صنعتی می تواند به سادگی با ورود به سایت الکتریک شاهین امکانپذیر خواهد بود. چنانچه تمایل دارید نحوه عرضه مستقیم کابل برق صنعتی را بدانید تنها نیاز است با تیم کارشناسی ما تماس حاصل فرمائید. در کارهای صنعتی، انواع کابل برق صنعتی در واقع از جمله اساسی ‌ترین تجهیزات برقی مورد استفاده کاربران در سراسر جهان می باشد. واقف هستید به این موضوع که از انواع سیم و کابل برق صنعتی برای برقراری جریان میان دو طرف تجهیزات الکتریکی استفاده خواهد شد. این سیم ‌ها درون روکش‌ های عایق در جنس‌های مختلف قرار خواهند گرفت. روکش نهایی می ‌تواند از نوع پی وی سی بوده و از وارد شدن صدمات فیزیکی به کابل جلوگیری به عمل آورد. ضمنا برخی از کابل ‌های موجود در بازار به یک شیلد یا زره مجهز می باشند. بدانید که عموما آلیاژ‌های کابل یا هادی شان نیز از جنس نقره، آلومینیوم، مس، و ... خواهد بود. باید همیشه این نکته را در ذهن داشته باشید که در مقایسه با سایر فلزات مس رسانایی بیشتری دارد. در ادامه عوامل اثرگذار در قیمت کابل برق صنعتی را بررسی کرده تا شما هموطنان گرامی قادر شوید با دانش کامل برای خرید کابل برق صنعتی اقدام نمائید.

ساختمان کابل برق را بدانید تا پس از آن نیز در مورد قیمت کابل برق صنعتی سخن گوئیم. توصیه کارششناسان سایت الکتریک شاهین این است که پیش از خرید و بررسی عوامل اثرگذار روی قیمت کابل برق صنعتی برای درک بهتر موضوعات با ساختمان آن آشنا شوید. کابل ‌ها دارای اجزای مختلفی هستند و ساختمان شان با توجه به کارایی، کاربرد و محل استفاده متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ساختمان کابل‌ های افشان فشار متوسط و ضعیف با کابل‌ های مخابرات متفاوت هستند ولیکن به صورت کلی هر کابل برق صنعتی دارای سه بخش اصلی است که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم نمود. هادی کابل برق صنعتی را توضیح می دهیم. این گونه در نظر بگیرید که هادی کابل در واقع اصلی ترین بخش هر کابلی خواهد بود. هادی کابل برق صنعتی دارای یک یا چند رشته فلز رسانا مثل آلومینیوم و مس می باشد که در مرکز کابل قرار گرفته اند. وظیفه این قسمت انتقال جریان الکتریکی بوده و هادی کابل برق صنعتی قادر خواهد بود به سادگی در اشکال نیمه افشان، افشان و مفتول باشد. همچنین هادی می ‌تواند سطح مقطعی تخت یا گرد داشته باشد. در نظر داشته باشید که این بخش از تعیین کننده‌های اصلی قیمت کابل برق صنعتی می باشد. عایق کابل برق صنعتی را در نظر داشته باشید. عایق کابل برق روی رشته ‌های هادی کشیده شده و جلوی نشت جریان الکتریکی را خواهد گرفت. این عایق می‌تواند از جنس پی ای تی، پی وی سی، کاغذ های روغنی، مواد لاستیکی، و ... باشد. روکش کابل برق صنعتی می تواند بسیار مهم باشد. این روکش روی عایق و هادی کشیده شده و وظیفه حفاظت از محتویات داخلی کابل را عهده دار خواهد بود. همچنین این قسمت از نشت برق جلوگیری نموده و موجب افزایش ایمنی کابل برق صنعتی خواهد شد. زمان آن رسیده تا این نکته را متذکر شویم که روکش کابل برق صنعتی می بایست حتما استقامت مکانیکی و خاصیت ارتجاعی زیادی داشته باشد، به همین دلیل بیشتر آن را از جنس TPR، XLPE و PVC می‌ سازند. در نهایت ایده آل می باشد بدانید که برخی کابل ‌ها دارای اجزاء دیگری مثل حفاظ فولادی، شیلد، آرمور یا زره، غلاف، و ... نیز هستند که موجب اختلاف در قیمت کابل برق صنعتی مختلف خواهند شد. کاربرد انواع کابل برق صنعتی می تواند ما را هدایت کند تا بدانیم میزان قیمت کابل برق صنعتی به چه دلیل متغیر می باشد. برای دریافت لیست قیمت کابل برق صنعتی تنها نیاز است با تیم پشتیبانی سایت ما تماس حاصل کنید. کابل شبکه برای انتقال دیتا مناسب بوده و از کابل‌ های مخابراتی برای وصل شدن خطوط تلفن و انتقال صدا استفاده می گردد. از انواع کابل فشار متوسط و فشار قوی و کابل برق صنعتی برای انتقال برق از پست ‌های شصت و سه به بیست استفاده شده و کابل ‌های فشار ضعیف نیز برای برق داخلی، ساخت و ساز و صنعت مناسب خواهند بود. در نهایت از کابل خود‌نگهدار برای انتقال برق از تراس به موقعیت مورد نظر استفاده گسترده ای می گردد. میزان قیمت کابل برق صنعتی با توجه به این موارد تعیین خواهد شد. سایت الکترین شاهین اصلی ترین مرجع برای دریافت لیست قیمت کابل برق صنعتی می باشد. پیش از این نیز اشاره کرده بودیم که انواع کابل را از نظر نوع کاربرد می ‌توان در کابل‌ های هوایی یا زمینی قرار داد. همچنین کابل های برق به شکل توکار و روکار نیز مورد استفاده قرار خواهند گرفت در صنایع گوناگون. از انواع کابل‌ کواکسیال برای انتقال تصویر از آنتن یا انواع دوربین استفاده شده و به همین جهت نیز کابل کواکسیال یکی از پرکاربردترین کابل ‌های الکتریکی می باشد. از کابل کنترل و کابل ‌های فرمان برای تابلوهای فرمان و امور صنعتی استفاده خواهد شد به وفور. میزان قیمت کابل برق صنعتی را به اطلاع تان خواهیم رساند. می توانید انواع کابل برق صنعتی به قیمت درب کارخانه را در سایت الکتریک شاهین مشاهده نمائید و پس از بررسی های لازم، به روز ترین لیست قیمت کابل برق صنعتی را مشاهده نمائید و خرید خود را نهایی کنید.

مشخصات کابل برق صنعتی را به نوعی دیگر بیان می کنیم تا ادامه دهیم مبحث قیمت کابل برق صنعتی را. پیشنهاد ما این است که که در زمان خرید کابل برق صنعتی به هیچ وجه قیمت کابل برق صنعتی را فدای کیفیت آن نکنید و همیشه مرغوبیت کالای خریداری شده را در اولویت قرار دهید. راه‌ های زیادی برای تشخیص کیفیت کابل برق صنعتی وجود دارد که در ادامه به بررسی برخی از آن ها اشاره خواهیم نمود. کابلی استاندارد می باشد که پس از برش خوردن، هادی، در مرکز عایق باشد. همچنین در تمامی قسمت ‌های کابل برق صنعتی می بایست حتما ضخامت غلاف یکسان بوده و اصطلاحا کابل سنتر باشد. سطح بیرونی کابل برق صنعتی خریداری شده می بایست به صورت کامل صاف و بدون فرورفتگی یا برآمدگی باشد. همیشه وزن و قطر زیاد کابل، کیفیت بالای آن را نشان نمی ‌دهد، برخی از تولید‌کنندگان وزن و قطر عایق را افزایش داده و از مس کم وزن استفاده خواهند کرد. کابل برق صنعتی بایستی حتما عایق مرغوبی داشته باشد و راحت به صورت کشسانی از مس جدا شود. در نهایت توجه داشته باشید که نمی بایست تحت هیچ شرایطی تغییر رنگ یا اکسیده شدن در هادی کابل مشاهده گردد. میزان قیمت کابل برق صنعتی به این عامل نیز بستگی خواهد داشت. قیمت کابل برق صنعتی از اصلی ترین مواردی ست که مورد توجه تمامی خریداران این محصول می باشد. در نظر گرفتن نکاتی مثل جنس هادی، نوع روکش، کابل برق سه فاز، نوع هادی، تعداد رشته، کاربرد، محدوده ولتاژ، سطح مقطع کابل، و ... روی قیمت کابل برق صنعتی اثر خواهد داشت مسلما. اثرات این عوامل به خصوص روی قیمت کابل برق صنعتی سه فاز و کابل برق صنعتی  افشان و تک فاز بیشتر مشخص می گردد. هرچه وزن هادی کابل و ضخامت کابل بیشتر باشد، خرید کابل برق صنعتی برای شما هزینه بیشتری خواهد داشت. همانطور که مطلع هستید قیمت کابل برق صنعتی به صورت متری در بازار محاسبه شده و به فروش خواهد رسد و به همین جهت برای قیمت هر متر کابل برق صنعتی نمی ‌توان یک قیمت ثابت داد. دلیل اصلی این است که قیمت کابل برق صنعتی به مواردی مانند برند کابل برق صنعتی، وزن کابل، تعداد رشته، سطح مقطع، جنس هادی و موارد دیگر بستگی مستقیم خواهد داشت. برای دریافت به روز ترین قیمت کابل برق صنعتی و مقایسه برندهای مختلف می‌توانید از لیست قیمت کابل برق صنعتی سایت تخصصی الکتریک شاهین بهره گیری نمائید. ولتاژ کابل می تواند به صورت مستقیم اثرگذار باشد در میزان قیمت کابل برق صنعتی. یکی دیگر از روش های تفکیک کابل ‌ها با توجه به مقدار مجاز جریان ورودی و ولتاژ می باشد. سنجش مقاومت مجاز کابل در آزمایشگاه‌ ها صورت گرفته و بر این اساس کابل برق صنعتی افشان و مفتول برق دارای دو نوع فشار قوی و فشار ضعیف هستند. انتخاب تعداد رشته ‌های کابل برق صنعتی بر اساس نیاز خواهد بود بی گمان. به عنوان مثال در صورت استفاده در تجهیزاتی که با برق سه فاز کار می‌ کنند، کابل برق صنعتی می بایست حداقل سه رشته داشته باشد و کابل برق صنعتی سه فاز به کار رود. کابل برق صنعتی سه فاز در کارخانه ‌های صنعتی، ساختمان ‌های تجاری و کارگاه ‌ها که مصرف برق زیادی دارند مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همچنین کابل برق صنعتی به کار رفته در آسانسور نیز می ‌تواند از نوع آلومینیومی یا مسی باشد. کابل برق صنعتی سه فاز می تواند قیمتی عالی داشته باشد و بسیار مقرون به صرفه باشد. انواع کابل برق صنعتی در واقع توانایی اتصال به برق سه فاز را داشته و به شکل تک رشته ‌ای تا پنج رشته ‌ای قابل خریداری می باشند. از این نوع کابل برق صنعتی در پروژه های صنعتی و تجاری جهت روشن کردن انواع دستگاه پر مصرف استفاده خواهند نمود. ضمنا باید این نکته را نیز مورد توجه قرار دهیم که امکان استفاده از کابل برق صنعتی در بعضی از مجتمع‌ های مسکونی نیز وجود خواهد داشت. کابل برق صنعتی سه فاز از چهار رشته سیم تشکیل شده که شامل فاز سه، فاز دو، فاز یک، نول و سیم ارت می باشد. سه سیم فاز استفاده شده در این کابل از جریان سیصد و هشتاد ولت برخوردار بوده و برای اتصال صحیح، هر کدام رنگ مختلفی خواهند داشت. در پاسخ به این پرسش که کابل برق صنعتی از کجا بخریم می توانیم عنوان کنیم سایت الکتریک شاهین به عنوان بزرگترین فروشگاه کابل برق صنعتی می تواند بهترین محصولات را ارائه نماید به شما. کابل برق صنعتی افشان از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. بدانید که انواع کابل از نظر ساختار و هادی دارای چند دسته مختلف می باشند. کابل برق صنعتی افشان در واقع هادی کلاس یک و نوعی کابل است که جنس آن نیز عموما از مس خواهد بود. این نوع کابل برق صنعتی از رشته ‌های نازک کنار یکدیگر تشکیل گردیده و انعطاف پذیری بیشتری در مقایسه با انواع کابل برق صنعتی خواهد داشت. مطلع باشید که انتهای این نوشتار اختصاص خواهد داشت به موضوع خرید کابل برق صنعتی.

خرید کابل برق صنعتی

به انتها رسیده است این نوشتار پس از گذشت دو قرن و باید در رابطه با موضوع خرید کابل برق صنعتی با شما سخن گوئیم. یکی از اصلی ترین مواردی که باید به هنگام خرید کابل برق صنعتی در نظر داشت این است که میزان قیمت کابل برق صنعتی چقدر است. البته مواردی خاص را باید به هنگام خرید کابل برق صنعتی در نظر داشت. تمامی این موارد را به اطلاع تان خواهیم رساند. در هنگام بررسی موضوع کابل برق صنعتی چیست و مشخصات کابل برق صنعتی کدام است نیم‌نگاهی به این موضوع داشتیم. به همین تریتیب بازگو کرده بودیه این موضوع را که کابل برق صنعتی چه کاربردی دارد و انواع ر به چه شکل می توانند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرند. مراک و برند کابل برق صنعتی را برای شما معرفی کردیم و در رابطه با انواع نمونه های ر افشان و یا کابل برق صنعتی سه فاز و کاربرد های شان نیز سخن ساز کردیم در این نوشتار. مشخصات و ویژگی هایی را برای یک کارخانه تولید کننده کابل برق صنعتی بر می شمردیم و توانستیم به این مهم نیز در رسیم و وظایف خویش در قبال موضوع کابل برق صنعتی را به درستی در دستور کار قرار داده و به منصه ظهور رسانیم. یکی از بخش های خاص این نوشتار بی گمان مبحث بهترین ر بود که به خوبی پشت سر گذاشته شد و دانشتید بهترین کابل برق صنعتی کدامین یکی از انواع برند کابل برق صنعتی می باشد. به اطلاع تان خواهیم رساند این موضوع را که بهترین قیمت انواع کابل برق صنعتی هم اینک در سایت الکتریک شاهین به شما عرضه خواهد شد. این در حالی ست که کابل برق صنعتی به قیمت درب کارخانه با کیفیت فوق العاده عالی را خواهید دید در این سایت که توانسته خود را به عنوان اصلی ترین مرکز خرید کابل برق صنعتی و اصلی ترین فروشگاه کابل برق صنعتی در ایران بشناساند به کاربران خویش در سراسر کشور مان. بیان خواهیم کرد موضوعاتی را که اهمیت دارند در رابطه با خرید کابل برق صنعتی. بدانید که به وقت خرید کابل برق صنعتی بایستی حتما در نظر داشته باشید سایز کابل برق صنعتی و ابعاد کابل برق صنعتی را. نگارنده در تلاش است تا به انتها رساند این نوشتار را زیرا بایستی سراغ گیرد از دیگران و در رسد به انجام وظایق دیگر که یک به یک پیش روی نی آیند و انتظار می کشند تا به سرانجام رسند. به هر شکل ممکن اهمیت دارد بدانیم که کابل برق صنعتی از کجا تهیه کنیم. ما بیان خواهیم کرد در این نوشتار که کابل برق صنعتی از کجا بخریم و نحوه عرضه مستقیم کابل برق صنعتی را به بهترین شکل ممکن تشریح می کنیم. انواع کابل براساس کاربرد را تشریح می کنیم و باید بدانید به هنگام خرید کابل برق صنعتی حتما بایستی به این نکته توجه کنید. کابل های برق براساس ویژگی ها و ساختاری که دارند، از کاربرد های ویژه ای برخوردار هستند. این کابل ها شامل انواع کابل جوش، کابل اعلام حریق، کابل مخابرات (کابل تلفن)، کابل ابزار دقیق، کابل خودنگهدار، کابل کواکسیال، کابل کولر، کابل شبکه، و نهایتا کابل کنترل یا کابل فرمان خواهند بود.

نکات مهم در خرید کابل برق صنعتی باید مورد توجه خریداران باشد. توضیح خواهیم داد در ادامه موضوع کابل برق چیست را و در پی آن به بررسی نکات مهم در خرید کابل برق صنعتی نگاهی خواهیم داشت. به وقت خرید کابل برق صنعتی بدانید این موضوع را که سطح مقطع و تعداد رشته های کابل برق صنعتی می بایست کاملا متناسب با ابعاد و نیاز پروژه انتخاب شود. جریان کابل برق صنعتی موضوع مهمی ست که بایستی حتما به آن توجه شود. جریان برق نمی بایست تحت هیچ شرایطی از حد مجاز جریان کابل عبور کند. پس به هنگام خرید کابل برق صنعتی توجه ویژه ای داشته باشید به این نکته. نوع کابل و کاربرد آن بایستی به هنگام خرید کابل برق صنعتی مورد توجه قرار بگیرد. هر کابلی کاربرد و ویژگی های به خصوصی دارد. در صورتی که از کابل در جای نادرستی استفاده شود، عملکرد شبکه مختل می شود. برند کابل برق صنعتی موضوع مهمی ست که مس بایست در هنگام خرید کابل برق صنعتی حتما به آن توجه شود. کابل برق صنعتی باکیفیت همچون کابل خراسان افشار نژاد، البرز الکتریک نور، کابل برق سیمیا، کمان، کابل کرمان، و ... عملکرد بسیار خوبی از خود نشان خواهند داد. افت ولتاژ نباید بیشتر از حد مجاز کابل برق صنعتی باشد. به نوع هادی (خشک، نرم، و نیمه افشان) و همچنین جنس کابل (مس، آلومینیوم) می بایست حتما توجه شود تا انتقال جریان الکتریکی به درستی صورت گرفته و خرید کابل برق صنعتی به درستی سر و سامان گیرد. بایستی مزایای انواع کابل برق صنعتی را به وقتی که قصد خرید کابل برق صنعتی دارید را در ذهن مرور کنید. مزایای کابل برق شامل این موارد خواهد گردید. قابلیت اطمینان منبع تغذیه را افزایش می دهد، کمتر تحت تأثیر شرایط مختلف آب و هوایی، کابل های برق زیرزمینی می توانند اثرات بصری را کاهش دهند، کابل ‌های کواکسیال در مقایسه با کابل‌ های FOC یا فیبر نوری، پهنای باند بالاتر و ارزان ‌تری دارند، کابل جفت پیچ خورده محافظ دارای ظرفیت بالا، نصب ساده، کابل UTP در مقایسه با فیبر نوری و کابل کواکسیال هزینه کمتری دارد، کابل فیبر نوری سرعت و پهنای باند بسیار بالایی دارد، و نهایتا تلفات انتقال کمتر خوهد بود. به هنگام خرید کابل برق صنعتی بهتر است معایب انواع این محصولات را بدانید. معایب کابل برق شامل موارد زیر است: نگهداری کابل های زیرزمینی مشکل است، تعداد اتصالات گره در کابل کواکسیال محدود خواهد بود، کابل های برق زیرزمینی در مقایسه با سایرین گران هستند، کابل UTP دارای تضعیف سیگنال است، بنابراین برای فواصل کوتاهتر قابل استفاده می باشد، یافتن آسیب و عیب دشوار است، کابل‌های جفت تابیده محافظ (STP)  قطر زیادی دارند و در مقایسه با انواع کابل کواکسیال یا UTP گران ‌تر خواهند بود عموما، و نهایتا اینکه کابل های فیبر نوری ناامن می باشند

به وقت خرید کابل برق صنعتی در ذهن داشته باشید که انواع سیم و کابل برق که در صنعت به کار می ‌رود دارای خصوصیات خاص به خود خواهند بود. کاربرد کابل برق صنعتی در ساخت منزل مسکونی و همینطور صنعت خواهد بود. انواع کابل برق صنعتی مانند سایر کابل ‌های دیگری که ساخته شده از چندین سیم تشکیل شده است که جنس شان نیز از مس و آلومینیوم خواهد بود. انواع کابل برق و کاربرد آن از نظر ساختمان داخلی آن را بیان کرده تا ادامه داده باشیم موشع بررسی خرید کابل برق صنعتی را. برای خرید کابل برق صنعتی بایستی نکاتی مهم را همواره در ذهن داشته باشید.  کابل برق صنعتی به صورت کلی از سه قسمت اصلی تشکیل می شود که شامل عایق کابل، هادی کابل و غلاف کابل هستند. البته تعدادی از انواع کابل برق صنعتی ممکن است که فاقد غلاف باشند. کابل ها از نظر ساختمان داخلی دارای تفاوت های ویژه ای می باشند و به چند دسته تقسیم می شوند. رایج ترین طبقه بندی کابل ها از نظر ساختمان درونی شان را ارائه می کنیم.
_ کابل دریایی: این کابل نوعی از کابل پروتودور می باشد که برای انتقال انرژی برق تا ده کیلو وات از بستر رودخانه ها و دریاها استفاده خواهد شد.
_ کابل با عایق کاغذی: کابل با عایق کاغذی در ساختمان سازی و شبکه های به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید کابل برق صنعتی می توانید وارد سایت تخصصی الکتریک شاهین شوید.
_ کابل با غلاف سربی: این نوع کابل برق صنعتی نیز دارای کاربردهای زیادی ست که مهمترین شان بی شک در پمپ بنزین ها، تصفیه خانه ها و مناطق ذخیره نفت خواهد بود. خرید کابل برق صنعتی را به سادگی در این سایت به پایان رسانید.
_ کابل با عایق پلاستیکی: در زمانی که قصد خرید کابل برق صنعتی را دارید باید بدانید این نکته مهم را که هرچند که امروزه این نوع کابل تولید نمی شود ولیکن کاربرد آن در کشش ها بوده است.
_ کابل با عایق آلومینیوم: به هنگام خرید کابل برق صنعتی بدانید این نکته را که زمانی که به کابلی برای انتقال انرژی از طریق زمین است، کابل با عایق آلومینیوم بهترین انتخاب خواهد بود.
_ کابل پروتودور: بررسی موضوع خرید کابل برق صنعتی را با ذکر این نکته ادامه می دهیم که زمانی که در کارخانه ها و شبکه های مختلف نیاز به کابلی برای انتقال و توزیع انرژی الکتریسیته تا یک کیلو وات باشد از کابل پروتودور مورد بهره گیری قرار خواهد گرفت.

به وقت خرید کابل برق صنعتی  باید بدانید حتما کابل برق چیست و چه وظیفه ای دارد. انواع نمونه های کابل برق را بر اساس چه فاکتورهایی تقسیم بندی می کنند و کاربرد این کابل ها چیست را نیز باید مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که تمایل دارید در مورد انواع کابل برق و کاربرد آن اطلاعات دقیق و کاملی داشته باشید پیشنهاد می کنیم با تیم کارشناسی سایت الکتریک شاهین تماس برقرار کنید یا این نوشتار را به دقت مطالعه فرمائید. به بزرگترین مرکز پخش کابل برق صنعتی ایران وارد شده اید و ارج می نهیم ورود تان را. به یاد داشته باشید که برای دریافت جدیدترین لیست قیمت کابل برق صنعتی تنها کافی ست با تیم تخصصی الکتریک شاهین تماس حاصل نمائید تا در کمترین زمان ممکن خرید اینترنتی کابل برق صنعتی را به پایان رسانید. خرید کابل برق صنعتی بنا به نیاز های مختلف در دستور کار قرار خواهد گرفت. در صنایع مختلف جهت انتقال برق و برقراری جریان الکتریکی، از این تجهیزات استفاده می شود. در واقع می توان عنوان کرد که بخش بزرگی از توزیع انرژی الکتریکی از منابع تولید برق به سایر نقاط از طریق کابل برق صورت خواهد گرفت. به هنگام خرید کابل برق صنعتی در ذهن داشته باشید این نکته را که کابل برق در واقع از مهم ترین تجهیزاتی ست که امروزه در تمامی صنایع از آن استفاده می شود. کابل از یک یا چند رشته سیم تحت عنوان هادی تشکیل شده که از جنس فلزهای رسانا هستند. این رشته ها به یکدیگر تابیده شده و تمامی آن ها توسط عایق پوشانده خواهد گردید. به وقت خرید کابل برق صنعتی بایستی رد ذهن داشته باشید که کابل برق براساس ساختار و سطح ولتاژی که دارد، در انواع مختلف کابل فشار ضعیف، کابل فشار متوسط و کابل فشار قوی به بازار عرضه می شود. این کابل ها هرکدام ویژگی هایی دارند و کاربرد آن ها از هم مجزا است. برای خرید کابل برق صنعتی می تواند سایت تخصصی الکتریک شاهین را برگزینید. در پاسخ به پرسش کابل برق صنعتی چیست می توان اینگونه عنوان کرد که گفت کابل برق برای انتقال و توزیع الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد. در صنایع ساختمان سازی، خودروسازی، پتروشیمی، کارخانه های مختلف، و ... از این کابل ها جهت انتقال جریان الکتریکی و ایجاد اتصال میان دستگاه های مختلف استفاده گسترده ای خواهد شد. فروش کابل برق صنعتی به واقع تخصص ما ست و می تواندی مرغوب ترین نمونه های کابل برق صنعتی را با توجه به نیاز تان خریداری کنید. انواع نمونه های کابل برق صنعتی ارزان و با کیفیت را تقدیم حضور تان خواهیم کرد. انواع کابل برق را می تواند امروزه در تمامی صنایع و محیط های مختلف مشاهده کرد و می توان بیان کرد به جرأت که انرژی الکتریسیته و برق، پرمصرف ترین نوع انرژی در جهان بوده و حتی نمی توان زندگی بدون برق را در جوامع امروزی تصور نمود. به صورت کلی وظیفه ساده کابل برق انتقال این انرژی به نقاط مختلف می باشد. این انتقال انرژی برق، به نیروگاه ها، شبکه های کامپیوتری و انواع لوازم برقی اجازه فعالیت می دهد. کاربرد کابل برق صنعتی در تأسیسات الکتریکی به گونه ای اهمیت و ارزش دارد که کارخانه های کابل سازی هر روز نوع جدیدی از آن ها را برای اهداف مختلف به بازار مصرف عرضه خواهند کرد. کابل برق صنعتی شامل هزاران نوع می باشد که هر کدام قادر خواهد بود کاربردها و عملکردهای مختلفی داشته باشد. برای داشتن شناخت از انواع کابل برق صنعتی و کاربرد آن لازم است که طبقه بندی های مختلفی صورت بگیرد. از جمله فاکتورهایی که می توان کابل ها را بر اساس آن ها طبقه بندی کرد می توان به سطح ولتاژ، نوع هادی و ساختار آن، نوع عایق و روکش، نوع حفاظت الکتریکی، نوع حفاظت مکانیکی، تعداد رشته ها، نوع کاربرد و نوع استاندارد اشاره کرد. به هنگام خرید کابل برق صنعتی  باید در نظر داشته باشید که انواع کابل برق و کاربرد آن از نظر مکان استفاده بهچه صورت در اختیار تان قرار خواهد گرفت. از نظر عملکرد و استفاده می توان به صورت کلی کابل ها را به سه دسته اصلی تقسیم بندی کرد که به شرح زیر خواهند بود. کابل های هوایی (از این کابل ها با مهار فولادی در مکان هایی استفاده می شود که لازم است کابل بر روی تیرهای برق آویزان باشد. در کابل های هوایی از یک سیم رشته ای از جنس فولاد گالوانیزه به موازات آن استفاده می شود و از یک غلاف از جنس مواد پلی اتیلن بر روی آن ها استفاده خواهد گردید). کابل های زمینی (این نوع کابل ها برای انتقال برق از داخل خاک استفاده می شود. کابل های زمینی اغلب دارای هادی مسی و عایق و غلاف P.E.T هستند و در صورت لزوم به سیم با نوار فولادی مسلح می گردد). کابل ساختمانی (این نوع کابل که در همه جا یافت می شود کابل هایی از هادی های مسی و غلاف های PVC هستند). در انتها متذکر می شویم برای خرید کابل برق صنعتی تنها نیاز است وارد سایت تخصصی الکتریک شاهین شوید و بهترین های این محصولات را مشاهده و از بین آن ها کاربردی ترین نمونه کابل برق صنعتی را خریداری کرد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد